piątek, 31 maja 2019

Nałóg tytoniowy

Zatem
31.05.2019 r godz 10.25
Nie mam fajek
Dalej nie mam fajek.
Jak się odbijamy?
CBŚ pani dyrektor
CBŚ nie policja
Ani : chleba , wątróbki dla psa ,pieniędzy na odwołanie od czynszu i celówki na bilety,kawy do pracy żeby wstać , mydła żeby pościel albo chociaż majtki wyprać ?
No nie da się za te pieniądze panie Sędzio żyć , nie da.
Nie zwalniamy kłamczuszki z kosztów sądowych ?
Dowaliła za adwokata do odszkodowania wczoraj czy jak?
Ile mnie imprezka odszkodowawcza za staż w ZUS kosztowala?
Taki adwokat to ze 160 mógł policzyć.
Na to czekają dalej?

Był tel od pracownika socjalnego kasa będzie wysłana w pn powinna być na wtorek , kazała sobie iść do dyrektorki.
Pytam do której bo dzień o suchym pysku robi mi różnicę , to nie wie z którą jej kierowniczka rozmawiała.
Podobno wyślą z samego rana - chłopskim targiem - do wieczora w pn powinny być.

No albo prace społeczne.
My podlegamy pod wypłatę urzędników miejskich.
Dostali wypłatę 2-3 dni temu a nas chyba planują przerzucić z pensją za maj na 30 czerwca?
Tyle ,że wczoraj miało nie być kadrowej z mojego punktu a chyba przyleciała po moją listę.
W Urzędzie płaca za miesiąc z góry ( po to grafik ) a potem w razie nieobecności odliczają w miesiacu następnym.
No jak chyba u nauczycieli.
To jak dzisiaj pani Kasia -kadrowa z Lutego 2018 - pracy gońca dzisiaj pozwoliła puścić , będą w pn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz