czwartek, 17 października 2019

Szaszłyk z własnego konia

Miałam ofertę do sprzątania Izby Lekarskiej w Katowicach.
Taki serwis, jak się komuś kawa rozleje np sekretarce Rzecznika....
Mięso armatnie na wykończeniu?

A no to się zatrudniłam.

Na sportsmenkę z Norwegii spadła fala krytyki, po tym jak wstawiła zdjęcie dania, które zrobiła z mięsa swojego konia. Według sportsmenki koń doznał poważnych obrażeń i nie było szans na uratowanie go, więc został uśpiony, a jej było żal wyrzucać tyle dobrego mięsa, więc zrobiła z niego szaszłyka – Jednym słowem prawdziwy przyjaciel człowieka. Karierę zapewnił, wszystkie obrażenia przyjął na siebie i jeszcze nakarmił


Wszystko to kwestia podejścia –  Dla mnie kobiecość jest wtedy kiedyskurcze porodowe rozrywaja moj umysl icialo a ja mysle tylko o tym, ze kazdyjeden skurcz jest jak fala, któraprzemywa droge do poznania nowegozyciakobiecosc to sila, moc i swiatlo.3,8 tysKomentarze: 515 33 udostepnieniaNo masz. A ja podczas porodu darlamAnetmorde, ze zaraz umrę i niech to się kurwa skończy i ze ja juznie chce wcale rodzic. A moglam się po prostu otworzyć na tedorge poznania Jak zawsze za późno się dowiaduję że bylyinne opcje.

Czy rodzice 16-latki, na którą pobierają 500+, mogą nadal je pobierać, jeśli 16-latka urodzi dziecko księdzu Tymoteuszowi Szydło i sama będzie pobierała na to dziecko 500+? –

Rosja: 15 lat temu szkolny tyran brutalnie zgwałcił i zabił inną uczennicę. Zakaził się od niej wirusem HIV, jego ofiara nawet nie wiedziała, że jest nosicielką. Po latach badanie lekarskie wykazało, że typ ma AIDS i teraz cały zakład karny w którym przebywa, jest objęty kwarantanną. Nikt nie wyjdzie na wolność, bo muszą wszystkich przebadać –

kara czy łańcuch pokarmowy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz