poniedziałek, 21 stycznia 2019

Wtorek 22.01

_ Pisałam wam nr mojego konta na fejsie , bo jednorazowa prośba o wsparcie nie jest karana wg polskiego prawa , był tam błąd  w numerze ale już poprawiłam. Obiecuję zapłacić podatek  : )
Patrze dziś na ostatni wyrok odnośnie mandatów, a tam + koszty sądowe + opłata jakaś tam, mój dochód określony na 400 zł /m-c z zasiłków MOPS . To już 15 lat taki dochód , a Sąd dalej nie wierzy ,że można sie z tego utrzymać i nie zwalnia z opłat sądowych . W międzyczasie pamiętam , wprowadzili opłatę minimalną w kwocie 30 zł od każdego wniesionego pozwu , bezwzględną opłatę. To się na jakiś czas uspokoiłam ....

_ Chciałam wam po skanować wyroki sądowe ale albo mi ucina internet , albo nie chcą się skany przesłać , komputer się zawiesza , nawet z pocztą mam  problemy. No bez szans .

_ Byłam teraz w bibliotece . Czytam taką serię : Z życia wzięte. Oddaje książki i mówię ,że trzeba jakoś oznaczyć te książki (jakoś ocenzurować? ) bo tam opis gwałtu na trzylatce jest . A biblioteka wspólna dla dzieci i dorosłych . No a pani ,że wie . Już nie będę przesadzać ,że to miejsce publiczne.
Nie będę hipokrytką. Jak można mówić ,że tego nie ma jak sam tytuł serii mówi ,że jest, że komuś się to przydarzyło.













A to moja  królewna. Nikusia będzie kończyć w tym roku 5 wiosen.
Kiedyś robię jej obiadek , dolałam trochę zimnej wody z kranu , bo było gorące a moja matka : CO TY ROBISZ !!! no tak , z kranu ...

Niestety dalej nie mogę nic zrobić na kompie . Inne zdjęcia prześlę później
Nawet nie da się zajrzeć na fejsa , biała kartka , a z poczty skorzystać Error

_ Pytałam was ostatnio w czym wynosicie śmieci bio . Z tego powinien być potem nawóz pod warzywka i owocki. Głupotą było by wyrzucać to w plastikowych torbach. No to mam odpowiedx . Jest kartka z administracji . Bio należy wysypywać luzem , bez worków do pojemników Zmieszane. Wczoraj śmieciara wyrzuciła zmieszane. Ludzie się zastosowali . Sprzątaczka dziś pół dnia zamiatała fruwające zmieszane.

_ Dostałam pismo z Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego ,że wniosek o zwolnienie od kosztów sądowych złożyłam na druku obowiązującym w Sądzie Cywilnym a ja mam złożyć na formularzu urzędowym PPF . W Sądzie mam 3 sprawy . Jeden znaczek na list kosztuje 2.60 zł.
Może się nie zabije , ale nie wiem . Jedno zwolnienie z kosztów to kilo jabłek lub dwa kilo ziemniaków.
Dobra nie zabiję się .
Znowu jakaś policja , pielęgniarka , szpital , pasy.
A nie miewam takich myśli.
Jak tak powiedziałam , że przepraszam , już nie będę się chciała zabić , to z pasów mnie puścili.

_ Ja dalej mam wyczyszczonego fejsa . To co ? Na policje mam iść ? Że mi fejsa ukradli?
Wy może niepotrzebnie zawieszacie internet jak mnie szukacie. Dzisiaj od półtorej godz próbuje uruchomić bloga . Edycja na razie mi weszła (dopisek z środy )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz