sobota, 1 czerwca 2019

SKO

1 . LODÓWKA :






Jako ,że miałam takie uprawnienie złożyłam odwołanie do Sądu Administracyjnego. Nie wiem zatem jakim cudem nagle dostałam to :

Jeżeli to wyślę e-mail do Sądu odpiszą czy w takiej sytuacji nadal podtrzymuję swoje roszczenie. Koszt odpowiedzi-3.50 zł znaczek.
Jeżeli nie napiszę ... ?
Jeżeli nie odpiszę - sprawę umorzą.

Wracając do kosztów lodówki.
Piszą ,że dali mi na ten cel 150 zł i kupiłam ją za 400 zł.
No
Ze zwrotu z podatku , który doliczyli mi do dochodu, zmniejszając zatem zasiłek okresowy.
Ja to jestem debeściara.....
Dobrze ,że nie wzięłam pożyczki pod raty, bo pożyczke doliczyli by mi do dochodu , zmniejszyli zasiłki a ja musiała bym spłacać raty.

2. ZASIŁEK CELOWY MARZEC 2018
SĄD UZNAŁ ,ŻE NIE PRZEKROCZYŁAM KRYTERIUM DOCHODOWEGO - WZIĘLI DOCHÓD ZE ZŁEGO MIESIĄCA - tak I instancja jak i SKO - instancja odwoławcza ( dodam ,że sprawa wróciła do sądu )


MOPS Sosnowiec jednak odmówił wydania pozytywnej decyzji w sprawie, decyzja trafiła do SKO które :



Utrzymało decyzję I instancji w mocy z powodu ograniczonych możliwości ośrodka W ROK po wydaniu PIERWSZEJ DECYZJI W SPRAWIE

3. ZASIŁEK OKRESOWY A ZWROT Z PODATKU :




Przypomnę mój 1 post z kwietnia 2013 roku:


Witam na moim blogu.
Nazywam się Małgorzata Kowalska.
Blog ten powstał ,  by pokazać , do czego może doprowadzić nieuzasadniona wściekłość , źle rozumiany honor czy poczucie solidarności . W moim przypadku chodzi o Wymiar Sprawiedliwości .
Dn 20.02.2012 r obciążono mnie kwotą 180 zł na rzecz Gminy Sosnowiec tytułem,  zwrotu kosztów procesu , po tym jak moje powództwo przeciwko Gminie oddalono .
            Po tym jak w 2009 r rozpoczęłam walkę z Sądami w celu oczyszczenia swojego dobrego imienia , po jak mi się wydaje , niesłusznie skazującym mnie wyroku, za fałszywe oskarżenie policjanta (do czego wrócimy )  bezstronność i niezawisłość Sądów wobec mojej osoby osiągnęła apogeum w postaci Wyroku SR w Sosnowcu sygn akt I C 471/11 nakazującego mi w pkt 2 zapłatę kwoty o którą adwokat Gminy nie wnosił .
W myśl art 321 KPC Sąd nie może wyrokować co do przedmiotu , który nie był objęty żądaniem ani zasądzić ponad żądanie
No ale cóż , stało się . Sędzia w uzasadnieniu wyroku , w akapicie ostatnim , przyznał się do omyłki , złożyłam apelację i ....została ona odrzucona .
Muszę zapłacić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz