niedziela, 11 sierpnia 2013

Obsesja czy liczne instytucje?

Od czasu utraty pracy w firmie Sygel-Jool w 2001 r jestem bezrobotna. Urzędnicy Urzędu Pracy w Sosnowcu usilnie dawali mi skierowania w tym okresie na rozmowy o pracę. Wynikiem było siedem biletów kredytowych. Prezentuję tylko trzy z nich dla przykładu.
Potem kolejno odcinali mi telefon i gaz.

Następnie omyłkowo zasądzono mi kwotę 180 zł (wyrok publikuję w pierwszym poście ) za adwokata strony przeciwnej , w procesie cywilnym który przegrałam na rzecz Gminy, a o którą adwokat nie wnosił.

Następnie mandat za przechodzenie przez ulice w miejscu niedozwolonym oraz wezwanie , bodajże w tej sprawie do Urzędu Skarbowego



Na koniec firma cataringowa z Krakowa przyjęła mnie do pracy w szpitalu przy wydawaniu posiłków i kazała zrobić badania wstępne. Następnie stwierdzono że nie jestem zatrudniona i nie zwrócono mi kwoty badań
Oto mój pozew w tej sprawie.








W poście " Medycy też mi zagrażają " opisałam jak odmawiano mi udzielenia należnych świadczeń lekarskich.


Pracowałam  , dojeżdżając na gapę , płacąc z własnej kieszeni za badania lekarskie do co najmniej 40 różnych prac. Pracowałam po trzy dni . Ile pracy znalezienie mi ich kosztowało wiem tylko ja . Nawet koszty biletów kredytowych mi się nie zwracały.
Były to takie sklepy jak : Tesko Katowice, Real Sosnowiec , Real Czeladż, Plejada Sosnowiec , Plejada Katowice, Pizzerie , stacje benzynowe , hale produkcyjne spożywcze i przemysłowe , bary tj Americana , Casablanka , Hawana, Legenda , Wiktoria , Bawimordka , Strzecha.  Jadłodajnie  oraz sklepy  osiedlowe,
W drugich tylu odmawiano mi przyjęcia od razu.

OBŁĘD ?

czy ktoś mnie zaczepia?

2 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja jeszcze nigdy takich problemów nie miałam, ale nigdy nie wiemy co może się wydarzyć. Dlatego właśnie ja za każdym razem jeśli chcę rozwiązać jakiś problem prawny, wiem, że w https://jakubowskazawada.com/ mogę to jak najbardziej rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń