poniedziałek, 3 lutego 2020

Dam pracę. Szukam pracy


Poszukuję pracy administracyjno – biurowej
Mam 46 lat
Posiadam wykształcenie policealne.
W 1996 r ukończyłam Liceum handlowe uzyskując tytuł technika handlowca ze średnią ocen 4.1.
Szkoła przygotowała mnie do wykonywania zawodu w zakresie obowiązków którego leży :organizowanie i prowadzenie działalności małej firmy handlowej, analizowanie rynku pod względem oczekiwań i potrzeb klientów, badanie możliwości wzrostu udziału firmy na rynku, określanie kosztów działalności handlowej czy księgowanie typowych operacji gospodarczych. Edukację uzupełniłam kursami z zakresu księgowości , podatków i płac.
Jestem osobą , która lubi podejmować nowe wyzwania i zdobywać nowe doświadczenia.
Po dłuższej przerwie na rynku pracy , w 2014 r podjęłam naukę w szkole policealnej o kierunku obsługa klienta w jednostkach administracji , którą ukończyłam ze średnią ocen 5.0. Po zdaniu egzaminu państwowego w wynikiem – egzamin pisemny 83 % - egzamin praktyczny 97 % uzyskałam tytuł technika administracji. Kierunek ten uczy:posługiwać się dokumentacją księgową; prowadzić ewidencję finansowo-księgową jednostek organizacyjnych; jak użytkować urządzenia i sprzęt biurowy; zasad przechowywania akt zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; interpretacji i stosowania przepisów prawnych z różnych dziedzin prawa, przygotowania projektów umów, porozumień, decyzji
Edukację uzupełniłam stażami jako pracownik biurowy i archiwista .
Na chwilę obecną poszukuję spokojnej pracy biurowej , najchętniej na terenie Sosnowca.
Posiadam umiarkowane orzeczenie o niepełnosprawności.
Telefon kontaktowy: 780-160-650





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz