piątek, 24 stycznia 2020

Nie pojęte

Gubie się od kąd zaczęłąm oglądać a wcześniej ( z parę lat ? ) nie oglądałam .
Ale jestem na następującej cyber  dezinformacji
Sędzia potrzebuje list poparcia do KRS a sekretarka mu nie przesłąła i karę dostała
Jakie listy pyta dziennikarz a ona że chyba ludzi bo sędziów nie może ze względu na rodo
Sędzia: mówiłem ,że jest pani zwolniona z tajemnicy
Dziennikarz : znowu przyślą z pustymi miejscami bez nazwisk
Sędzia że nie bo już napisał że mają być nazwiska
Sedzia jedzie na delegację obejrzeć na razie do wglądu , bo prezes co prawda mu nie pozwolił ale poszedł na urlop i wice prezes mu pozwolił ale zawraca bo prezes na jeden dzień cofnął sobie urlop i mu delegacje nie pozwolił
A czy to nie te listy które będą potrzebne żeby wzruszać kwestionować wyroki zapadłe od 23 bm o których zapadł wczoraj Sąd Najwyższy że nie mogą orzekać sedziowie powołani przez nową KRS , co orzekali w składzie 3 Izb bo reszta była obsadzona przez nową KRS ? ale ma zadecydować odwołanie do Trybunału Konstytucyjnego czy nie powinien o tym zdecydować Sejm który jest do tego kompetentny bo jest sam najważniejszy wydając taką ustawę ?
DOBRZE ROZUMIE

A ja tak sobie siedzę w domu i myślę 
Miesiąc temu wysłałam do przychodni 14 e mail do 14 internistów dlaczego się wycofali z leczenia mnie i dołączyłam im pismo ,że niby zgodnie z prawem , że wszyscy ,że w ich imieniu przekazał mi to ich zwierzchnik ale mnie to nurtuje.
Kto co dlaczego i że z opowiadań mogą mnie tylko znać np takich że zapijam leki alkoholem ( zeznania ) 
No i wszystko wszystkim ale chodziaż wiem ( z osobistej rozmowy ) że mój lekarz czegoś takiego w żadnej formie nie zrobił to do niego też napisałam .
To co ? Kradną pocztę w przychodni czy mnie olał?     


Politycy PiS snują rozważania nad systemem emerytalnym w Polsce. Nie zamierzają oczywiście pomóc emerytom, znosząc podatek od świadczenia. Wiceminister pracy Stanisław Szwed orzekł na przykład, że projekt jest "niesprawiedliwy społecznie"...
Pomysły są za to inne. Wiceminister Barbara Socha wymyśliła, by wysokość emerytur w Polsce uzależnić od liczby spłodzonych dzieci... Masz ich więcej, więcej pieniędzy na starość wpłynie co miesiąc na Twoje konto. Nie spłodziłeś potomka... Na to recepty pani poseł nie podała.https://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/pis-zn%c3%b3w-szokuje-emerytura-zale%c5%bcna-od-liczby-sp%c5%82odzonych-dzieci/ar-BBZiiZW?li=BBr5MK7&ocid=wispr

Jak liczymy odsetki ?Nie pamiętam.
Jest należność główna.
Czasem ona podczas np procesu rośnie.
Załóżmy że na dn 01.01.2020 wynosi 1 000 000 zł
Załóżmy że rosła 10 lat to odsetki wynoszą , no nie wiem z 1 000 000 zł
A teraz do tego od 1 m-ca jeszcze ktoś wniesie o naliczanie odsetek od odsetek...
To już nie będzie rosła jedna bańka , druga bańka tylko urośnie za 10 lat trzecia bańka
To jest inwestycja
Pieniądz robi pieniądz...


Wieloletni program rządowy „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”, zwany dalej „Programem”, jest programem wspierania finansowego gmin w zakresie realizacji zadań własnych o charakterze obowiązkowym określonych w art. 17 ust. 1 pkt 3 i pkt 14 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r. poz. 182, ze zm.1)). 

Na styczeń jest 3.50 zł a nie jak było przez ostatnie lata 3 zł.
Natomiast przewidziano e jest to pomoc dla gmin w realizacji  ich zadań obowiązkowych a nie wyręczanie
A Sąd Administracyjny.......


Same płace w zeszłym roku na płace w TK pochłonęły ponad 20 mln zł. https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=4b2eeb64-f188-4b70-b705-1b8610d21e00&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

Czy Trybunał konstytucyjny ma 15 sędziów?
Budżet Sosnowca 1 000 mln
200 tys mieszkańców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz