czwartek, 1 sierpnia 2019

Szczury labolatoryjne w psychiatrii

Testy na zwierzętach to nie tylko kosmetyki :

Samoleczenie jest możliwe, gdy chory ma nadzieję

Pewien psycholog wrzucił szczura do kadzi, której brzegi były gładkie jak szkło. Szczur pływał w kółko w lodowatej wodzie, próbując się wydostać, ale szybko przekonał się, że jest w pułapce bez wyjścia. Po 15 minutach zaczął tonąć. Leżał na dnie już niemal martwy, gdy go wyłowiono. Następnie wrzucono do wody innego szczura. Ten również po kwadransie zaczął tonąć. Wtedy podsunięto mu deskę, na którą mógł się wdrapać. Szczur wypełzł na „suchy grunt” i otrząsnął się. Po chwili odpoczynku wrzucono go ponownie do tej samej kadzi. I wtedy stała się rzecz niezwykła: tym razem szczur pływał ponad 60 godzin bez przerwy, aż do całkowitego wyczerpania organizmu! Wyglądało to tak, jakby przy życiu utrzymywała go nadzieja na to, że znowu ktoś poda mu ostatnią deskę ratunku.

Oto na czym bazuje psychiatria i psychologia.

Wczoraj poczułam coś naprawdę wyjątkowego.
Byłam na ćwiczeniach rehabilitacyjnych . Jedna rehabilitantka obsługiwała 7 mioro rehabilitowanych.
Druga pracowała na komputerze.
Godzinka wyglądała następująco:
Jedną osobę masowała przy otwartej zasłonie . Dawała polecenia dwóm ćwiczącym inne odcinki kręgosłupa na materacach i jednej na drabinkach.
Po masażu zmieniła pozycję dwóm ćwiczącym na łóżkach i poćwiczyła indywidualnie panią po trzecim łóżku.
Następnie przyszedł następny pan na masaż.
To jest organizacja pracy ( ergonomia pracy ) w przychodni rehabilitacyjnej w Milowicach.
Tak trzymać.

Dostałam telefon z MOPS . Jeżeli chcę celówkę na bilety to mam przynieść zaświadczenie z rehabilitacji : kiedy i  gdzie ( będzie na pieczątce - przypisek autora ) będzie się odbywała rehabilitacja i  w jakim terminie ( a....mam na skierowaniu - 10 zabiegów .... )
Po interwencji kierowniczki - mam przyjść i napisać oświadczenie.

Dostałam list z Urzędu Pracy . Mam 14 dni na wpłatę całości albo podjęcie wpłaty rat po 50 zł za usługi adwokata w sprawie stażu.
Gdzie Dyrektor  ma przełożonego?
Prezydent Miasta odsyła mnie do dyrektora jako jednostkę pozwaną w sprawie którą przegrałam.
Natomiast Wojewoda w większości spraw związanych z działalnością Urzędu Pracy do Gmniny , inne roszczenia z mojej strony lądują w Sądzie Administracyjnym.
Czy Sąd Administracyjny może potargać zasądzone wynagrodzenie mecenasa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz