wtorek, 28 maja 2019

p.o. -pełniący obowiązki

Ahmed ma 3 jabłka
Kto wie co znaczy słowo skafander?
A Relaxy ?
A pamięta ktoś jak dupcia się pociła w stylonowych majtkach?

Ale do Rzeczy.
Na chacie mi się robi szpital 1 ( może przejedzie Rzecznik jeden drugi z Warszawy ,Minister i NFZ? ) W pn widziałam sąsiada jak wyszłam z psem. We wtorek odjechał karetką.
I gdzie go zawieźli ?

A ja sobie wczoraj prace użyteczne społeczne . 8 zł /h ,
A tu kontrola....
Maja oddać jak najszybciej wyremontowany budynek dzieciom z domu dziecka do zamieszkania.
To opiekunki zapylały okna az im się po dupach lało...
Może dlatego Dyrektorka nie miała czasu  przypilnować żebym dostała wczoraj te 50 zł na chleb. Może będą dzisiaj.

A JA CHCE Z POWROTEM DO  MOJEGO LEKARZA  RODZINNEGO .
KIEDYŚ ZBADAŁ NIKUNIE , PRZEPISAŁ LEKI , I DAŁ NA KARTCE DAWKOWANIE.
MNIE TAK NIE ROZPIESZCZAŁ...

Spotkałam sąsiada , gadamy o dzieciach a ten skąd znam jego syna ,że przecież dawno tu nie mieszka , dzieciaty ,żonaty .
A ja że do podstawówki z moim synem chodził bo ja tu mieszkam 20 lat.
Tak się sąsiadom rzucałam w oczy

A kasa z MOPS dalej nie przychodzi

O jest  .
Mam na leki i bilety na dojazd na prace mopsoskie po odliczeniu kosztów konta bankowego , co powiedziałam dyrektorce w piątek , że przeznaczę  na chleb bo nie mam co do gara włożyć 44 zł
Natomiast na czynsz 0 zł.
Następna wypłata 03.06.2019

Chyba mam awizo odnośnie przychodni -  RODO ZUS .
Up*ierdalam sprawę przychodni.
Sami sobie popłacicie.

Wczoraj na pracach MOPS owskich chyba widziałam Panią Dyrektor i chyba zdiagnozowała ,że śliczna czy zdrowa czy cała...

Niestety – Polska  w ostatnich latach nie tylko nie wstała z kolan, przeciwnie...leży na wznak z rozłożonymi nogami.

Czy ktoś tu pije do sytuacji ekonomicznej kraju czy czego?


To jest odpowiedź na pytanie : Czy Pan Prezes potwierdza w imieniu swoich podwładnych , już po wyroku sądowy co prawda , publicznie ,że w ZUS normalną praktyką jest nagrywanie prywatnym telefonem komórkowym rozmów z petentami ?


To jest : zrobim co umim

To jest : pożyjemy zobaczymy
Na jesień ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz