wtorek, 18 lutego 2020

Posiłki przyszłych emerytów i rencistów.


Dobrze, że słowo "żółwie" pojawiło się chociaż w trzecim zdaniu... –

Miałam jechać z moją suczką 12 h w pociągu i padło pytanie:
- a gdzie się wysiusia ?
Tego  trzeba doświadczyć aby zrozumieć

W końcu pozytywna zmiana w prawie! Wielkie sklepy nie mogą jużwyrzucać jedzenia – Od środy (19.02) każdy sklep wielkopowierzchniowy musi mieć umowę z organizacją pożytku publicznego na bezpłatne przekazywanie niesprzedanego jedzenia. Ma to ograniczyć skalę marnowania żywności

No i znowu będzie można zaoszczędzić na emerytach i rencistach .
Z MOPS i dokarmiania ludzi pójdzie na coś ważniejszego.
Wieloosobowe gospodarstwa domowe.
500 + to w końcu przyszłość narodu.
Która kiedyś też będzie emerytami i rencistami
No bo bezrobotni to tam raczej nie pobieżą?
Rozumiem ,że kosztami transportu zostaje obciążony darczyńca?
W poście Praca marzen (https://ponadprawem.blogspot.com/2020/02/praca-marzen.html  )   opisywałam pracę koleżanki , która miała docelowo 5 pokoi i 2 salki na dzień przebijając tym samym Gośkę z elektrowni która miała niby 20 pokoi co drugi dzień ale z reguły wyrzucała im tylko kosze.
Wczoraj zostałam zwolniona .
Dodam że przed pytaniem
- a co z poleceniem służbowym
i odpowiedzią
- to nie było polecenie służbowe
Wtedy to już sie chciałam harikirować
Ale tu już należało przeczytać powyższego posta.
Jak śpiewała Ewa Bem?
Gdzie ci mężczyźni , prawdziwi tacy, orły , herosy?

NFZ świetnie gospodaruje pieniędzmi – Więc dorzućmy im jeszcze dwa miliardy!

Ojej, zaskoczenie, jednak DNA ma tu coś do gadania? –

Zdjęcie, które mówi wszystko –

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz