czwartek, 23 stycznia 2020

zawsze tak było.

Sąd Administracyjny pisał do mnie ,że mam uzupełnić braki formalne w postaci podania nr pesel pod rygorem odrzucenia pozwu.
Przy następnym odwołaniu już SKO zauważyło że peselu nie podałam i napisało w odpowiedzi na odwołanie że w przypadku gdybym na wezwanie sądu nie uzupełniła tego braku to wnoszą o odrzucenie pozwu.Sami nie wezwali mnie do usunięcia tego braku gdyż mieli moją teczkę osobową wraz z wywiadem środowiskowym i odwołaniem z 1 instancji , która to potem przesłali do sądu z odwołaniem od ich decyzji.
Nie wiem czy sąd pomyślał ,że SKO sobie żarty z nich robi bo zmienił się Prezes i Wiceprezes SKO.
Prezesem był dziekan Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu.
Ten sam gdzie kształcili się sędziowie tegoż sądu , ich dzieci i najpewniej kształcą się już wnuki niektóryż.
No cóż , tu komuś podlegał służbowo.

To jak z moim internista , który ponoć właścicielem przychodni był ale zatrudnił sobie menadżera i ma teraz.

16 intrygujących faktów, które sprawią, że ze zdumienia szeroko otworzysz oczy –

Kto pamięta i kto wie, dlaczego? –

Od zawsze tak było.

Już niebawem w Polsce –

A kaganek oświaty już tam był
Też tam był?

Przyszły decyzje zasiłków z MOPS:
20 zł co czynszu
30 zł do żywności
30 zł do leków ( zwiększone zapotrzebowanie dla niepełnosprawnych )
Pracowałam parę dni w grudniu to to dostałam parę złoty w styczniu.
Potraktowali dochód jako  utracony wyliczyli mi zasiłek stały ( rentę MOPS )
Odliczyli go od należnej kwoty zasiłku , zmniejszyli wyszła kwota 100 zł
I tak przyznali też na luty.
Muszę w lutym iść i go zaktualizować by zwiekszyli do całej kwoty.
Znowu wezmą ten zarobek ze stycznia , stwierdzą że go utraciłam w lutym i dadzą normalną , pełna decyzję.
Koszt przyjścia dwóch pań na wywiad już opisywałam i cały obieg dokumentów.
Dodam ,że każdą zmiane dochodu należy zgłaszać.
Pewnie znowu sprawę wznowią z urzędu , ze znanym im faktów.

- Tak zwana uchwała Sądu Najwyższego nie powoduje żadnych skutków prawnych - uważa Minister Sprawiedliwości Zbigniew Ziobro.
https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=4eff2654-dbf2-4378-b36c-df6e98c7f88a&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz