czwartek, 31 stycznia 2019

czwartek 31.01

_ Nie  było  mnie tydzień . Siedzę sobie  ..... i gotuję placek po węgiersku .😉

-Telegraficzny skrót?
Popsuta komórka , umykające z konta finanse , popsuta ładowarka . Jak na tydzień niewiele . W stówie idzie się zamknąć.
-W sądach i urzędach - wszystko po staremu , idzie powolutku do przodu , nic na papier. Pielęgniarka co mnie wysłała na pasy dalej robi ludziom zastrzyki.
Doktor co mnie wysłał na pasy dalej nie obejrzał monitoringu i mnie nie przeprosił.
- Mój śliczny doktor jest chyba ojcem nie dziadkiem . Wiele by to tłumaczyło. W padła zona i mam po kudłach jak zwykle.
-Na osiedlu wstrzymano chwilowo akcję wyplenienia ze mnie tej sodomy i gomory
-Wczoraj zeznawał policjant co ma przyjemność mieć na mnie list przewozowy na izbę . Całkiem przystojny . Już jak domownik , nie puka to będzie jak znalazł. Wyjaśnił mi rozbieżność w listach przewozowych , zaginione 20 min . Wspominałam ,że przystojny? Kwity nie kłamią.... Takiego też stanowiska była moja adwokat z urzędu. To że kwity.
-Ale sędzia przystojniejszy. Taki męski i łańcuch ma.... K...wa gdzie ja wsadziłam ten brom.... Zaraz wracam.

_  Właśnie otrzymałam wyrok za awanturę w miejscu publicznym i przeklinanie . Przychodnia - ja
Dwie stówy grzywny. Przeliczą na miesiąc prac społecznych . Było przyjąć... na 600 zł karnych kredytowanych?

_ Właśnie otrzymałam odmowę wszczęcia postępowania w sprawie ,że pielęgniarka ujawniła moje dane osobowe funkcjonariuszom policji.

Jak to mówią: ''Najpiękniejszy dzień twojego życia..." –

Polka pracująca w Holandii została zwolniona z powodu używania języka polskiego w miejscu pracy – W tej sprawie interweniowała Ambasada RP w Hadze, która zainicjowała postępowanie przed holenderskim Kolegium Praw Człowieka. Kolegium uznało, że pracodawcy nie dopuścili się dyskryminacji rasowej względem obywatelki RP. Jak stwierdzono "zastosowana wobec niej pośrednia forma dyskryminacji była uzasadniona czynnikami obiektywnymi, za jakie uznano dbałość o dobrą atmosferę w miejscu pracy i dobrą komunikację"


 –  JAK NORMALNI  RODZICE ROZMAWIAJĄ  ZE SWOIMI DZIEĆMI  JAK RODZICE  NIESZCZEPIONYCH  DZIECI ROZMAWIAJĄ  ZE SWOIMI POCIECHAMI


https://img3.demotywatoryfb.pl//uploads/201901/1548689296_wPXfTL.mp4

Masowy pokaz braku rozsądku – Rząd aut zablokowanych na parkingu w Wejherowie.Zamiast zaparkować auta w dwóch rzędach, kierowcy postanowili stanąć aż w trzech.Uniemożliwienie ruchu innemu kierującemu pojazdem to wykroczenie, dlatego posypały się mandaty.Większość kierowców przyznała, że zabrakło rozsądku i posypała głowy popiołem..."A który rząd dostał mandaty...?"
Mężczyzna zmarÅ‚ w wyniku poniesionych ran –  Kurier Lubelski Mężczyzna ma poważne obrażenia. TrafiÅ‚ do szpitala Krasnystaw. Kierowca ochlapaÅ‚ bÅ‚otem pieszych. pobili go paÅ‚kamiBandytów aresztowano,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz