środa, 12 czerwca 2019

C d . Rozpraw sądowych


Ciąg dalszy dobrych wiadomości.

1. DOBRA NOWINA
Za staż z urzędu pracy w ZUS ( jak ZUS RODO )  oddalając moje powództwo dostałam 1 800 zł kosztów za adwokata
No , w razie wygranej gmina NIC nie traci .
w razie przegranej....
wielu przegranych .... ?
Nie mają radców na etacie... ?
Cd waszych podatków.

2. DOBRA NOWINA
Adwokatka z urzędu , która miała wnieść do Sądu akt oskarżenia zwany subsydiarnym , taki ,że prokuratura odmawia jego wniesienia - złożyła zamiast tego " Zażalenie na postanowienie prokuratora "  które nie będzie w ogóle mogło być rozpatrzone gdyż ten środek odwoławczy został już wykorzystany.

3. DOBRA NOWINA
Sąd Administracyjny w sprawie co prosiłam o adwokata z urzędu do sprawy MOPS ,że jestem w trakcie leczenia , pogorszenie stanu ....  Przysłał ,że mam wypełnić druk . I tu mamy:  .3. Informacja o przedmiocie zaskarżenia : w rubryce 3.1 należy wskazać zaskarżony akt , czynność bądź bezczynność lub przeprowadzenie sprawy w sprawie wydania aktu lub dokonania czynności . W rubryce 3.2 należy wskazać datę wydania zaskarżonego aktu . w rubryce 3.3. należy wskazać numer wydanego aktu bądź sprawy , której akt , czynność lub bezczynność  dotyczy
3.4 Nazwa organu , którego akt , czynność , bezczynność lub przewlekłe prowadzenie sprawy dotyczą .3.5  Czego dotyczy sprawa . 3.6 Wartość przedmiotu zaskarżenia
a wy zdrowi ?
a wtedy potargali mi 2 albo 3 decyzje .
I o którą teraz chodzi?
Koszty sądowe czy adwokata ?

A czwarta  rzecz ,że sprawa moja następna znowu się nie odbyła bo Sędzia na dłuższym zwolnieniu lekarskim i chyba kto inny sprawę przejmie .
Tyle ,że inna też dalej na l4 to niby kto?
Zdaje się ,że się znowu widzę z Sędzią od kosztów adwokata....

Jestem dziś w Sądzie w sekretariacie . Próbuje jakoś ułożyć akta żeby dobrze sfotografować a sekretarka że je mam położyć na stole.
One leżały na stole.....

Wiele widziałem głupot w telewizji, ale "Wielka Gra" to był jakiś nonsens, teleturniej z wiedzy kompletnie do niczego nikomu niepotrzebnej z pytaniami typu: – Prowadząca: Co powiedziała hrabina Szlezwig-Holsztain cesarzowi Fryderykowi Hohenzelorowi Habsurgowi Trzeciemu, gdy przypadkowo nadepnął jej na nogę w trakcie rautu w 1792 w ambasadzie Prus? Uczestnik teleturnieju: Odpowiadam na pytanie pierwsze za 25 tysięcy złotych... Hrabina powiedziała "Moja noga! Co jest do diabła?" Prowadząca: Hm.... ja mam tutaj odpowiedź "Moja stopa! Co jest do czarta!". Myślę że możemy uznać tę odpowiedź, ale oddaję głos naszemu ekspertowi. Ekspert w okularach jak denka od butelki: No nie, nie, nie... proszę państwa. Nie możemy uznać tej odpowiedzi. Stopa a noga to zasadniczo dwie różne części ciała. podobnie jak diabła nie możemy uosabiać z czartem, chociaż w podaniach ludowych jest to często stosowane zastępczo, ale nas obowiązują źródła naukowe. Uczestnik teleturnieju: Przykro mi, ale nie mogę się zgodzić z tą opinią. W książce biograficznej rodu Holsztein wydanej w 1893 roku jest wyraźnie napisane, że Hrabina odpowiedziała "Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer", gdzie Slotermeyer tłumaczy się wyraźnie jako noga. Prowadząca do Eksperta: Czy mamy to źródło jako oficjalnie dopuszczone w tym teleturnieju?Ekspert: Owszem, było dopuszczone w temacie o związkach książąt z rodu Hohenzollernów z delfinami dworu francuskiego, lecz było to wydanie z 1893 roku, a nie z 1907, czego wymagał regulamin naszego dzisiejszego turnieju

DEMOTYWATORY : czad no nie?

Oto realia życia w Polsce: jeśli masz powyżej 26 lat i jesteś bezdzietnym singlem, to pozostaje ci tylko wyjechać z kraju – Nie mam nic z tego, że rząd wprowadza kolejne świadczenia socjalne dla rodzin. Podcina mi się skrzydła i wciska coraz większe opłaty za rachunki. Nawet zakupy są coraz droższe przez rosnące ceny. Czy to jest właśnie równe traktowanie obywateli?

22 godziny temu - 1000/2000 żołnierzy USA więcej plus 32 F-35. + 1k. Duda w USA ... „Ktoś panią oszukał. Nie ma żadnego problemu z demokracją w Polsce.



22 godziny temu - Nie troszczę się o stan demokracji w Polsce. Znam Polaków, tych ludzi, liderów PolskiPolska radzi sobie doskonale i tak będzie też w ...

 –

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz