piątek, 9 sierpnia 2019

Renta przyznana

No to z dniem dzisiejszym jestem legalną rencistką z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.
Zatem , po złożeniu odpowiednich wniosków , będzie co miesiąc takie 500 +
Zatem ,stabilizacja , bezpieczeństwo ...
I do roboty.
Uwaga
Szukam
Ku*rwa . A teraz dali 500 + ale dla odmiany nie wszystkim, tylko od I , ja mam II

No ale jeszcze standardowo.
Celówka na sierpień : leki-50  zł ( recept do wykupienia mam na 130 zł- psychiatra , neurolog , internista, ginekolog  ) , energia - 20 zł , czynsz - 20 zł ( 110 mam do zapłaty i 20 zł rata zadłużenia ) , na bilety na dojazd na rehabilitacje- 30 zł ( wydam 64 zł )

Aż nie chce się wierzyć, że ktoś to naprawdę powiedział, ale jednak... –  Śmierć mężczyzny nastąpiła ok. 1 km przed Jasną Górą. - My tą śmierć upatrujemy jako ofiarę jubileuszową. W Starym Testamencie Żydzi składali ofiarę ze zwierząt, płodów ziemi. My w cudzysłowie złożyliśmy ofiarę z tego pielgrzyma Matce Bożej. To jest najpiękniejsza śmierć, patrząc oczami wiary. Ten pan był otoczony modlitwą pielgrzymów, kapłanów -mówi ks. Bernacki.

 –  LIFESITENEWS.COMGwałciciel, który identyfikuje się jako kobieta, zostałprzeniesiony do więzienia dla kobiet i tam molestuje innewięźniarki.

Niby kulturalne elity, a jak traktują niepełnosprawnych... –

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz