środa, 25 grudnia 2019

Wygląd człowieka - 3,18 promila

Wygląd człowieka 3,18 promila

I rewolucja w medycynie :


LEKARKA :
- upojenie alkoholowe
- upojenie alkoholowe p r o s t e (zaostrza odpowiedzialność karną )


SAD : wywołała zgorszenie będąc pod wpływem alkoholu

LEKARKA :
zaburzenia zachowania spowodowane użyciem alkoholu


A dla bardziej dociekliwych , proponuję publikację :Upicie alkoholowe jako przedmiot ekspertyzy psychiatrycznej Janusz Heitzman

Odpowiedzialność karna pijanych przestępców jest zróżnicowana w zależności od rodzaju rozpoznanego upicia alkoholowego w czasie czynu.

Diagnoza upicia na podłożu patologicznym prowokuje zawężenie procesu diagnostycznego wyłącznie do braku lub obecności podłoża

Czynniki podłoża w upiciu na podłożu patologicznym - organiczne uszkodzenie OUN - zmiany pourazowe (charakteropatyczne) - padaczka - stany po zapaleniu mózgu i opon - stany po zatruciach - miażdżyca, kiła, choroby innych narządów - uzależnienie alkoholowe Tłem upicia na podłożu patologicznym mogą być zaburzenia osobowości (psychopatie), nerwice, schizofrenia, choroba afektywna

http://www.ipin.edu.pl/wp-content/uploads/2015/11/2.-Opiniowanie-w-st.-upi%C4%87-alkohol.pdf

Czyli wyzdrowiałam z Zespołu Zależności Alkocholowj , nerwicy , choroby afektywnej ....

Dobrze o nas piszą za granicą – "Polscy aniołowie" Jak polscy aniołowie kupili prawienową ciężarówkę bezradnemuIrańczykowi

ja znalazłam na razie tylko :WOW! ZACHWYCAJĄCA AKCJA POLAKA – CZOŁOWE BRYTYJSKIE MEDIA CHWALĄ DZIAŁANIA NASZEGO RODAKA – ‘POLACY TO ANIOŁY’!

POSTANOWIŁAM ZROBIĆ OGÓLNOPOLSKI   KONKURS I ROZESŁAĆ PO IZBACH OBRACHUNKOWYCH KTÓRE PRZEPROWADZAJĄ KONTROLE KSIĘGOWĄ
 W URZĘDACH  GMINNYCH JEDNOSTEK:
na jakich kontach zaksięgujemy zasądzone koszty zastępstwa procesowego radcy prawnego zatrudnionego na etacie ( w gminnej jednostce -urzędzie pracy )



Dzień dobry
Wyrokiem sądowym zostałam zobowiązana do pokrycia kosztów sądowych w postaci kosztów zastępstwa procesowego w postaci radcy prawnego zatrudnionego w Urzędzie Pracy na etacie.
Chciała bym się dowiedzieć na jakich kontach i w jakiej wysokości kwota ta powinna zostać zaksięgowana.
Proszę nie odsyłać mnie do mojej Regionalnej Izby Obrachunkowej w celu dowiedzenia się jak oni to zaksięgują , bo tylko na razie w moim okręgu koszty takie się orzeka.
Na konto Urzędu Pracy kwotę nakazał mi wpłacić radca prawny Gminy .
Gdyby jednak , co jest już w w gestii gminy , w waszym regionie nakazano wpłatę uiścić na konto skarżonego organu czyli Gminy to też interesuje mnie jak by wpłata została zaksięgowana ?
Na jakie konta rozdzieli się przychód przypadający  radcy - zapewniony mu przez ustawę o radcach prawnych, a gdzie resztę kwoty.
Proszę to zapytanie potraktować jak prawo do informacji publicznej z serii gdzie idą nasze pieniądze.
Proszę o odpowiedź drogą elektroniczna jeżeli to nie sprawi problemu.
Pozdrawiam
RÓBCIE JAK JA TEŻ BĘDZIECIE NA CHLEB SPRZĄTAĆ
SAMO SIĘ ROBI
 Mnie się wczoraj podobało w tv - Milionerzy- 8 latek mówi do Karolaka - mnie nie pytaj.
Hubert żeby mówił ,że nikt nie obarczy dziecka odpowiedzialnością a dziecko z głupia frant - mój tata jest lekarzem.
Ale się uśmiałam .
Głupiutkie te dzieci , głupiutkie.
Wyszło jak by specjalnie.....
Proponują użycie kont:
Rozrachunki z pracownikami
Zyski nadzwyczajne
No to może też 
Rozrachunki z urzędem skarbowym z tytułu zysku z działalności radcy prawnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz