poniedziałek, 25 marca 2019

Zagrożenie karą -Okna Tuska = Zmarł pacjent = groźba odsiadki do lat 5

Jeszcze Prokuratura Okręgowa nie ścągnęła z urzedu prok Rejonowego po przejęciu śledztwa pacjenta szpitala a już dostałam pismo ze Spółdzielni mieszkaniowej ,że zostałam wpisana do krajowego  rejestru dłużników z kwotą 271,77 zł za czynsz

Pisma sądowe się psują, terminy nawalają Sprawa przychodni utknęła w miejscu. Czy gosia dostanie adwokata do sprawy 231 kk Czy prezes jest funkcjonariuszem ?

Mops stara sie  posklejać moje potargane w zeszłym tygodniu decyzje na kwiecień

Odpowiedź ?
Patrz punkt pierwszy

Na pewno nie venus z milo

To stary mi rejestr dłużników
To jeden stary  gdańsk
to drugi stary stary sosnowiec
to pierwszy stary ....
I porachunki rodzinne

A ja jutro idę na rozprawę ,że dwa mandaty dostałam za awanturę w przychodni po pijaku.

Dlaczego wszędzie piszą ,że zmarł po 9 a nie po 11 godz męczarni?

Śledztwo w sprawie śmierci 39-letniego Krzysztofa S. przejęła Katowicka Prokuratura Okręgowa. Wcześniej prowadziła je Prokuratura Rejonowa Sosnowiec-Południe. Śledztwo dotyczy narażenia pacjenta na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu przez osoby, na których ciążył obowiązek opieki nad nim, a także nieumyślnego spowodowania jego śmierci.- to dlaczego przy kwalifikacji czynu do lat 5 wzięła sprawę Prok Okręgowa ?
Jest nieboszczyk- czyli do lat 5 

16 stycznia przed sądem w Gdańsku rozpocznie się proces dwóch mężczyzn, którzy ponad rok dokonali ataku na mieszkanie syna Donalda Tuska. Grozi im do pięciu lat więzienia. Odpowiedzą za zniszczenie mienia, ale też narażenie Michała Tuska, jego żony i trojga dzieci na "bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu".

Umarł człowiek = okna Michała Tuska


Smak wieprzowiny bez konserwantów

Poniedziałek 25.03

Prezes szpitala : lekarz prowadzący tego pacjenta nie pełni swoich obowiązków

W facebookowym wpisie Skłodowski ujawnia, jak lekarze zajmowali się zmarłym pacjentem. Okazuje się, że pomiędzy jego rejestracją w izbie przyjęć o godzinie 10:33 i śmiercią niespełna 12 godzin później, mężczyznę badano 10 razy.


Aż pięć razy - w tym cztery w ciągu pierwszych czterech godzin - zlecano diagnostykę obrazową. Po godzinie 15 trzykrotnie zlecano badania laboratoryjne i kilkukrotnie konsultację lekarską. 



Szef sosnowieckiego szpitala publikuje jednak listę badań i konsultacji, jakie podczas dziewięciogodzinnego pobytu pacjenta w izbie przyjęć szpitala zlecono mu do wykonania.






Oto ona:
  • Zgłoszenie się pacjenta na Izbie Przyjęć w dniu 18.03.2019 r.
  • Godzina 10.33 rejestracja pacjenta w Izbie Przyjęć
  • Godzina 10.45 zlecenie badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 12.21 wynik badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 12.25 zlecenie konsultacji lekarskiej
  • Godzina 13.33 zlecenie badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 13.34 zlecenie kolejnego badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 13.36 zlecenie następnego badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 14.15 wynik badania diagnostycznego
  • Godzina 14.17 wynik kolejnego badania diagnostycznego
  • Godzina 15.20 zlecenie badania laboratoryjnego
  • Godzina 16.02 wynik badania laboratoryjnego
  • Godzina 16.40 wynik konsultacji lekarskiej
  • Godzina 16.53 zlecenie kolejnej wymaganej konsultacji lekarskiej
  • Godzina 17.52 wynik konsultacji lekarskiej
  • Godzina 18.09 zlecenie następnej konsultacji lekarskiej
  • Godzina 18.28 zlecenie kolejnych badań laboratoryjnych
  • Godzina 19.26 konsultacja lekarska
  • Godzina 19.46 wynik konsultacji lekarskiej
  • Godzina 20.03 zlecenie dodatkowych badań laboratoryjnych
  • Godzina 20.05 zlecenie badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 20.12 wynik badań laboratoryjnych
  • Godzina 20.38 wynik badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 19.26 – 22.05 kontynuacja procedur diagnostyczno- leczniczych
  • https://dziennikzachodni.pl/smierc-pacjenta-w-sosnowcu-szpital-miejski-publikuje-liste-badan-zleconych-pacjentowi-ktory-zmarl-18-marca-w-izbie-przyjec/ar/13994541
A dlaczego bez badania zlecono mu po 12 min badania skoro otrzymał numerek zielony  czyli powyżej 4 godzin oczekiwania?
A jak po badaniu to jeszcze gorzej
zlecenie badania z zakresu diagnostyki obrazowej X 6 = jest tyle?

W przychodni internistów podpisało moje wywalenie podobno 5 = brakuje podpisu dalej mojego internisty


JA WCZORAJ W SĄDZIE ,( no podobno już CBS w sprawie 150kk mnie przez sędziów od 2004 r łazi ) STOJĘ W SEKRETARIACIE , BABKA GADA Z SĘDZIĄ, ON,  SKOJARZYŁO MI SIĘ ŻE MÓWI ŻE BĘDZIE SPRAWIEDLIWY WYROK ( pomimo że mnie lubi ) A JA : " JAK JUŻ MNIE CZY MOJE DZIECKO TERAZ ZABIJĄ? "


A , jeszcze rano 27.03.2019 odebrałem e mail od Prezesa Sądu od spraw cywilnych

Złożone dwie sprawy o odszkodowanie i zniesławienie odnośnie przychodni na Sobieskiego 29.03.2019:
1. Zatrzymany bieg sprawy
2. Przesłana celem rozpatrzenia wg właściwości adresu pozwanego-Katowice Sąd Okręgowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz