sobota, 27 lipca 2019



Fajna reklamówka
Kiedy ktoÅ› pyta jak mi idzie w 2016


12 cze 2015 - Absolutne minimum wody w rzece to 100 cm. A hydrolodzy obserwują raczej tendencje spadkową. Alarmują, że już teraz możemy mówić o ...

20 sie 2015 - W wielu rzekach w regionie poziom wody nie przekracza ... Niedobory tlenu, brakmożliwości eksploatacji terenów rzecznych to główne ...

27 sie 2000 - Już teraz brak wody jest powodem niesnasek między narodami, a w ciągu dwudziestu lat ... została równowaga hydrologiczna, co powoduje wysychanie roślinności wzdłuż rzeki. ... Organizacja World Water Council alarmuje, że w ciągu dwudziestu lat na produkcję ... Okładka tygodnika WPROST: 35/2000.

MIJA TE 20 LAT......

2 dni temu - Polska wysycha - ostrzegają naukowcy. ... Niski poziom wody w polskich rzekach. Naukowcy alarmują. Susza w Polsce, naukowcy alarmują.

28 cze 2019 - brak. zobacz galerię (5 zdjęć). Ostatnia fala upałów spowodowała straty w rolnictwie, ... tereny suszy alarmuje, że od 21 kwietnia do 20 czerwca największe ... Wysychająstudnie i rzeki. ... 2000-2019 Polska Press Sp. z o. o..

I AKCENT OPTYMISTYCZNY :

13 cze 2005 - Przez dwa lata poziom wody w Głębokiem pod Międzyrzeczem spadł o ... Lubuscy hydrolodzy alarmują: jesteśmy już na obrzeżach obszaru ... że jak przyjdą upały, jeziora i stawy ponownie zaczną wysychać. ... Mamy za sobą susze w latach 1993-1994 i 2002-2003. ... Brak wody i prądu na działkach.

Tak było , jest i będzie.
Takie : strachy na lachy , przecież działamy , ostrzegamy, coś się wymyśli.

WIADOMOŚCI  Z WCZORAJ :


17 godzin temu - Ulewa w Zagłębiu. Zalane drogi w Będzinie, Sosnowcu, Dąbrowie Górniczej. Rozlewiska na DK94. Ogromny korek od Makro. Strażacy ...
48 minut temu - Zalane Katowice. Potężna Burza i ulewa nad Śląskiem i Zagłębiem przeszła w sobotę po południu. Zalane drogi, domy, garaże w Sosnowcu, ...
18 godzin temu - Nad Śląskiem Zagłębiem przeszła burza. Zalane drogi w Sosnowcu, Katowicach, Chorzowie... Rozlewiska na DK94. Strażacy pompują wodę z ...
Mówiłam ?

witam mam taki problem, szukałam pracy i wysłałam swoje CV. W odpowiedzi dostałam pracę, że pracodawca szuka osobistej asystentki


Jak powyżej . Coś sie wymyśli.



Operacja plastyczna

Na chwilę.
Humor na niedzielę:
Jestem prezydentem, ta jasne słyszymy to codziennie wysiadaj z samochodu

Budzi się facet na tylnym siedzeniu jadącego auta. Spogląda na siedzenie kierowcy, a tam wielki, napakowany typ z czerwoną skórą i rogami na głowie.
– Co się dzieje? Gdzie ja jestem?! – pyta kierowcy.
– Umarłeś. Jestem diabłem i wiozę cię tam, gdzie twoje miejsce.
Facet wygląda za okno i blednie.
– Jak tu strasznie, brzydko… I tak szaro, depresyjnie.
– Zgadza się – mówi diabeł.
– Te sypiące się ruiny, jak po zagładzie.
– Tak…
– I ten czarny dym, smog… Jak tu śmierdzi, nie ma czym oddychać!
– To prawda.
– To piekło jest straszne! – woła przerażony pasażer.
– Jakie piekło? – Dziwi się diabeł – jeszcze ze Śląska nie wyjechaliśmy.
Mama powiedziała idź pograj na dwór z chłopakami
Moja pusia nie należy do jarusia

9.14 telewizja śniadaniowa:
bykowe?
osłabiają system emerytalny....
hmmmm a :
30 lat składek.....
a już nie wspomnę ,
 niższy PIT dla rodzin
podatek na 500 +.....
ale tak . System emerytalny osłabiają bezrobotni
A Sędziowie  ?

               Emeryci płacą ZUS Tak? np zdrowotne - leki  A czy oni mają też składkę emerytalną odciąganą ?

Kto jest za zakazem aborcji ? Kto chce adoptować niepełnosprawne dziecko?
Minęło tyle lat, a ja wciąż czekam, kiedy mi się przyda sinus i cosinus

Zastosowanie : zaburzenia afektywne- psychiatria, Stary mi to robi- uprawdopodobnienie w psychologi

Pracuj mądrze nie ciężko

A mógł zabić

Kto powiedział, że palenie zabija ? mam 48 lat i czuję się znakomicie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz