środa, 7 sierpnia 2019

Homo sapiens



Byłam wczoraj w MOPS odebrać korespondencje z 23 .07
Niestety została już jako nieodebrana odesłana do działu.
Kierowniczka powiedziała mi ,że na awizie pisze iż na odbiór miałam 14 dni.
Ja ,że dnia wypisania awiza chyba z tego co pamiętam się nie liczy więc jaki to art kodeksu postępowania administracyjnego reguluje ?
Oto jaką odpowiedź otrzymałam:

Art. 43. Nieobecność adresata


Dz.U.2018.0.2096 t.j. - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego






W przypadku nieobecności adresata pismo doręcza się, za pokwitowaniem, dorosłemu domownikowi, sąsiadowi lub dozorcy domu, jeżeli osoby te podjęły się oddania pisma adresatowi. O doręczeniu pisma sąsiadowi lub dozorcy zawiadamia się adresata, umieszczając zawiadomienie w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy to nie jest możliwe, w drzwiach mieszkania.
Następnie...........poszłyśmy  do........potem......

Napisałam dziś e-mail do Dyrektorki MOPS 
Nie doczekałam sie odpowiedzi
Dzień dobry
Szanowna Pani Dyrektor.
Mam zapytanie.
W poniedziałek albo we wtorek wpłynęły do siedziby głównej MOPS moje dokumenty w sprawie zasiłku celowego na zakup biletów na rehabilitację , którą obecnie odbywam w przychodni Milowice.
Chciała bym się dowiedzieć ile i kiedy na ten cel będę miała złoty wypłacone.
Sprawa jest o tyle pilna ,że zapożyczyłam na ten cel pieniądze z wypłaconej 02.08 wypłaty za prace społeczne a miały być one przeznaczone na spłatę zadłużenia czynszowego.
Dalej to już będę musiała zaryzykować pieniędzmi na żywność.
Czy stać mnie na to?
Proszę o pilną odpowiedź.
Na piechotę nie jestem w stanie tego odcinka przejść ani po pracy , ani z domu.
Rozumie pani- rehabilitacja dotyczy bólu kręgosłupa.
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska.

LUDZIE TACY SĄ.
Od zera do bohatera –





Dramat w służbie zdrowia. 

Szpitale zaczynają zamykać oddziały, bo nie ma lekarzy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz