piątek, 31 maja 2019

Nałóg tytoniowy cd

W tv był wczoraj bodaj, Sąd i ustalali czy w czasie czynu oskarżony był pijany w czasie czynu , bo było to istotne dla rozstrzygnięcia ( wysokości kary ) i wysłano go do orzecznika : czy upicie było normalne- zwyczajne- zwiększa ono odpowiedzialność karną czy P A T O L O G I C Z N E - chorobowe, które łagodzi odpowiedzialność karną.
Orzecznik  napisał mi w mandatach karnych -" zwyczajne "
Teraz maja mnie orzec w .....

Tak mnie przy każdej sprawie wypytują o - no to co pani było ?????!!!!!
Tak , tak , chwila , już prostujemy.....

No skoro choremu odmawia się wizyty i skreśla za złe zachowanie z listy pacjentów przychodni - to nie może mieć patologi, jednostki chorobowej o nazwie - Zespół Zależności Alkoholowej.

Patologia : stan chorobowy organizmu, odchylenie od przyjętych norm.
Wczoraj szłam z matką i wpadłyśmy właśnie na tą lekarkę co mi nie dała grupy psychiatrycznej w MOPS  i co się tak odwołuję.
I mówię :
-mamuś poznaj , to pani doktor Chxxxxa ,
- Pani doktor pozna , to moja mama -pani Chxxxxi
Teraz jest orzecznikiem w Sądzie

AGHTUNG !
Mojej wypłaty z Urzędu Miejskiego za  prace  społecznie użyteczne  na koncie nie ma.
Pracownicy otrzymali przelewy w środę.

Kiedyś poszłam do rodzinnego  i zapytałam skąd wie ,że leki działają skoro mi przed ich podaniem nie zrobił badań LABOLATORYJNYCH.
Tak się wzruszył ,że dopiero za zakrętem oddech zaczął mi wracać.
Powinno się w Sądach jednak lekarza pytać...
Ja oczyma wyobraźni widzę jak on wykłada.
Pyta studentów :
Pytania są ?
Ciiiiiisza
No tak , wy oczywiście wszystko wiecie
( nie.... znamy pana pacjentkę , dopiero za 4 pytaniem nie zerwała się z krzesła , wiadomo czy pytanie trafi w gust...)

Mój dzisiejszy e-mail do Dyrektor MOPS

Dzień dobry
W związku z moją trudną sytuacją . Przypominam ,utrzymuję się od lat za 400-450 zł na miesiąc . Z 60 paroma przerwami , kiedy to własnymi staraniami udało mi się znaleźć pracę , niestety pewnie ze względu na stan zdrowia , utrzymać ją 2-3 dni.
Jeszcze raz jestem zmuszona prosić Panią Dyrektor o pomoc.
Na 03.06.2019 r mam wypłatę świadczenia na miesiąc czerwiec ( zas celowy zas okresowy i zas PDP co nam daje jakieś  450 zł ) a ostatnio nie dotrzymaliście państwo umowy i głodna chodziłam nie do wtorku , tylko po interwencji u pani -do środy prosiła bym aby świadczenie zostało mi wysłane do realizacji dzisiaj a wtedy na pewno otrzymam je w poniedziałek , czyli nowym okresie rozliczeniowym jaki dla Państwa jest dany  miesiąc kalendarzowy.
Niestety , jak pisałam ,leczenie muszę częściowo przerwać . Co prawda leki w dużej mierze pokrywają mi zasiłki MOPS , co prawda kosztem czynszu prądu i gazu ale na bilety - dostałam skierowanie na rehabilitację ruchową , badanie tomograficzne , skierowanie do poradni specjalistycznej - 10 zł.
Przypomnę też ,że dostałam skierowanie na prace społeczne , ale prace porządkowe po remoncie budynku zostały już ukończone więc nie wiem jak długo będę mogła jeszcze nimi podreperować nimi swoje finanse.
Pozdrawiam

W odpowiedzi zadzwoniła pracownik socjalna i oględnie dowiedziałam się że o pustej misce będę siedzieć do wtorku bo postara się przypilnować żeby pieniądze wyszły w poniedziałek rano ale nie wie o której pani dyrektor listę podpisze.
Ja pytam , która pani dyrektor bo jestem niedaleko MOPSU , ale powiedziała ,że nie wie bo przekazała jej to jej kierowniczka.

Niestety , nic się nie da zrobić - oddzwoniono , może się uda że rano w poniedziałek.
Jak tylko Pani Dyrektor podpisze listę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz