wtorek, 6 sierpnia 2019

Sąd :Spór warty 124 zł - wpis 600 zł ?

Znalezione obrazy dla zapytania rece

329,20 zł*


Dostałam wczoraj wezwanie do uzupełnienia braków  formalnych i wpłatę 600 zł .
Tyle ,że 14.06.2019 wysłałam pocztą wniosek i zmieniłam kwotę sporu do sumy 124 zł .
Zatem ????
Znowu list nie doszedł czy takie są koszty sądowe ?

Czy moje poglądy już w ogóle straciły poczytność nawet u konkurencji , co zbombardować -NIE BO NIE ?

Miałam prawie po 400 osób na blogu w miesiącu , spadło do 140.

Ale tekst przeprosin jest zapisany na kompie w bibliotece głównej jak by ktoś chciał skorzystać.......


Uzupełniając braki formalne wniosku :
Tekst przeprosin:
„ Bardzo przepraszamy naszą pacjentkę panią Małgorzatę Kowalską za to ,że w dn 19.09.2018 r podczas rozmowy z policją przeprowadzoną przez telefon w miejscu publicznym – to jest przychodni , oraz w trakcie pobytu policji w przychodni , pomówiliśmy ją o to ,że groziła personelowi, mówiła iż zrobi coś sobie lub komuś ,wielokrotnie była wobec personelu naszej przychodni agresywna , zapija leki alkoholem , jest wulgarna i niebezpieczna i jest alkoholiczką.
Co mogło , bez naszej wiedzy i zgody zostać rozpowszechnione wśród innych pacjentów naszej przychodni i ich znajomych , sąsiadów i rodzin.
Podobne , kłamliwe oświadczenia ,złożyliśmy w : Narodowym Funduszu Zdrowia , u Rzecznika Praw Pacjenta , Sądzie Rejonowym w Sosnowcu oraz Prokuraturze Rejonowej w Sosnowcu- za co również serdecznie przepraszamy.
Zapewniamy ,że w nagłych przypadkach można skorzystać z pomocy lekarza naszej przychodni , nawet gdy lekarz prowadzący ma w danym dniu komplet pacjentów i standardowo , nie wzywamy w takich przypadkach policji. „

Co do kosztów wpisu – proszę o zwolnienie od jego uiszczenia , gdyż na chwilę obecną utrzymuję się jedynie z pomocy MOPS. Dołączam w tej sprawie stosowny wniosek.

Załączam również mój wniosek przesłany drogą pocztową w dn 14.06.2019 , który to wniosek podtrzymuję .
Jako ,że rozumiem że nie dotarł on do Sadu – przesyłam dwa egzemplarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz