sobota, 8 czerwca 2019

Tym żyje cała Polska


Nie wiecie czy ja odnośnie skierowania na staż pozwałam Urząd Pracy czy Gminę ?
hmmmm.......
Dwie kopie?
Brak formalny nie usunięty?
Na pewno pozwałam PUP jako ,że z nimi podpisywałam dokumenty , a adwokat jeszcze wnioskował ,że jest pozew nieprawidłowo skierowany bo staż miałam w ZUS.
Od 1 stycznia 2000r. na podstawie ustawy z dnia 24 lipca 1998r. o zmianie niektórych ustaw określających kompetencje organów administracji publicznej w związku z reformą ustrojową państwa (Dz. U. Nr 106, poz. 668) Powiatowy Urząd Pracy  jest jednostką organizacyjną powiatu. Urząd realizuje zadania samorządu powiatowego w zakresie polityki rynku pracy na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 674).


Chłopaki , ja nie mam butów na prace społeczne...
Pomożecie?
Tylko musi dryndnąć przed 8 , bo potem wychodzę....

Oprócz słowa zwłoki dołączonego do definicji słowa nawóz naturalny przy wyjaśnianiu nowego uregulowania prawnego w Waszyngtonie , jakie nowe słowa ostatnio zdobyły nowe znaczenie?

Wulgaryzm (z łac. vulgaris „pospolity; ludowy” od vulgus „lud; pospólstwo”) – wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka za nieprzyzwoity lub ordynarny.
ordynarny
1. «wulgarny i prostacki»

2. «pospolity, w złym guście»
1. «łamiący swoim zachowaniem panujące normy obyczajowe»
2. «niezgodny z panującymi normami obyczajowymi»

Czyli : skandal , wielki skandal , 

ku*wa
1. wulg. «prostytutka; też: kobieta prowadząca rozwiązły tryb życia»
2. wulg. «przekleństwo»


1. «wulgarne lub obelżywe słowo używane w celu wyrażenia złego stosunku do kogoś lub czegoś»
2. «wyrażone przez kogoś życzenie, aby kogoś innego spotkało coś złego»
3. «przyczyna czyjegoś nieszczęścia»

Czyli ku*rwa - myśląc o pogodzie to będzie złamanie art 141 kw ?

Mamy dla ciebie prostą robotę, powiedzieli będziesz myć okna

Gdyby na pracach społecznych kazali mi tylko myć okna , przypomnę za 8 zł na godzinę , to 1 okno wyniosło by Dom Dziecka.....
A i tak się podobno dyrekcja ( myślę ,że dyrektor MOPS i Prezydent Miasta - bo do nich pisałam ) uspokoiła ,że bo podobno nic nie robię , wcześniej wychodzę. Nie jest mi źle , schorowanej...
Tłumaczyłam Pani Dyrektor tej tu na miejscu ,że chyba mnie z kimś mylą....

Śrubka, którą możesz przykręcić

Się popieści i się zmieści...

Zrób mi tak jak temu kolesiowi
Znalezione obrazy dla zapytania reksio pieczÄ…tki

ART 84 Konstytucji
Każdy jest obowiązany do ponoszenia ciężarów i świadczeń publicznych, w tym podatków, określonych w ustawie. ( RÓWNO ? )

Podatki :

do    85 528  zł.   - 18 %
powyżej   85 528 zł  -  32 % 

od 127.001 brak kwoty wolnej od podatku


I tak podatek od ( takie lużne wyliczenie )

     50  000  to    9 000        ROCZNIE
5 000 000  to  1 600 000    ROCZNIE 

To jak ja bym miała rocznie dać na urzędników , socjal , służbę zdrowia taką kasę to wolała bym sobie Maroko kupić

A rząd nie ma kasy i myśli czy nie zwiększyć wysokości podatku dla najbogatszych.
Czad
Komuna –

No to teraz tylko posprzątać....

Inflacja , denominacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz