czwartek, 23 maja 2019

RODO przychodnia jak RODO ZUS


Prokurator ponownie , po cofnięciu pod inna sygnaturę w wyniku samokontroli , umorzył sprawę przełożonej pielęgniarek .
I teraz
Czy to będzie już akt subsydiarny czy mogę normalnie się odwołać?
Bo chyba normalnie do Sądu , no bo tam nie dotarło i zmieniło sygnaturę.

A kogo po deszczu chodzi i woła pijany wędrowiec?
Na razie odpowiada mu jedynie leśne i górskie echo.....
Maaaamo

Polsat wiadomości godz 15.52 . W szpitalu pacjent zaatakował nożem pielęgniarkę ? Dobrze usłyszalam ?
 15.58 dobrze :
Wrocław , pielęgniarka -43 lata stażu - 17 latek Krystian  , w plecy , 3 ciosy , koledzy lekarze po kilku godzinach uratowali.
A strażacy uspokajają że : " wszystko jest pod kontrolą " a deszcz nie przestaje....
A leżaki szykują w Sejmie bo premier coś znowu nie chce dać niepełnosprawnym .
Postulują o 500 zł do renty socjalnej.
Dalej o filmie Siekielskiego....
Ble ble ble
Obejrzymy wiadomości o 19

16.15 tv Interwencja :
Brutalnie zgwałcił i umieścił w wersalce 9 letnią dziewczynkę , 24 chłopiec uwolniło 14 letnie dziecko -chłopiec , brat , ofiary
Mama dziewczynki - pani Ania opowiada ... O gwałcie dowiedziała się o 5 nad ranem....

Byłam wczoraj u kierowniczki punktu na Naftowej ,że co z tą decyzją na leki ,że muszę mieć na leki bo idę w piątek na prace społeczne , że pisałam już w pn do dyrektorki e mail a ta mi : PANI JEST I TAK WYJĄTKOWO TRAKTOWANA.
w PN CHYBA MA BYĆ WYDANA DECYZJA , TAK MI POWIEDZIAŁA SPOTKANA POTEM PO DRODZE MOJA PRACOWNIK SOCJALNA.

Według statystyk - co czwarta kobieta jest szczęśliwa

Znalezione obrazy dla zapytania brzydka
Pierwsze co mi wlazło na kompa po wpisaniu " brzydka "
Newsweek
Quentin Massys, Stara kobieta (Brzydka księżniczka)

1. Kazus dla wiewiór :
 –  O+ma1 godz. EJezeli byliscie przekonani ze Radom alboSosnowiec jest stanem umysłu to nie byliściew Grójcu, stolicy polskich jabłek. Dzisiaj będącchwilowym gościem dworca pks w tej o tomieścinie padłem ofiarą przykrego incydentu.Przy okienku biletowym byłem swiadkiemkłótni kobiety narodowci ukraińskiej z paniabileterka. Wykrzykiwala w jezyku UPA ze chcezwrotu pieniędzy za bilet (z relacji świadkównie należał jej się bo sama pojebala autobusy iperony przez co wsiadla do nie właściwego aten na który miała bilet jej uciekł). Pootrzymaniu informacji ze żadnych pieniędzy niedostanie, bileterka "zajela się mna". Pootrzymaniu ode mnie informacji gdzie chcejechać, mówi ile zaplacic mam za bilet. (4.2zł)I teraz zagadka. Co robi ukrainka jak klade nalade 5zł w celu zapłacenia za bilet? Zawija 5kedo kieszeni, szybkim krokiem idzie do swoichtowarzyszy banderowcow a do kasjerki drze sięze to sa jej PROCENTY.Pani kasjerka stwierdziła tylko: " no widziPan...wziela I zabrala... Przyjeżdża tu taswołocz pierdolona i się tylko szarogesi"Odpowiadajac na Pytanie które nurtowac wasbędzie najbardziej. Nikt się nie poczuwal dooddania piątki. Ani kasjerka ani tym bardziejukrainkaTaka o to historia z GrojcaKurtyna

2 . Kazus dla wiewior :
Czy skierowanie z urzędu pracy na staż może być nienazwaną umową cywilnoprawną i jak byśmy ją nazwali ?- cywiliśtyczne podejście
Jak ją zwindykować ( jej warunki ) - podejście karnistyczne

A ty potrafisz odczytaćco tu jest napisane? –

MINIMUM  - pisane alfabetem gotyckim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz