piątek, 24 maja 2019

Znalezione obrazy dla zapytania szampan demoty

5 % wyprawki to.... ?


To tylko sympatyczna lamka – Zaplusuj i ciesz się weekendem przewijając dalej



Wiecie co zrobiła scenotypistka w Sądzie?

1 . Napisała w piśmie do mnie ,że sprawa o 2 mandaty- spr A ma sygnaturę sprawy od odwołania od pomówień z przychodni( dotyczy 2 pielęgniarek )-  spr B

2. Pomówienia z przychodni są też w Sądzie w odwołaniu.
Tyle że mają inny numer prokuratorski - spr B

3. Natomiast numer podany w  w piśmie  ( nr 1 ) do mnie ( prokuratorski - pomówień 212 kk ,234 kk ) to numer tajemnicy zawodowej ( przełożona pielęgniarek - 266 kk ) który jest w prokuraturze.spr C

4. Jest on pod zmienionym numerem.
Ja się odwołałam od umorzenia w sprawie i prokurator przychylając się do niego zmienił mu numer.
I ponownie go umorzył. I sprawa wraca do Sądu.

I teraz:
1. Sędzia odrzucając odwołanie lub je uznając i cofając sprawę do prokuratury ponownie sprawę oddał by w ręce prokuratora. (  dostałam tel ,wczoraj ,że sprawa jest odroczona do 06.06.2019 ,że chyba prokurator  nie stawia się na obejrzenie drugiej płytki z monitoringu , pomimo ,że było na rozprawę wystawione przy mnie wezwanie do prokuratury ) Stamtąd już tylko akt subsydiarny
2. W tym samym czasie :

Sprawa A to : III W 2/19   Zarzut : 141 kw oraz 51 kw ja w przychodni
Sprawa B to : III  Kp 126/19  Zarzut : 212 kk  personel niższy  z przychodni
Sprawa C to :  PR 1 Ds 744.2019  ( przed zmianą Pr 1 Ds 208.2019 )  Zarzut 266 kk - pielęgniarka z przychodni
Sprawa D to : sygn spr II C 646/19 to sprawa całej przychodni - mają ja podobno wysłać do Sądu Okręgowego z KC po podbiciu przez Sędziego zwolnienia od kosztów Sądowych -  czyli ja mam płacić jej koszty z własnej kieszeni tylko w postaci adwokata strony pozwanej i biegłych w sprawie
SPRAWA DOTYCZY WYRZUCENIA MNIE Z PRZYCHODNI I WYKREŚLENIA Z LISTY PACJENTÓW W DN 18 . 09.2019
JA W TYM CZASIE - OSTATNICH 2 MIESIĘCY -DOSTAWAŁAM OGRANICZONE ZASIŁKI MOPS W KWOCIE 320 ZŁ / M-C
Bo nikt nie chce obejrzeć monitoringu z przychodni bo mój lekarz wtedy podobno upupił swoją studentkę na egzaminie w przychodni przeprowadzonym. Profesor medycyny?
Czad
Jeszcze Ordynator kardiologii w Zabrzu

godz 12.36
Wynik niniejszej publikacji :
Wilczur na smyczy , bez kagańca , właśnie pogryzł by mi suńke pod windami .
Ileż można zgłaszać dzielnicowemu?
 KARA MUSI BYĆ ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz