czwartek, 19 grudnia 2019

Kto odpowie

Dobre pytanie

Uh, Mruczek...?

Naczelny Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek nie przychylił się ,jak to zrobił za pierwszym razem, do mojego zażalenia na postanowienie o umorzeniu postępowania wyjaśniającego i przekazał sprawę do Okręgowego Sądu Pielęgniarek ( celem rozpatrzenia zażalenia a nie a nie rozpatrzenia winy i kary )
ZATEM JA :

Małgorzata Kowalska 
41-209 Sosnowiec

Okręgowy Rzecznik Pielęgniarek
i Położnych w Katowicach
sygn. akt ORzOZ 1/X/2018

Proszę o dołączenie jako dowodu protokołu z rozprawy , która odbyła się dn 14 listopada 2019 w Sądzie Okręgowym w Katowicach – sygn. akt II C 627/19 .
Świadek X  zeznala tu : „ pani przystąpiła do zabiegu,… coś do siebie mówiła,…. Jej zachowanie budziło niepokój również u innych pacjentów, …. Podałam świadków tego zdarzenia , …. Nie byłam świadkiem tego że powódka się awanturowałą, powódka krzyczała do mnie raz , w tym jednym zdaniu co zeznawałam „
Świadek powołany przez przychodnię – p Y : „ słyszałam leżąc na leżance ,że do gabinetu wchodzi kolejna pacjentka , usłyszała ona od wykonującej zabieg ,że nie zostanie przyjęta, …. Powódka się z tym nie zgadzała , wykrzykiwała , a krzyki było słychać aż na korytarzu . To całe zdarzenie trwało ..10 minut.,….. w czasie rozmowy powódki z rehabilitantką , rehabilitantka stała koło biurka …. ( widziała całą sytuację gdyż ) … mój zabieg nie wymagał rozbierania ( zasłona nie była zasłonięta ), … a krzyki było słychać aż na korytarzu ??!!
Następnie : minuta rozprawy : 00.53.59
Świadek Z  odmawia składania zeznań w części , kto zadecydował o wykonaniu telefonu na policję .Przypomnę : art 261 kpc mówi:
§ 1. Nikt nie ma prawa odmówić zeznań w charakterze świadka
§ 2. Świadek może odmówić odpowiedzi na zadane mu pytanie, jeżeli zeznanie mogłoby narazić jego lub jego bliskich, wymienionych w paragrafie poprzedzającym, na odpowiedzialność karną (np. taką jak za fałszywe zeznania , fałszywe oskarżenie )
Sprawa została zawieszona.
Nad to, dołączam jako dowód w sprawie postanowienie o umorzeniu postępowania wyjaśniającego wobec pielęgniarki , która uczestniczyła aktywnie w tej sprawie , a mianowicie wykonała telefon na policję. Świadek -lek med W zeznała tu że „ będąc w okolicach rejestracji w/w słyszała i widziała ,że skarżąca jest pod wpływem alkoholu , a nadto jest wulgarna i roszczeniowa „ oraz zdjęcia z monitoringu przeczące jej zeznaniom a na których widać że podczas mojego pobytu w kartotece pani doktor przebywała u siebie w gabinecie na końcu korytarza.
Cały monitoring z dnia zajścia jest załączony jako dowód w sprawie , która odbyła się w Sądzie Rejonowym w Sosnowcu – sygn akt III Kp 687/18


No ale nie weszłam na stronę śląskiej izby lekarskiej , a tam :

INFORMUJEMY

data: czwartek, 19 grudzień 2019
 Informujemy, że  20.12.2019 r. i 24.12.2019 r. Biuro OROZ będzie nieczynne. 

A sekretarki z lekarzami byli na jakimś szkoleniu....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz