piątek, 8 listopada 2019

Reaktywacja

Pamiętacie Eurobiznes ( Bankrut , Fortuna )  ?  "  Masz chorom curkę - omijasz kolejkę "  ?
JAK NAPRAWIĆ LUDZKĄ PLOTKĘ , GAWĘDĘ , PODANIE?
takie tam :np. : Lucyna Posejdon z męża Dorobkiewicz

Chłopaki , mój doktor odnośnie przychodni to chyba złą kancelarię adwokacką wybrał :Zobaczcie co dr google zapodał.

Myślicie że to zbieżność nazwisk , czy to mogła by być żona tego co mnie po  stażu w biurze rachunkowym nie chcieli zatrzymać ? ; )

F.U.H. IMPETIA EWA BĄCHOREK

Adresul. Ogrodowa 29 F
40-759 Katowice, ŚlĄskie
NIP634-17-94-197
REGON
272460995

A nie : raczej tu pracowałam :




Firma Usługowo-Handlowa "viki Studio" S.c. Anna Bąchorek, Piotr Bąchorek

Ul. Stanisława Małachowskiego 2, 41-200 Sosnowiec


Czy to (idąc zapodanym tropem ) nie to studio co na Targowej zamknęli?
Kiedyś , w dzień kobiet założyli tam kilkanaście blokad na koła.
A to - REKONSTRUKCJA .


A PAMIĘTACIE OSTATNIĄ SPRAWĘ O NIEDOTRZYMANIE WARUNKÓW STAŻU W SĄDZIE CO DOSTAŁAM 1 800 ZŁ KOSZTÓW SĄDOWYCH?
ALE TO BYŁ INNY STAŻ

Mam nadzieję ,że CBŚ dalej mnie ingiwiluje i oni coś z tego zrozumieją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz