sobota, 1 czerwca 2019

Mój 1 post...

I co mi ?????
No Mendelejew.
Znalezione obrazy dla zapytania restlingZnalezione obrazy dla zapytania restlingZnalezione obrazy dla zapytania restling

Zgodnie z art. 8 ust. 12 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2018 r.  poz.1508)  w przypadku uzyskania jednorazowo dochodu należnego za dany okres, kwotę tego dochodu uwzględnia się w dochodzie osoby lub rodziny przez okres, za który uzyskano ten dochód.
A że nie można zweryfikować wstecz to PIT za 2018 SKO przyklepało na miesiąc....
https://www.gov.pl/web/rodzina/dochod-jednorazowy


Dochód jednorazowy uzyskany przez osobę samotnie gospodarującą w ciągu 12 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku, który przekracza kwotę 3170 zł (pięciokrotność kryterium dochodowego osoby samotnie gospodarującej – 634,00 zł) dzieli się na 12 miesięcy i przyjmuje do dochodu od miesiąca, w którym został wypłacony, np. wnioskodawca ubiegający się o pomoc społeczną w miesiącu kwietniu 2016 r. otrzymał w styczniu 2016 r. odszkodowanie w kwocie 5000 zł – wówczas podzielona na 12 miesięcy kwota odszkodowania, tj. 416,66 zł, zostaje zaliczona do dochodu osoby, począwszy od miesiąca stycznia 2016 r. i będzie wliczana do dochodu do miesiąca grudnia 2016 r. włącznie.

I takim sposobem , osoba poszkodowana w wypadku zamiast iść na rehabilitację musi się utrzymywać z odszkodowania cały rok bo po doliczeniu dofinansowania do czynszu przekracza próg dochodowy....
Zostaje głodną kaleką uzależnioną od MOPS
może odszkodowanie za pogorszenie stanu zdrowia?



Mój e-mail do Prezydenta Miasta Sosnowca z dn 31.05.2019
Dzień dobry 
Przesyłam Panu do wiadomości treść e-mail którego wysłałam 31.05.2019 r do Rady Gminy.
Proszę w miarę możliwości o kontrolę nad sprawą i przesłanie mi odpowiedzi w formie ewentualnych wniosków co do jego treści.
Jak dotąd ,w Pana imieniu ,usłyszałam tylko porady ,że mogę się odwoływać od wydanych decyzji administracyjnych oraz inne cenne uwagi, że np skargę na Panią Dyrektor Mops mam skierować do Pani dyrektor MOPS - Uchwałę w tej sprawie Rady Gminy również dołączam., a reasumując - adres Trybunału Konstytucyjnego i Rzecznika Praw Obywatelskich - pismo dołączam.
Pozdrawiam

Małgorzata Kowalska

Przypomnę wam mojego pierwszego posta z kwietnia 2013 roku :

Witam na moim blogu.
Nazywam się Małgorzata Kowalska.
Blog ten powstał ,  by pokazać , do czego może doprowadzić nieuzasadniona wściekłość , źle rozumiany honor czy poczucie solidarności . W moim przypadku chodzi o Wymiar Sprawiedliwości .
Dn 20.02.2012 r obciążono mnie kwotą 180 zł na rzecz Gminy Sosnowiec tytułem,  zwrotu kosztów procesu , po tym jak moje powództwo przeciwko Gminie oddalono .
            Po tym jak w 2009 r rozpoczęłam walkę z Sądami w celu oczyszczenia swojego dobrego imienia , po jak mi się wydaje , niesłusznie skazującym mnie wyroku, za fałszywe oskarżenie policjanta (do czego wrócimy )  bezstronność i niezawisłość Sądów wobec mojej osoby osiągnęła apogeum w postaci Wyroku SR w Sosnowcu sygn akt I C 471/11 nakazującego mi w pkt 2 zapłatę kwoty o którą adwokat Gminy nie wnosił .
W myśl art 321 KPC Sąd nie może wyrokować co do przedmiotu , który nie był objęty żądaniem ani zasądzić ponad żądanie
No ale cóż , stało się . Sędzia w uzasadnieniu wyroku , w akapicie ostatnim , przyznał się do omyłki , złożyłam apelację i ....została ona odrzucona .
Muszę zapłacić.

W latach 80ych sześciu mieszkańców bloku na Ukrainie zmarło na białaczkę. Znaleziono kapsułkę z wysoko radioaktywnym cezem-137 zamurowaną w ścianie. Prawdopodobnie znalazła się przypadkiem w materiałach z którego wylewano beton –

Ponad to podobno stary co mi to w porachunkach mafijnych przyjechał bo kara sie wzmogła.
Krzycza na mnie w urzędach , sklepach , przychodniach, 
Je*u , mówię wam co się dzieje....
Radio ma zakłócenia na Wolnej Europie 

A ja jutro mam pracownika społecznego i nie pamientam do Karty analizy budżetu na co wydałam kase w maju.


Patrze teraz na terminy na tomograf- listopad ( tego roku )
A nie . 30 dni na Zapolskiej
Nacisnęłam - Umów wizytę a tu wyskoczył numer tel
Czad
Acha i jeszcze- napisz opinie
No jest tomograf na Zagadłowicza a mnie odesłały ,że nie ma . Hmmmm To ci trzpiotki
A nie . Piszą ,że służy wszystkim pacjentom ODDZIAŁÓW szpitala.
Albo nie
Pacjentom zgłaszającym się D O     oddziałów szpitala
Uroczysta inauguracja uruchomienia nowoczesnego tomografu komputerowego.

Mogliby częściej sprzątać...
Od kiedy jest internet?
No dobra
Aparaty fotograficzne?
Kolorowe?
A wiecie co Unia w końcu zrobiła w poniższej sprawie?
27 sty 2019 - Jak pokazali reporterzy „Superwizjera”, w wielu polskich ubojniach na masową skalę zabija się chore krowy i sprzedaje do sklepów. W branży ...
Prezydent zabrał głos w sprawie wolnych krów z Deszczna, które chcą zabić polscy weterynarze. Zapewnił, że chociaż „UE nakazuje je zabić”, to jednak „Polak potrafi” i krowy na razie nie zginą. Ale UE wcale nie nakazuje zabijania dziko żyjących zwierząt – to polska biurokracja błędnie interpretuje unijne prawo ochrony żywności https://oko.press/duda-zla-unia-kaze-zabic-krowy/

Przepis dotyczy krów hodowanych na ubój

Art. 1 ustawy 2 rozporządzenia 494/98 Komisji UE po zmianie z 18 listopada 2010 brzmi następująco:
„Jeżeli właściciel zwierzęcia nie może potwierdzić autentyczności jego identyfikacji i identyfikowalności, właściwy organ, w stosownych przypadkach i na podstawie oceny ryzyka dla zdrowia zwierząt i bezpieczeństwa żywności, zarządza zniszczenie takiego zwierzęcia bez odszkodowania”.
Zniszczyć bez odszkodowania.
Zaraz będziemy przepraszać Unię Europejską za dokonane tłumaczenie tekstu

Krowy zagrożeniem narodowym

Wspomniany w prezydenckim tweetcie Główny Lekarz Weterynarii udzielił w środę 29 maja  wywiadu dla „Tygodnika Rolniczego”, w którym przekonuje, że wolne krowy zagrażają Polsce.


Niemiecka Fundacja SOKO Tiershutz opublikowała film pokazujący chore i ranne krowy mleczne w rejonie Dolnej Saksonii wiezione na ubój. Widać na nim, że zwierzęta są kopane, bite i ciągnięte za pomocą liny transportowej. Według nieoficjalnych informacji AgroUnii, mięso z chorych krów mogło trafiło do Holandii i m.in. do Polski. Staramy się potwierdzić tę informację u Głównego Lekarza Weterynarii.https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-04-17/niemcy-chore-krowy-mleczne-przeznaczono-na-uboj-mieso-mialo-trafic-m-in-do-polski/

3 dni temu - Szwedzka minister ds. społecznych powiedział, że premier Orban prowadzi nazistowską politykę. Po jej kretyńskiej wypowiedzi rząd Węgier rozważa ...


1 dzień temu - MSZ w Moskwie poinformowało w piątek, że rozszerzyło listę przedstawicieli Unii Europejskiej, którym zabroniono wjazdu na teren Rosji. Z oświadczenia MSZ ...


5 dni temu - Komisja Europejska ponownie zapowiada sankcje wobec Włoch ... zignorował unijnewskazówki odnośnie zmniejszenia długu publicznego w planowanym na ...




6 dni temu - To pierwszy krok w kierunku demontażu systemu sankcji nałożonych na Rosję w ... możliwości skarg do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (ETPC).



SIE WYCHOWUJĄ




 Ocena: 4,8 - ‎22 głosy
22 godziny temu - ... socjalne w Unii Europejskiej w 2016 roku wydają w Luksemburgu, Estonii i Polsce. ... Polska znalazła się w pierwszej trójce krajów o największych wydatkach na świadczenia rodzinne. • Fot. ..... Jest zgoda na sankcje za ataki cybernetyczne.


Strumień miliardów euro na świadczenia rodzinne w UE. Polska w pierwszej trójce

Wydatki na świadczenia socjalne
Jak podaje za Eurostatem PAP, kraj, który najwięcej wydaje na opiekę socjalną to Luksemburg – ponad 15 proc. Tuż za nim uplasowały się Estonia i Polska z wynikiem 13 proc. Nieco mniej na świadczenia rodzinne wydali Węgrzy (12 proc.).

Jak pisaliśmy w INNPoland.pl, według Michała Lipki z portalu Cinkciarz.pl, o rozszerzeniu programu 500+ o pierwsze dziecko, polski program zasiłków prorodzinnych stał się największym tego typu schematem transferów socjalnych na świecie


RODO przychodnia i
RODO ZUS wysłałam 
Do Komisji Europejskiej.
Nie wiem jednak czy mogą jakimiś sankcjami  subordynować organy które powinny egzekwować jego przestrzeganie - prokuraturę czy Izbę Pielęgniarską akurat w tej sprawie.
Ale na pewno nie ukarają mnie za Konstytucyjne prawo skargi

15 .00
Wlazłam teraz na nazwisko rehabilitantki która oskarżała mnie o groźby i dorzuciła się do skreślenia mnie z listy pacjentów a tu pierwsze co : transport medyczny .Dąbrowa Górnicza
 Brat . Są w wieku mojego dziecka.
A z drugiego jej nazwiska wyskoczył mi PIERWSZY W WYSZUKIWARCE ! ginekolog z sosnowca
Pracuje jej teść tam gdzie mąż tej co mi renty neurologicznej nie dała i pracuje u mojego internisty w przychodni
Ku*wa przeskoczą klan  z Equity co miałam staż w księgowości.
Kto wygrywa ?
Handel i usługi  czy medycyna?
PRAWO !!!!!
A ona -.- Absolwentka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach - kierunek Fizjoterapia
- Absolwentka Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej
Kierunek: Neurorozwojowa Terapia Dzieci z Uszkodzeniami Układu Nerwowego O !
Połączyła
2006-2007 praktyki szpital Dąbrowa

2008-2010 już praca w tym szpitalu

Ona pracowała w przychodni w 2011-2012 r . To nie ta co tak po przychodni biegała i rządziła?
Potem przeprowadziła się do Wisły ponoć... 
Ale ta jest z 10 lat młodsza .....
Żeby skończyć studia medyczne w 2008 r to by musiała mieć ? 24 lata 11 lat temu.
1984 rocznik.
No nic , jeszcze dwie sprawy to się jej przyjrzę.
Wątpię , bo już zeznawała w prokuraturze , na policji i w Sądzie - będzie teraz zeznawać w trzeciej i czwartej sprawie.
To nie może być ona bo ta o której myślę była na zdjęciu przychodni już w 2010 r

Jak wam się widzi nowa elita inteligencka Polski?
Nareszcie –

Ile by zaoszczędzili na wywiadach środowiskowych i pracownikach socjalnych Co?

Szwajcaria w czasieII wojny światowej –


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz