czwartek, 6 czerwca 2019

Lablador

Jeżeli dziewczyna niesamowitej urody kocha cię do szaleństwa, całuje, tuli i pieści, to znaczy, że jesteś labradorem –
Słyszeliście że inflacja w maju wyniosła 2,5 % ?
To chyba tyle co 2004-2014 ?
Podobno żywność drożeje bo eksportują dla dewiz.
A teraz chyba chcą podnieść podatek dla najbogatszych bo nie ma na 500 + dla niepełnosprawnych

Mam wezwanie do biegłego psychiatry odnośnie Sądu Pracy , czy w lutym 2018 !!  roku praca rozstroiła mnie nerwowo , a jeżeli tak to na jak długo.
Dodam ,że pracowałam 1 miesiąc.
Pogoda tego dnia była piękna, pamiętam ,że pięknie cykały świerszcze , a ptasi świergot roznosił się po całej okolicy niczym poranna bryza nad szmaragdową taflą wody.

Cholera . To chyba ten od renty z Sądu okręgowego. Czyli to samo ale stan na grudzień 2016 !!

Ostatnio biegły chirurg po przeczytaniu akt orzekł złamany obojczyk na uszkodzenie ciała do 7 dni.
Ale się poprawili. Co za dokładność, precyzyjność.

Mąż tej kobiet chciał towarzyszyć jej podczas porodu, bo uznał, że jego obecność podniesie żonę na duchu –

Będzie  zaskoczony rezultatem jaki osiągnął.

Ja nie wiem , jak to jest.
Przez meneli wykopali ławki pod oknami.
Teraz stoją godzinami matki z małymi dziećmi....
Od razu zastrzegam się ,że nic nie imputuje.
Menel-pije ,żuli ,włuczęguje ,żebrze...
A panie grzecznie stoją , palą i rozprawiają.
Ale zastanawiające np o czym ?

Depresja to nie zawsze "chcę się zabić". Czasami to także: – "Spędziłem cały dzień w łóżku i nie brałem prysznica""Nie poszedłem do pracy, bo chciałem spać""Po co właściwie się starać""Nic nie jadłem" albo "Nie mogę przestać jeść"Sprawdźcie takie objawy u swoich znajomych - śmieszków.Oni zwykle najlepiej to chowają

Za darmo .... i bez ..... reklamacji

Londyn:Para lesbijek została pobita w autobusie, za to że nie chciały się całować na życzenie grupy mężczyzn. –

To tu posłać powyżej cytowaną ( w memie ),światłą, tolerancyjną osobę to może przywróciła by równowagę zrównoważonym , wyważonym , powściągliwym zwykle anglikom.
Nie napisano jednak czyi to byli krajanie....

Tylko po prostu miał mnie w dupie –

Elżbieta Witek dość niespodziewanie została nowym ministrem spraw wewnętrznych i administracji. Nowe stanowisko wiąże się nie tylko z władzą i prestiżem, lecz także z większym zainteresowaniem wyborców. Wrogowie nowej minister z kolei szukają na nią haków. Szybko udało im się odkopać wstydliwą wpadkę Witek z czasów, gdy była rzeczniczką Prawa i Sprawiedliwości.....
W rozmowie z "Gazetą Wyborczą" nieopatrznie postanowiła "pochwalić się" swoją wiedzą historyczną. - Prof. Henryk Zieliński umożliwił mi dostęp do prohibitów i z zapartym tchem siedziałam w bibliotece i czytałam. To były przedwojenne gazety i książki historyczne z okresu międzywojennego. Stamtąd czerpałam wiedzę o Katyniu czy układzie Ribbentrop-Mołotow - wypaliła Elżbieta Witek, zapominając, że oba wydarzenia miały miejsce po okresie międzywojennym.https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/ale-wstyd-demony-przeszlosci-dopadly-elzbiete-witek-tuz-to-wejsciu-do-mswia-aa-gbCK-qbC9-mkUX.html

Król Szwecji podczas meczu piłki ręcznej. Współczuję kobiecie z przodu –

Nie uchodzi ?

Pytam :
- rozróżniła byś pasternak od pietruszki ?
- nie wiem , nie widziałam pasternaku

Nic mi stąd nie ruszaj! – Wszystko się przyda!

Na czasie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz