wtorek, 5 listopada 2019

PFRON-wracamy do okularów.

Nie pracuję , poszłam do MOPS - żeby przywrócili zasiłek stały i ubezpieczenie ( jeszcze nie zawiesili od 01.09) . Powiedzieli ,że w tym miesiącu mam jeszcze wynagrodzenie i do 01.12.2019 mam się zarejestrować w Urzędzie Pracy - nie ubezpieczą mnie.

Wiecie gdzie pracuję?
Pamiętacie co pisałam że żona prezesa za reklamę dostała u szwagra męża 10 000 zł za miesiąc a złożyła wniosek o dofinansowanie na okulary i z funduszu świadczeń socjalnych dali jej 3 000 ?To tam.
Dorzucam jej swój PFRON z waszych pieniędzy.
A żeby tą kasę dostać musiała mieć już swój PFRON z waszych pieniędzy.
I TAK JUZ TO LECI .
Mniemam ,że jak bym tego nie słyszała z plotek a dowiedziała się w związku z wykonywaną pracą to nie było by to karalne jak tajemnica pielęgniarska umorzona w związku ze sprawami przychodni?
Na wszelki wypadek nie napiszę wam gdzie pracuję.

Opisałam tą pracę
Następnie opisałam koleżankę kabla z drugiej pracy i znowu zresetowało kompa

Opowiedzą.

W skrócie W  pracy nr 1 mam tak samo płacone jak koleżanki  to mam tak samo pracować  jak one Więc  pomimo że mam orzeczenie i pracuję jak one 7 godzin mam wpisywać 7 godzin nie jak one 8 i jak one zostawać w nadgodzinach za które im płacą. Kierowniczka potwierdziła że takie tu zasady

W drugiej mam wychodzić z koleżanką jak ona skończy.
Bo ona wychodzi przede mną parę godzin wcześniej to tylko wtedy jak robi nadgodziny na rano w zastępstwie , za które jej płacą
Jak ja 30 min wcześniej to dzwoni do kierowniczki.

Pokaż mi swoją matkę .....
Jabłko od jabłoni.....

 –

Żelazna Logika –

No
I odpowiedzialność karną można mieć jak dorosły od 15 roku życia.
Ale taki w pierdlu nie zapali a teraz jeszcze i filmu nie obejrzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz