wtorek, 25 lutego 2020

Ostatni dzień pracy

Już do dwóch firm napisała 3 razy odpowiadając na ofertę pracy i oni dalej szukają , ja dalej piszę.
I schemat się robi
Szukają na jedno stanowisko
Szukają na inne stanowisko
Za chwilę to pierwsze znowu wolne....
"Naukowcy" nic się nie uczą – Zarazili małpy, po czym je zabili. Co to, nie ma już chorych ludzi, trzeba zarażać kolejne zwierzęta? W ten sposób właśnie koronawirus wydostał się z "tajnych" laboratoriów. Dr Mengele był by dumny

 –

Warszawska Izba Pielęgniarska odrzuciła moje zarzuty wobec zachowania pielęgniarki.
A Okręgowy Sąd Pielęgniarek odrzucił moje zażalenie wobec powyższego faktu.
Pomimo ,że udowodniłam że świadka zdarzenia nie było na monitoringu w czasie zajścia.

Zastanawia mnie ta nagonka medialna obliczona na wywołanie strachu. – Dziesięć lat temu było dużo więcej ofiar a w mediach był większy spokój. Celowe działanie?

To czym tu się martwić 
Nie raz już trzeba było coś chwilę przetrzymać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz