poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Ręce śmierci.

Myślicie ,że prawdą morze być ,że dwoje dzieci z domu dziecka nie pojechało na kolonie bo były niegrzeczne?
Znalezione obrazy dla zapytania ręce grafikaZnalezione obrazy dla zapytania receZnalezione obrazy dla zapytania rece
Stetoskop 3M™ Littmann® Lightweight II SE - burgund + Oryginalne Etui 3M™
To starożytne drzewo oliwne nazwane przez mieszkańców „drzewem myślącym” można znaleźć w Apulii na południu Włoch. Szacuje się, że ma co najmniej 2000 lat –



Moja korespondencja do Premiera RP .
On chyba jest zwierzchnikiem służbowym Prezydenta Gminy?


Dzień dobry
Przesyłam Panu  korespondencję jaką prowadzę z Prezydentem Miasta p Arkadiuszem Chęcińskim.
Mam wrażenie ,że prowadzi ona do złamania przeze mnie prawa.
Proszę o komentarz.
Małgorzata Kowalska



Dzień dobry 
Przesyłam Panu e-mail jakiego przesłałam Dyrektorowi Urzędu Pracy i odpowiedź jaką otrzymałam .
"Dzień dobry
Otrzymałam pana pismo z wyrażoną zgoda na spłate zasądzonych kosztów sądowych w kwocie , która jest dla mnie nieosiągalna przy moim dochodzie 450 zł miesięcznie.
Postanowiłam jednak odwołać się do Sadu od zasadności zasądzenia kosztów dlatego pozwolę sobie do rozmowy wrócić w terminie późniejszym.
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska " ( odpowiedź w załącznikach )
Kwota zaproponowana przez pana Dyrektora jest nieosiągalna dla mnie , jest ona równoznaczna  postępowaniu windykacyjnemu.Natomiast w  świetle art 98 kpc i wyroku Sądu  ,że powódka powinna zwrócić pozwanej koszt zastępstwa procesowego a pozwanym w sprawie była Gmina Sosnowiec , to i numer konta i jego właściciel się nie zgadza.
Przelew będzie bezprawny, niezgodny z przepisami prawa , nieuznawalny  przy ewentualnej egzekucji podjętej przez Urząd Miejski , który jest jej wierzycielem.
Proszę o rozwikłanie zagadki - w terminie do 12 dni .
Proszę o nie przesyłanie rozpatrzenia sprawy mecenasowi czy innej kompetentnej według pana  osobie , bo że pozwolę sobie przypomnieć skutki pana działań w tej sprawie do tej pory :
13.06.2019 : JA DO PREZYDENTA MIASTA :
Dzień dobry
Dn 30.05.2019 r zapadł w Sadzie Rejonowym w Sosnowcu wyrok w sprawie sygn akt II C 4260/18 .
Była to sprawa gdzie pozwałam Urząd Pracy za nie dotrzymanie warunków odbywania stażu.
Moje powództwo oddalono i obciążono mnie kosztami zastępstwa procesowego w postaci Radcy Prawnego Henryka Grędy w kwocie 1 800 zł.
Moje pytanie brzmi - czy pan Radca wykonywał czynności w ramach stosunku zatrudnienia w Gminie czy był specjalnie zatrudniony w ceku prowadzenia niniejszej sprawy.
W pierwszym przypadku chciała bym poznać koszty jakie radca poniósł w związku ze sprawą , jakiś rachunek 
W drugim przypadku chciała bym się zapoznać z umową jaka była zawarta z Panem Mecenasem.
Kwota wydaje się być horrendalna.
W razie wygranej , Gmina oczywiście nie odczuje finansowo moich bezpodstawnych  działań w postaci dochodzenia swoich wyimaginowanych praw.
W razie przegranej jest to oczywiste marnotrawstwo środków publicznych.
Dlatego proszę o przedstawienie mi rzeczywistych kosztów udzielonego  pełnomocnictwa.
Dodam ,że sprawa jest BARDZO PILNA .
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska
18.06.2019 ODPOWIEDŹ Z BIURA RADCÓW PRAWNYCH UM :
Witam serdecznie,

Imieniem Prezydenta Miasta Sosnowca, w odpowiedzi na Pani wiadomość mailową niniejszym informuję, że właściwym do udzielenia wyjaśnień jest wyłącznie Urząd Pracy. Z tego też powodu bardzo proszę, aby w przedmiotowej sprawie kontaktować się bezpośrednio z pozwanym.


Dziękuję
Jarosław Malinowski
Urząd Miejski w Sosnowcu
Biuro Radców Prawnych i Nadzoru Właścicielskiego
24.06.2019  JA DO PREZYDENTA MIASTA :
Dzień dobry
Po przesłaniu Panu e-mail 13.06.2019 r otrzymałam odpowiedź z Wydziału Radców Prawnych ,że mam się kontaktować w sprawie bezpośrednio z pozwanym czyli Urzędem Pracy.
Dla mnie jest to skandal jak i kwota na jaką opiewa wyrok w części dotyczącej kosztów zastępstwa procesowego na jaki Pan Prezydent udzielił pełnomocnictwa oraz na zawieranie jakich umów udzielił Pan Pełnomocnictwa Dyrektorowi , oraz jakich pracowników samorząd zatrudnia ( przypomnę , jest to kwota zasądzona za udział radcy w jednej rozprawie- jakiej zażądał )
gdyż pozwanym była Gmina.
Ale piszę w sprawie rozłożenia kwoty na raty.
W chwili obecnej utrzymuję się z zasiłków MOPS i nie stać mnie na uiszczenie kwoty jednorazowo.
Jedyne co mi w tej sytuacji przychodzi do głowy w kwestii zapłaty to raty w kwocie 15 zł/m-c
Jeszcze chciała bym się tylko upewnić ,ze w myśl zasady że zasądzone  koszty procesu , nie pozwalają obciążać strony przegrywającej kwotami , których w rzeczywistości strona przeciwna nie ponosi , że ta kwota wpływa do rąk adwokata w świetle przepisów  zawartej z nim umowy.
Zatem czekam na odpowiedź , szczególnie w części rozłożenia zobowiązania na raty.
Pisałam w tej kwestii do Dyrektora Urzędu Pracy ale jako ,że  Gminę w Sądzie reprezentuje Prezydent i to on udziela ewentualnego pełnomocnictwa prawnikowi do działania w imieniu.Gminy. wyrok NSA I OSK 1459/11 z 2011 r, wyrok NSA IV SA 1676/96 z 1998 r.WSA 2014 r ,II SA/Wa 370/14 i to Pan udzielił takiego pełnomocnictwa proszę o rozpatrzenie mojego wniosku.
Pozdrawiam 
Małgorzata Kowalska
25.06.2019 ODPOWIEDŹ BIURO RADCÓW PRAWNYCH UM
Witam serdecznie,
Dziękuję za przesłaną wiadomość, niemniej jednak w dalszym ciągu podtrzymuję stanowisko wyrażone w poprzednim mailu. W opisanej przez Panią sprawie Gminę Sosnowiec reprezentował pełnomocnik ustanowiony przez Dyrektora Urzędu Pracy w Sosnowcu. Z tego też powodu, w kwestiach związanych z prowadzonym postępowaniem, w tym ewentualną możliwością zawarcia ugody proszę bezpośrednio kontaktować się z pozwanym.


Pozdrawiam
Jarosław Malinowski
Biuro Radców Prawnych i Nadzoru Właścicielskiego
Urząd Miejski w Sosnowcu
nie były to działania legalne , zgodne z prawem , przepisowe , nakłaniające a wręcz  nakazujące mi złamanie prawa.
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska

Załącznik :




Boże . On pisze o komorniku przy postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz