piątek, 24 maja 2019

Zasiłek MOPS

dn 24.05.2019 : Moja korespondencja do dyrektorki MOPS w tym tygodniu:

godzina 10.30 :

Dzień dobry
Pani dyrektor.
Ja nie mam żadnej wiadomości ani od Pani ani z punktu z Naftowej.
Jestem na dzień dzisiejszy bez przysłowiowego chleba i wody na jutro.
Z garścią promazyny w ręce oraz policją pod oknem.
Czy pani na coś czeka?
Małgorzata Kowalska

 godzina 6.00 :

Dzień dobry
Szanowna Pani Dyrektor 
Ja zdaję sobie sprawę ,że jak to określiła pani kierownik i tak jestem priorytetowo traktowana ale pozwolę sobie jeszcze raz nadwyrężyć Państwa cierpliwość.
Jak mówiłam , dziś zaczynam prace społeczne , które uzyskałam dzięki opiece , która otacza mnie MOPS .
Dalej nie wiem kiedy otrzymam wypłatę celówki , tej na czerwiec też , zatem ta istotna dla mnie informacja jest mi potrzebna również dlatego ,że nie mam na bilety i nie wiem czy nie poprosić o przeniesienie mnie na inny punkt w celu wykonywania pracy sprzątania, którą otrzymałam ze względu na stan zdrowia , elastyczny grafik , abym pono zintegrowania się ponownie ze społeczeństwem i wróciła na rynek pracy.
Pozdrawiam 
Małgorzata Kowalska
W dniu 2019-05-22 20:21:23 użytkownik gosia7413 <gosia7413@op.pl> napisał:
Dzień dobry
Szanowna Pani Dyrektor
Uważam że brak odpowiedzi na korespondencję która jest adresowana na konkretne ręce jest zachowaniem niewłaściwym i proszę mi uwierzyć , obrażający godność nadawcy.
Ja znam adres e-mail punktu na Naftowej i w chwili gdybym uznała za właściwe tam skierować korespondencję  , tak bym uczyniła.
Dodam ,że pofatygowałam się osobiście w sprawie i dowiedziałam się ,że wywiad środowiskowy w tej sprawie ma zostać oddany w piątek 24.05.2019
Proszę o słowo komentarza - jak  odpowiedź którą otrzymałam  Panią zadowala .
Czy powinnam czuć się usatysfakcjonowana ? 
Oczywiście myślę o uzyskanej informacji.
Do tematu uzyskiwanej od Państwa pomocy pewnie będziemy wielokrotnie powracać za pośrednictwem Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach.
Z wyrazami szczerego szacunku
Małgorzata Kowalska
W dniu 2019-05-21 06:09:30 użytkownik gosia7413 <gosia7413@op.pl> napisał:
Dzień dobry
Chciała bym się dowiedzieć kiedy zostanie mi wypłacona celówka na leki.
Receptę od neurologa dostałam 08.05.2019 r , pilny zastrzyk wykupiłam i zażyłam z celówki kwietniowej ale pisałam o nową bo przyznane świadczenie wydawało mi się nieadekwatne do potrzeb. 
Reszta leków czeka na zażycie a mnie strasznie boli.
Ponadto sytuacja z zażyciem wydaje się pilna bo w piątek zaczynam prace społecznie urzyteczne i nie wiem jak w takim stanie się ich podjąc.
Proszę również o udzielenie bliższych informacji na jakiej zasadzie tam wykonuję pracę .
Czy mogę zrezygnować na przykład z powodu pogorszenia się stanu zdrowia w wyniku długotrwałej choroby , lub poprosić o elastyczny grafik ?
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska
o godzinie 11.30

zadzwoniła do mnie pracownik socjalny ,że : mam zaklepaną wypłatę celówki na leki i bilety do " pracy " w kwocie 50 zł na wtorek
Niestety na czynsz odmowa.
Ani na całość ani na ratę windykacji w sprawie zaległego czynszu przepisy nie zezwalają , chyba nie są literalnie zapewnienie przy dachu nad głową  , bo są z tego co pamiętam wymienione - dla bezdomnych
Za to wiem ,że 3 mam czerwcowe

Mnie to wygląda ,że albo prokurator albo Okręgowa Izba Obrachunkowa Tam siedzi.
Bo chyba nie CBŚ , bo ich w sądach z porachunkami mylą.

Acha , jeszcze o godz 10 napisałam dziś do kierowniczki punktu :

Dzień dobry
Proszę o przekazanie pani Dagmarze o przekazanie ,żeby do mnie zadzwoniła .
Sprawa pilna , wyjątkowa.
Chodzi o informacje kiedy zostaną mi wypłacone pieniądze z celówki  , w jakiej wysokości . Przede wszystkim KIEDY.
Chodzi op celówkę majową na leki .
Przeznaczę już ją na bilety jak będzie trzeba , bo zaczynam prace społeczne a nie wiem w który punkt zostanę przydzielona.
Leki na razie jak mówiłam wykupiłam , w  części dotyczącej zastrzyków i środków przeciwbólowych , część do kontynuacji leczenia może poczekać.
Chodzi tez o termin wypłaty zasiłków czerwcowych abym mogła skorygować swój jadłospis.
Proszę o szybki kontakt.
Małgorzata Kowalska

25.05.2019 Wysłałam e-mail do do p . Dyrektor z podziękowaniem o następującej treści:

Uprzejmie dziękuję Pani Dyrektor
Na wtorek otrzymałam do wypłaty 50 zł a kwotę  430 zł zasiłków celowych na miesiąc  czerwiec
W związku z powyższym informuję ,że muszę zakończyć rozpoczęte w tym miesiącu leczenie u neurologa i ginekologa leczenie. Więc proszę nie liczyć ,że  przerzucicie problem na zasiłek stały w związku z pogorszeniem stanu z zdrowia na umiarkowany.
Dodam ,że w tym tygodniu Biedronka nie przekazała do Caritasu przeterminowanych przepiórek o których wspominał pracownik socjalny i gdzie mi dał zaświadczenie o potrzebie wsparcia w kolejnym punkcie Caritas
Proszę pozdrowić Kontrolę z Izby Obrachunkowej
Pozdrawiam 
Małgorzata Kowalska

Miałam jeszcze telefon z Sądu ,że rozprawa dziś się nie odbyła i odbędzie się 6.05.2019
Chyba prokurator nie przyszedł obejrzeć drugiej płytki z seansu w przychodni .
Tu chodzi o personel niższy , z art 212 kk lub 234

A wczoraj prokurator umorzył w stosunku do przełożonej pielęgniarek z art 266 kk ( wczoraj skan )
Sprawa ma nr PR 1 Ds.744.2019

I co mi dało puszczenie filmiku w internecie?
Nie ma sprawiedliwości na tym świecie



Sygnatura sprawy III Kp 126/19  - to odwołanie od PR 1 Ds 259.2010

Podięto nią odwołanie od wyroku nakazowego III W 2/19 i tak też jest prowadzona

III Kp 126 /19 -to sprawa  do 1  Ds  2327/18

 sprawa PR 1 Ds 259.2019 - została po  zażaleniu w prokuraturze ponownie podjęta pod numerem     1 Ds 744.2019 i po ponownym umorzeniu moje zażalenie idzie właśnie do Sądu

Zatem wszystkie pisma , dyskietki , jakie kierowałam do sprawy III W 2/19 szły do odwołania do prokuratora a nie na wokandę do 2 mandatów


Przyszło właśnie pismo z Sądu że sędzia z Sądu Pracy w sprawie pracy w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu w LUTYM 2018  postanowiła właśnie dopuścić dowód z opinii biegłego psychiatry na okoliczność czy praca wywołała u mnie rozstrój zdrowia , jeżeli tak to na jaki okres .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz