• Miałem wrażenie, że moje miejsce w życiu partnerki zajęło dziecko. A ona wydawała mi tylko komendy: "wyrzuć pieluszki", "trzeba powiesić półkę". Po pół roku dziecko poszło do żłobka, partnerka wróciła do pracy. Pomagałem przy dziecku, pomagałem w domu. Seksu wciąż było mało
  • Pewnego dnia postanowiłem zrobić eksperyment – przestałem inicjować seks, czekałem aż zrobi to partnerka. I tak mijały dni, tygodnie, aż w końcu miesiące... Zacząłem się przygotowywać do odejścia (...) Gdy powiedziałem partnerce, że odchodzę, nie mogła uwierzyć. Przecież wszystko było pięknie ułożone, a ja byłem takim dobrym ojcem
  • W sądzie rozprawa dotyczyła tylko opieki nad dzieckiem. Chciałem sprawiedliwego podziału. Jeden tydzień u mnie, jeden u partnerki. Pani sędzia nie miała możliwości się nie zgodzić: świadkowie nie mogli zaprzeczyć, że jestem dobrym ojcem
  • Po raz pierwszy skusiłem się na wyjeździe służbowym, w Berlinie. W internecie znalazłem strony z dziewczynami świadczącymi usługi prostytucji. Jest ich tam dużo, szczególnie z Ameryki Południowej. Umówiłem się na seks za pieniądze i było miło. Owszem, bez uczucia, ale może tak lepiej?!
  • Ostatnią dziewczynę poznałem na ulicy. Sprzedawała latem owoce. Kupiłem od niej wiśnie (...) Spotykamy się pół roku. Kocham się z nią kochać. Mam teraz poukładany świat. Poświęcam się dziecku. Pracuję. Odnalazłem spokój ducha i znów potrafię się cieszyć pięknym seksemhttps://kobieta.onet.pl/brak-seksu-w-zwiazku-biale-malzenstwo-niskie-libido-oczami-mezczyzny-listy-do-onetu/716nbl0

Europarlament przyjął rezolucję. 

Wynik głosowania wywołał liczne komentarze polityków. Europarlamentarzyści są podzieleni w opiniach. "Dlaczego szkodzicie Polakom? Dlaczego niszczycie wizerunek i autorytet Polski?"
Za rezolucją, która stwierdza, że pogarsza się sytuacja praworządności w Polsce i na Węgrzech, oraz wzywa do bardziej zdecydowanych działań w tej sprawie, opowiedziało się 446 posłów, przeciw było 178, od głosu wstrzymało się 41
Eurodeputowani PO poparli zarówno poprawkę dotyczącą powiązania dostępu do funduszy unijnych z praworządnością, jak i cały tekst rezolucji
 https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci.onet.pl_viasg_wiadomosci&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=94a9b1e5-9802-4eec-b6e1-29598139101e&sid=b177a2c9-166f-4113-9b28-185bbe554807&utm_v=2

Czy szkoły łamią prawo podczas organizacji studniówek? Zobacz, jakie są zarzuty!


Nauczyciel każe ci zatańczyć poloneza choć nie masz na to ochoty? Wyznaczył kogo możesz zaprosić na studniówkę, a kogo - nie? Dyrektor zabronił pić alkoholu, a komitet organizacyjny żąda byś podał pesel swojej osoby towarzyszącej? Sieć Obywatelska Watchdog Polska przestrzega młodych, że to...    https://sosnowiec.naszemiasto.pl/wydarzenia/