wtorek, 21 maja 2019

Mamusia? Tutaj?

ŚLEPIEC – Polski autor, światowa książka.


Że oficjalnie chyba to nie mogą mi pomóc
Bo ja przed pismem dostałam e-mail ,że sprawę przesłano do Regionalnej Izby Obrachunkowej celem przeprowadzenia kontroli ze szczególnym uwzględnieniem działu społecznego przy okazji.
To odpowiedź na cztery strony . I e-mail o treści :
Dzień dobry
Wiem ,że nie zajmują się Państwo sprawami indywidualnymi ale p 
rzesyłam  swoje wyliczenia i wnioski z których wynika ,że polityka finansowa Gminy Sosnowiec jest , dając wiarę wyjaśnieniom pracowników MOPS , co najmniej jest nie przemyślanie prowadzona. 
Chciała bym aby władny w tej mierze podmiot zweryfikował moje wnioski i poddał kontroli finanse gminy . Poddał kontroli czy to cały budżet czy to kwestie wydatków gminy w części opieki społecznej. Zarówno gospodarność wobec środków publicznych uzyskiwanych zarówno  z budżetu państwa jak i pozyskiwanych w zakresie lokalnym. Czy w sposób rzetelny wywiązuje się tak z zadań zleconych jak i własnych. Czy  realizowana jest  polityka Państwa w zakresie pomocy społecznej w sposób dopuszczający.
Przypomnę  ,już całkiem na marginesie ,że koszyk egzystencji na żywność przewiduje kwotę 260 zł.
W maju moje zasiłki celowe i okresowe wyniosły w sumie 320 zł.
Ale to już całkiem na marginesie. 
W celu wywołania poczucia niesmaku
W załączeniu przesyłam :
Postanowienie SKO odnośnie zasiłku celowego -marzec
Uzasadnienie odwołania od dec SKO -zasiłek celowy marzec
Uchwałę Rady Miejskiej
Odwołanie od zasiłku okresowego - kwiecień
Koszty wywiadu środowiskowego - wyliczenie przykładowe
Przykładowe odwołanie do SKO
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska
Między innymi o niepotrzebnie wydane  400 000 zł na niepotrzebne wywiady środowiskowe.
To tak jak ja napisałam do Rzecznika Praw Obywatelskich o łamaniu Konstytucji ( wielokrotnie ) to ostatnio dostałam już taką stiuningowaną szpachlą odpowiedź ,że przecież uregulowania do mojego problemu są . W czym problem
To Sąd Administracyjny korzysta .....
DOBRA ZMIANA

Znalezione obrazy dla zapytania buźka wystrzezona emoticony
Córka w ciąży pełna entuzjazmu na bycie matką to jedna z najpiękniejszych rzeczy. – A jest uznawana za patologię taką samą jak syn w gangu albo w więzieniu.
Bo trzeba być asertywnym , nawet jeżeli chodzi o najbliższą rodzinę .
Albo tym bardziej .
Pamiętacie jaki wczoraj post dałam odnośnie kodyfikacji aborcji ?

Byłam dziś na rozprawie
No bardzo prawidłowo przeprowadzona.
Zostały jej dwie kopie.
Ale coś znajdą bo przyszedł adwokat Urzędu Pracy a zwolnienie od kosztów Sądowych nie dotyczy wizyty pana Radcy Prawnego na rozprawie.
Pokrywa przegrany.
Sprawa dotyczy stażu w ZUS ( jak ZUS )
A adwokat na koniec rozprawy. Mowa końcowa : z-wi-ązek .... przy-czy-n-ow-o ..... sku-tk-o-wy ...
Może za to Sędzia miała minę stronniczą na pana adwokata.
I czy udowodniłam ,że skierowanie na staż jest umową cywilnoprawną czy tylko naraziłam się na koszty adwokata?
Bo że nie dotrzymali umowy i to celowo przeczytałam punkt po punkcie plan stażu


Nikt nie sprząta tak szybko jak facet, do którego zaraz ma przyjść dziewczyna

Oo  Czad

"Big Brother". Igor doprowadził Madzię do łez. Jego słowa bardzo ją dotknęłyhttps://www.rmf.fm/magazyn/news,23744,big-brother-igor-doprowadzil-madzie-do-lez-jego-slowa-bardzo-ja-dotknely.html


A u mnie w domu..... Jak ja tupnę ....to ..... oboje uciekamy......
Tak mi się marzy


Największe obciachy ostatnich dni - Intymny sekret studentki przyczyną rodzinnego kryzysu

https://joemonster.org/art/46769/Najwieksze_obciachy_ostatnich_dni_Intymny_sekret_studentki_przyczyna_rodzinnego_kryzysu


UWAGA! TVN 22.05 63-letni Tadeusz Pastyrzak z Zagórza zmarł na urosepsę. Przez 1,5 doby

 cierpiący pacjent krążył między szpitalami


Zaniepokojona rodzina z powrotem zawiozła pana Tadeusza do szpitala.

- Zapytałam panią doktor, czy będzie badać ojca i przyjmie go na SOR. Ona poczuła się tym pytaniem urażona, obrażona, obróciła się na pięcie i wyszła. Mąż wziął go pod rękę i wyszliśmy. Postanowiliśmy jechać do szpitala w Lesku – relacjonuje synowa pana Tadeusza.

Bliscy pana Tadeusza bez zastanowienia przewieźli go do szpitala w Lesku - 15 kilometrów od Sanoka. Tam mężczyzna spędził noc. Rano lekarze przekazali mu, że będzie "rodził" kamień i znów wypisali do domu.
- Rodzina pokrzywdzonego złożyła zawiadomienie. Prokuratura Okręgowa w Krośnie prowadzi śledztwo w tej sprawie – mówi Beata Piotrowicz, Prokuratura Okręgowa w Krośnie.

Lesko....Sanok .....Krosno.....
https://polskatimes.pl/uwaga-tvn-2205-63letni-tadeusz-pastyrzak-z-zagorza-zmarl-na-urosepse-przez-15-doby-cierpiacy-pacjent-krazyl-miedzy-szpitalami/ar/c14-13994175



10 godzin temu - ProfAndrzej Barczak zmarł 21 maja. Był nauczycielem akademickim, społecznikiem, publicystą, doktorem honoris causa Uniwersytetu ...







Nauczycielka zmarła na wycieczce. Wśród uczniów wybuchła panika

Ponad 200 uczniów otrzymało antybiotyki. Sytuacja została opanowana.  
Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Nauczycielka-zmarla-na-wycieczce.-Wsrod-uczniow-wybuchla-panika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz