środa, 20 marca 2019

Porachunki mafijne w Polsce

Moda na sukces Hej jestem Ridż Rich, syn, ojciec i brat mojej matki

 –


ZACZEPKA: 
Sędzia wydał wyrok że byłam niesłusznie wywieziona na izbę 
Prokurator stwierdził , że winni temu policjanci nie byli 
Drugi Sędzia potwierdził - winnych nie ma

ODPOWIEDŹ:
Prokurator stwierdził ,że doktor na legalu mnie wywalił z przychodni , i nie ma na niego paragrafu
Sędzia ,że można sprawę wyjaśnić na podstawie art o funkcjonariuszu publicznym
Prokurator - nic nie można sprawdzić bo nie jest funkcjonariuszem

Klei się ?

NO TO JA :
Do Sądu że uprzejmie proszę o wyprostowanie błędu , bo jest funkcjonariuszem I wyjaśnienie sprawy przychodni
Do prokuratury ,że jak nie jest funkcjonariuszem to chociaż człowiekiem fałszywym zgoła - i proszę o wyjaśnienie sprawy przychodni pod przykrywką art 270 kk


To się zdarzało dość często
I na co mi to było...

PUK  PUK 
-  KTO TAM ?
-  NA PEWNO NIE WENUS Z MILO 

Dzień dobry ..... Nazywam się .....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz