poniedziałek, 3 czerwca 2019

Romcio i Juliet


Ludzie, ich miłość trwała 3 dni i zabiła 6 ludzi –

W samym teatrze, na widowni....

Czy Sosnowieccy policjanci dają radiowozy do dyspozycji tym z CBŚ ?
Dwóch wczoraj siedziało w radiowozie , klikało nad komórką !!! ,że jadą na dzipiesie , i że zaraz wracają.
Heloł?
A nie wiem czy rodzice czy dziadkowie napierdalają po ulicach za dziećmi 25

A w wiadomościach gadali ,że wojska sojusznicze jadąc na dzipiesie utknęły gdzieś pod mostem na osiedlu.
Znowu rekonesans wśród ludności czy są przygotowani?

Widziałam wczoraj prezesa przychodni.
Na formę chyba nie narzeka.

Czy moja matka może znać moją kadrową albo jej matkę ?
Feeee
Ale faktycznie , mówiłam do kadrowej ,że dzwoniłam do Prezydenta Miasta Sosnowca co mi to za pracę załatwił....
To takie mopsowskie prace społeczne na aktywnych zawodowo inaczej
10 h w tyg , 8 zł /h , no ale po remoncie? Na okna ? Koszenie trawnika? Grabienie liści?Remont dachu jeszcze?

Dostałam e-mail;
Lupa
TÅ‚o
TÅ‚o

TÅ‚o
Zostałeś
zweryfikowany
w Krajowym Rejestrze Długów?
TÅ‚o
Krajowy Rejestr DługówWiadomość skierowana jest tylko i wyłącznie do przedsiębiorców. Jeżeli jesteś osobą
prywatną proszę usuń tę wiadomość.Przesyłka wysłana na zlecenie Krajowy Rejestr Długów
Biuro Informacji Gospodarczej SA, ul. Danuty Siedzikówny 12, 51-214 Wrocław, spółka
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy;
KRS: 0000169851; NIP: 8951794707; kapitał założycielski: 4.000.000 zł.

1 komentarz: