czwartek, 2 stycznia 2020

Dramat miłosny w przychodni

Izba Lekarska po 9 miesiącach przysłała odmowę wszczęcia postępowania wyjaśniającego wobec Prezesa - lekarza przychodni.
Przypomnę :


Po odczytaniu pisma , myślę , doktor się zakochał jak nic i nie może mnie leczyć . Już raz w takich okolicznościach zwolnili mojego lekarza . Dodam na marginesie ,że zwalniająca , jak donosiły gazety wyleciała dyscyplinarnie za wóde . Ale do rzeczy .No to ja wtedy lecę  do mojego internisty i  pytam cóż to?
Zrozumiał jak ja. Ja na to . No dobrze ale co to? Ebola ? Połowa z tych lekarzy mnie nie zna.
No to po roku zmiana sytuacji :


A pozwolę sobie przypomnieć ,że w świetle zeznań pielęgniarki w którymś z postępowań ,że powiedziała że się zabije jak się nie dostanie do lekarza to sprawa nabiera rumieńców....
CDN ....

Ja to nie jestem z rodziny lekarskiej ale czy wyszli byście z domu jak byli byście ich dziećmi lub wnukami?
Jaka żenada.
TO JA TAK :


Okręgowy Sad Lekarski
za posrednictwem Okręgowego Rzecznika
Odpowiedzialności Zawodowej w Katowicach
RO -83/2019
ZAŻALENIE


Rzecznik zakończył sprawę - zgodnie z art 63.pkt 2 – zarzucany czyn nie stanowi przewinienia zawodowego
Uzasadnienie : „ nie stwierdził wystąpienia znamion przewinienia zawodowego „
Po pierwsze – przerwanie zabiegów rehabilitacyjnych narusza naczelną zasadę etyki lekarza – nie szkodzić pacjentowi.
Rzecznik nieskorelował sentencji z uzasadnieniem.
To znaczy ,że jednym jest że czyn nie podlega ocenie rzecznika
a innym jest że wyprowadzono wniosek np. w wyniku postępowania wyjaśniającego -że stwierdzono brak znamion przewinienia ( jakiegoś , branego pod uwagę , albo żadnego , zatem samo w sobie żadne nie może mieć znamion )
Ja , zgodnie z Kodeksem etyki lekarskiej rozważała bym sprawdzenie naruszenia następujących artykułów :
art 1 par 3 Naruszeniem godności zawodu jest każde postępowanie lekarza, które podważa zaufanie do zawodu. - mogli byśmy sprawę wyjaśnić gdybyśmy zapytali lekarzy dlaczego odstąpili od leczenia mnie np. chociaż tych co mnie znali.
art 2 par 2 Najwyższym nakazem etycznym lekarza jest dobro chorego Mechanizmy rynkowe, naciski społeczne i wymagania administracyjne nie zwalniają lekarza z przestrzegania tej zasady.- gdzie tu ochrona dobra chorego . Chory w tej sytuacji nie wie za co i dlaczego. To nie poprawia samopoczucia . Na policję dzwoni pielęgniarka która zdiagnozowała pacjenta. Pisze do prezesa -lekarza że obawia się o personel lekarski i doktor reaguje. Podobnie pisze do doktora kilkunastu lekarzy nie znających pacjentki i doktor uwalnia się od problemu.
Art 7 W szczególnie uzasadnionych wypadkach lekarz może nie podjąć się lub odstąpić od leczenia chorego, z wyjątkiem przypadków nie cierpiących zwłoki. Nie podejmując albo odstępując od leczenia lekarz winien wskazać choremu inną możliwość uzyskania pomocy lekarskiej. - doktor nic nie mówił ,że mu groziłam
art 10 - Lekarz nie powinien wykraczać poza swoje umiejętności zawodowe przy wykonywaniu czynności diagnostycznych, zapobiegawczych, leczniczych i orzeczniczych. - nic mi nie groziło , wzywa policje bo chcę się zabić , z powodu zaburzeń skreśla mnie z listy pacjentów. Kardiolog i psychiatra w jednym .W notatce służbowej pielęgniarki ,że powiedziałam że przyjdę o 14.30 zapytać lekarza czy mnie przyjmie . W karcie stale leczone nadciśnienie ( BISORATIO – lek nadciśnieniowy )
art 12 par 2 -Relacje między pacjentem, a lekarzem powinny opierać się na ich wzajemnym zaufaniu; dlatego pacjent powinien mieć prawo do wyboru lekarza. Pisałam ,że mój internista zaprzeczył że odstępował w jakikolwiek sposób od leczenia mnie . Rzecznik widział powodu do zweryfikowania tego. Tu już kłania się Konstytucja?
Art 28 - Lekarz powinien czuwać nad tym, by osoby asystujące lub pomagające mu w pracy przestrzegały tajemnicy zawodowej. Dopuszczenie ich do tajemnicy powinno obejmować wyłącznie informacje w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania ich czynności zawodowych. Lekarz musi czuwać nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji lekarskiej oraz zabezpieczeniem przed jej ujawnieniem. Dokumentacja lekarska powinna zawierać wyłącznie informacje potrzebne do postępowania lekarskiego. - Tutaj należy zwrócić uwagę na notatkę policji o treści zgłoszenia interwencji przez pielęgniarkę typu : zapija leki alkoholem , jest alkoholiczką
Rzecznik jeszcze naruszył procedury :
przekroczył 3 miesięczny okres do wykonania czynności sprawdzających
oraz 6 miesięczny okres do wykonania czynności wyjaśniających.
No to już tam, według uznania i kodeksu w tej mierze

Napisawszy to , pojechałam sobie przeczytać jedne z akt w sprawie .
A tam Prezes przychodni pisze ,że nie zna mnie , nigdy nie widział ( dlatego zrzekł się mnie leczenia ???? ) jest przeze mnie obserwowany , obawia się mnie i nie wyraża zgody na zapoznanie się z treścią pisma.

To ja teraz sobie wnioskuję :
czy jestem dalej chora ( jak podczas awantury w przy,chodni - opinia biegłego  lekarza psychiatry  - zdrowa , upiła się - zaostrzono wobec mnie karę ) czy  niebezpiecznie chora - typ Gostynin ?


Wy sobie wyobrażacie jaka ja się czuję zastraszona i zaszczuta?
Ten blog zaczęłam parę lat temu od publikacji wyroków sądowych w mojej sprawie .
Potem inne decyzje administracyjne , postanowienia.
Teraz to już siła złego na jednego.
Pielęgniarki mówią ,że boją się że chodzę koło przychodni , lekarz/e? stalkingowani.
Sąd kara mnie dając wiarę tym słowom.
Prokuratura kieruje na badania psychiatryczne..
No czad 
Co przyniesie jutro....
Teraz chca zakazu publikacji bloga ( główny zarzut ich strachu ) i żeby psa mi odebrać bo nie będę mogła go na dwór wyprowadzać ( resztki trawnika nie zaaneksowane przez parkingi są przy przychodni )
Ja przypomnę że wykreślenia z listy pacjentów dokonano bezmała półtora roku temu a ja podobno ciągle chodzę po przychodni i się awanturuję .
Po drugie prezes nie przyjmuje w przychodni obok mnie .
Przyjmuje w budynku MOPS kilka ulic od mojego miejsca zamieszkania .
Do MOPS też mam nie chodzić?

Nieoficjalnie: podejrzany o podżeganie do zabójstwa Zbigniewa Ziobry zatrzymany


i co ?
Zaszczuwają mnie? Tego paragrafu jeszcze nie miałam ?
Pracownicy przychodni wiedzą bo ten im mówił , tamten im mówił.
Chociaż jak mówiły że szalałam po przychodni to dostałąm skierowanie na badania psychiatryczne. Sąd ukarał pracami społecznymi.
Z drugiej jednak strony , gdy by prześwietlili czytelników bloga to dotarli by pewnie tylko do instytucji z którymi koresponduję i podaję adres strony ( do ewentualnego wykorzystania )  takimi jak Prezesi Sądów , NIK , NFZ , Urzędy , Izby , Premier czy Minister.

05.01.2020
Nowe wnioski :
1. doktor twierdzi że się mnie boi
2. obserwuję go i publikuję
3. w większości moje publikacje to wyroki , decyzje i postanowienia w sprawie
4. zamiast obrosnąć w piórka , wszystkie z pkt 3 na korzyść przychodni
5. doktor twierdzi że na oczy mnie nie widział
WNIOSEK
nie mam zaburzeń seksualnych na punkcie doktora
No jak nic PODŻEGANIE MNIE imputuje .

06.01.2020
Inne wnioski :
 Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Lekarzy ma w aktach
1. zdjęcia z monitoringu
2. Pisma Rzecznika Praw Obywatelskich , Praw Pacjenta i NFZ - wszyscy lekarze
 zapewnienie prezesa-lekarza ,że
3. nie widział mnie na oczy
4. oświadczenie że część lekarzy
5. że ma dość tej sprawy że boi się mnie bo wszystko publikuję
Co go powstrzymało przed wszczęciem postępowania?


Moim zdaniem w szkołach przed Molarnością Pani Dulskiej Fredry ,  Kwoką Brzechwy czy Molierem powinno się wprowadzić lektury tłumaczące miłość , troskę , opiekuńczość.
A nie z grubej rury , z założenia że Salomon nalał.
Potem przeskok do Bóg Honor Ojczyzna czyli Baczyński
Ci co im nalał już dawno na Rakowieckim.
Teraz nauczeni powinni się zastosować do pracy u podstaw Żeromskiego

NO ALE JAK MOJE PROBLEMY MAJĄ SIĘ DO PROBLEMÓW TEGO ŚWIATA? :
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2291671998592269724#editor/target=post;postID=5338997425965130978;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=link
no albo mój post sprzed roku , taka stagnacja:
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2291671998592269724#editor/target=post;postID=5572880460008928529;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=7;src=link

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz