niedziela, 22 grudnia 2019

Bezczelna.

Newsweek Polska

„Codziennie dziękuję Bogu, że mogłam być w Auschwitz”


..... Ktoś może mruknąć, że oto idzie polska akuszerka, która nie boi się nawet Mengelego. Bezczelna......
Wodę jednak trzeba przynieść, bo przecież zbliża się kolejny poród i wszędzie będzie krew. Jeśli nie woda, to co? Na przykład ziółka, które w obozie daje się więźniarkom do picia. Nie wypije się ich raz i drugi. Uzbiera się ze dwa kubki, a w tym już można choć trochę umyć dziecko.
W Raporcie położnej z Oświęcimia Leszczyńska dokładnie opisuje ten proceder, wspominając siostrę Klarę i siostrę Pfani, które topiły dzieci w kuble z odchodami. 
Od maja 1943 oszczędzano dzieci aryjskie, ale dzieci żydowskie przeznaczone były nadal na śmierć. We wspomnianym kuble lub – bardziej „humanitarnie” – poprzez zastrzyk z fenolu w serce. 
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/historia/%e2%80%9ecodziennie-dzi%c4%99kuj%c4%99-bogu-%c5%bce-mog%c5%82am-by%c4%87-w-auschwitz%e2%80%9d/ar-BBYeKY5?li=BBr5MK7&ocid=wispr#page=2


Produkowano także ciekły cyklon A, w którym cyjanowodór był uwalniany w wyniku reakcji ....

Muzyka w Auschwitz była jak cyklon B. Służyła zabijaniu ...

16 lut 2018 - Muzyka – przyznawali kolejni więźniowie – była jak cyklon B, służyła ... 


Oświęcim był laboratorium koncernów farmaceutycznych ...


https://ksiazki.wp.pl › oswiecim-byl-laboratorium-koncernow-farmaceutyc...Wyszukiwania podobne do: cyklon oświęcim




Byłam dziś w Sądzie Pielęgniarskim w Katowicach.

Wynikiem wizyty jest e-mail do warszawy:
Dzień dobry
Byłam w dniu dzisiejszym w Sądzie Pielęgniarskim w  X
Chciałam złożyć załączone dokumenty .
Po przeczytaniu mojego pisma sekretarka powiedziała ,że nie wie czy w trakcie trwania sprawymoże przyjąć dokumenty.
Postanowiła ich nie przyjąć i poradziła przesłąć pocztą .
Jako ,że dokumenty do sprawy zostały przesłane przez Naczelnego Rzecznika celem rozpatrzenia zażalenia na odmowę wszęcia postępowania dn 10.12.2019 r , proszę o przesłanie dokumentów w ślad za aktami z informacją dla sekretarki czy i kiedy może przyjmować  dokumenty ; jakie i kiedy złożone dokumenty/zdjęcia mogą  stanowić dowód w sprawie.


Dołączam nagranie głosowe . które wykonałam po uprzedzeniu pani ,że muszę , bo nikt mi nie uwierzy.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz