czwartek, 18 lipca 2019

Sądy - aktualizacja

Dostałam Zawiadomienie z Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności że w dn 02.08.2019 zostanie rozpatrzony mój wniosek z dn 30.11.2017 r . Na komisje lekarską.

Zatem moje odwołanie od stopnia grupy przyznanej na okres 2015-2017 zostało utrzymane w mocy.

Pamiętacie izbę i 4 mandaty ze stycznia 2018?
Co to zaocznie utrzymali 3 mandaty.
W odwołaniu w I instancji 1 ale ten nie uwzględniony zaocznie?
Co to mnie biegły psychiatra badał .
Co to Sędzia uznał przewiezienie mnie na izbe za bezzasadne, przesłał akta prokuratorce odnośnie ustalenia winy policjantów w sprawie i ta umorzyła postępowanie?
Sąd Okręgowy uniewinnił mnie od wszystkich 4 mandatów.

Teraz lada dzień rozprawa wrześniowej izby , która już według Sądu była zasadna , pomimo monitoringu .
Tu mamy kwestię dwóch mandatów .
Niedawno byłam u biegłego psychiatry.
Czekamy.

Jeszcze nie znaleźli 5- letrniego Dawida a już nowe zaginięcie
Zaginęła nastolatka z zespołem Aspergera. Matka Amelii apeluje o pomoc
Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Miejska-Gorka.-Zaginela-Amelia-Florczyk-nastolatka-ma-zespol-Aspergera
Zespół Aspergera - całościowe zaburzenie rozwoju, mieszczące się w spektrum autyzmu, 


Pisałam wam statystyki zaginięć
A pamietacie jak prokuratura umorzyła ,że dyrektor przychodni  nie jest funkcjonariuszem pomimo ,że łączy funkcje z byciem lekarzem?


Ale przypomnę ,że np w 2017 r zawinęło 19 563 osoby.
Bliższe dane odnośnie płci , wieku , rezultatów poszukiwań , gdzieś w postach.
53,60 osoby dziennie
2,23 osoby na godzinę
Czyli 1 osoba znika w Polsce co 27 minut

Nie wszczęli zatem postępowania wyjaśniającego czy nie przekroczył swoich uprawnień  lub nie dopełnił swoich obowiązków skreślając mnie z listy pacjentów?
Sędzina rozpatrująca zażalenie na postanowienie właśnie wskazała że jest i poprosiła o rozpatrzenie wniosku o ściganie pod tym kątem a nie rozstroju zdrowia????
Po drugim umorzeniu ,że nie jest i nie rozdmuchiwaniu niepotrzebnie sprawy , narażając podatników na zbedne koszty przesłuchań świadków dostałam adwokata do sporządzenia bezpośrednio do sądu aktu oskarżenia ( subsydiarnego ) w zastepstwie prokuratora.
Okazało się że sprawa musiała z powodów formalnych wrócić do sądu jako skarga na umorzenie.
Zatem sytuacja ( podobna do tej powyżej )
Sąd swoje , prokurator swoje a skarga jest podpisana teraz przez adwokata,że według niego jest funkcjonariuszem.
Sprawę rozpatruje sędzia który pomimo obejrzenia z prokuratorem monitoringu na rozprawie przyklepał prokuratorowi umorzenie wobec obsmarowania mnie przez pielęgniarkę oraz przyklepał sprawę gdzie prokurator napisał ,że Ekspertyza Instytutu Sądowego nie wzbudza wątpliwości co do alkomatu w naszej sprawie tylko jest jakoś luźną wskazówką i są różne modele.
To tak jak by napisano ,że to że ma 4 koła to nie wyznacznik że pojazd jest autem bo sa rózne modele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz