piątek, 18 stycznia 2019

Weekend !!!!!!



_ Jakiś czas temu  uradzili w Sosnowcu ,żeby wyposażyć biblioteki w ogólnodostępne komputery z dostępem do internetu ( za darmo ) . Niby w oficjalnym założeniu miały służyć celom naukowym, edukacyjnym.
Było jednak ich na tyle ,że dzieci przychodziły grać w gry na nich. Zachowywały się przy tym głośno. Jednakże,  statystyczny jednak Polak , czyta gazety w domu  albo w czytelni dla dorosłych.
Wchodzę ostatnio do biblioteki - głucha cisza. Okazuję się , wprowadzono obostrzenia w korzystaniu z komputerów w postaci konieczności posiadania karty bibliotecznej - cena jednorazowa 1 zł. No może i znalazły by te kilka butelek do skupu , no może znalazły by sklep który by je przyjął.
Szkopuł w tym ,że do zapisania dziecka do biblioteki , wymagana jest wizyta z rodzicem .
Czy to nie o tych dzieciach myślano?

_ Chłopaki. Jak by w mafii były kobiety to jak by je nazywali? Białogłowy odpada. Żołnierki czy od razu pani pułkownik, mafioska, świeczka, słupka⇛czyli idąca z wnioskiem o uchylenie immunitetu.
A z czym kojarzy wam się biała kartka? Moja propozycja : faworki

_ Słyszeliście o jakimś azjacie co podstawówki nie skończył ale kilkanaście lat prawa się uczył , jeździł ileś kilometrów do księgarni i czytał , bo kasy na książki nie miał , i zaskarżył jakieś przedsiębiorstwo ,że wodę we wsi zatruli i wygrał?
Taki Janko Muzykant

_ Złożyłam skargę do prokuratora prokuratury - takiego kierownika oraz do prokuratury okręgowej, odnośnie zarzutów jakie miałam do prowadzenia mojej sprawy. Wczoraj dostałam odpowiedź od prok który prowadził  moją sprawę ,że moje zarzuty były już przedmiotem jego wyjaśnień w piśmie które do mnie kierował ( to pismo było przedmiotem skargi )
W sumie sytuacja normalnieje , jak widzę po blogu sprzed lat.

_ Na dzisiaj kończymy bo jeszcze w życiu nie zamulał mi tak komp i nie mam wam co poopowiadać.


_ Ja już mam obsesje ,że nadal wszyscy są przeciwko mnie. Popisałam fejsa -wypad . Wróciłam do bloga - wypad. Nauczyłam się już ,że trzeba brać leki - bo skończę jak Stefan. Mało .
To że wyleciałam z 62 dwóch prac min.: bary tj Americana , Legenda , Caro, Malibu ,Monika , Victoria, Lalamido , . + 20 innych ,sklepy Stanley , Aga, hale produkcyjne Nego Trust czy Elektrolux i jakaś w Dąbrowie , Equity , New York Pizza , ZUS , Urząd Miejski , Urząd Skarbowy , Sygel , markety tj Real . Carrefur , Tesco , Plejada ,Inwent , Work Service , Job, Auchan , Leroy , Shell .....( zostały przychodnie i Sądy ) tez mnie wiele wydawało by się nauczyło. Nie odzywać się , wykonywać polecenia , siedzieć prosto , nie krzyżować  rąk podczas rozmowy ,( bez niej też nie bo sugeruje to negatywną postawę wobec patrzącego ) , podobnie z nogami , nie cmokać (nawet jak cos w zęba wejdzie , wyjąć wykałaczką w toalecie ) charkać , pluć  (nawet podczas prac społecznych wykonywanych w zieleni miejskiej ) , nie przeklinać , używać poprawnej polszczyzny, w uśmiechaniu być powściągliwym , jako też umiarkowanym w jedzeniu i piciu, nie plotkować , obmawiać  , nie życzyć drugiemu co mnie nie miłe , a tym bardziej mu nie dokonywac za pomocą innych poprzez szczucie a tym bardziej samemu.
Ledwo uciekłam spod krat wpadłam prawie wprost po elektrowstrząsy.

_ Są takie programy w telewizji , gdzie na faktach z życia robi się filmiki fabularne. W jednym , facet jechał samochodem za kobietą , łamiąc przepisy drogowe ,żeby jej powiedzieć ,że na stacji benzynowej wsiadł jej do bagażnika facet z bronią . Udało się , faceta przejęła policja a facet dostał mandat za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym. Prawda czy fantazja twórcza ale jakie to prawdziwe, no nie?

_ Zastanawiam się tak . Jeżeli ja mam na fejsie 5 000 znajomych , a każdy z nich ma po 5 000 znajomych , to razem jest 25 000 znajomych . To , tak wnioskuję sobie , że jak by wszyscy sobie na raz weszli na mojego bloga , bo przypomnę , czekam na zmianę przepisów społeczności na fejsbuniu i na razie tam nie publikuje , odkąd karnie mnie zawiesili za popieranie poglądów UNICEF , to , ja tak pomyślałam ,że za poglądy , bo to zdjęcie z gołym murzynkiem było odnośnie braku wody i jedzenia w krajach afrykańskich to , wracając do tematu, mogli by mi chyba spowolnić działanie kompa? No nie? Za czym przetranslatorują, zwolnią miejsce nowym.
Z tym 25 000 to tak żartowałam , nie chcę wyolbrzymiać problemu....

_ Myślicie ,że ufo istnieje? Kolega ma koncepcje ,że tak . Przylatują żeby robić kręgi w zbożu.
Pamiętacie ostatni odcinek Alternatywy?: )))
... nie , nie wąchamy sobie jak psy , tyłków na powitanie , tu na ziemi  . . . ; - - - ;  . . . powtarzam
. . . ; - - - ; . . .

Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne zwierzęta zdjęcia

_ Mam nadzieję ,że już też czekacie na koniec weekendu?
Jutro pójdziecie do pracy , może czymś się zajmiecie . Ja sobie spokojnie na Kierocińskiej w ciszy i spokoju poodpoczywam.
A to o mnie na osiedlu gadają ,że chodząca awantura jestem . Muze nawet wyciągli w administaracji ,że na full słucham ,że nie da się ze mną wytrzymam. A ja mam jamnika z lat 90 tych

_ Widzieliście , jak Tramp witał się z tym chyba z Korei? Jak by go chciał zatrzymać , pociągnął za rękę i o mały włos nie przewrócił?
Ma powstrzymać wyścig zbrojeń?
U mnie w przychodni , tak rozdzielił mnie z pielęgniarką Prezes/dyrektor. I po konflikcie.
Zrobił mi zakaz wjazdu do przychodni a przyklasnęli mu : NFZ < Minister Zdrowia , Rzecznik Praw Obywatelskich , Rzecznik Praw Pacjenta.
Prosiłam mojego internistę o interwencję , przejrzenie kamer w przychodni , ale nic się nie dzieje.

Usmiech na weekend:

Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne zwierzęta zdjęcia
To smacznego obiadku . O

Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne zwierzęta zdjęcia

Znalezione obrazy dla zapytania śmieszne zwierzęta zdjęcia

Pikachu po amerykańsku –

Nikt mu nie truł za uszami:"durniu - to przecież niemożliwe" –

Ten moment gdy wnuczek je kupne pierogiA młodzież dworuje tak. A ona myśli ,że to prawda ,że geny przechodzą co drugie pokolenie.

Wiara popłaca

Pieniądze szczęścia nie dają

Ostatnio takie by mnie uszkodziło.  Ale warto było . Musimy to powtórzyć.

IdÄ™ w sobotÄ™ na paintballa



Znalezione obrazy dla zapytania smieszne memy

Znalezione obrazy dla zapytania smieszne memy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz