piątek, 29 marca 2019

CBŚ ze mną w gabinecie psychiatry

Do 03.04. kiedy na konto wpłynie celówka pokrywająca prowidenta mam tylko ziemniaki na dziś i jutro
Znowu w XXI wieku zacznie się u mnie 3 dni na jabłkach z działek

Pod oknami i w przychodni wczoraj u psychiatry młodzież wspiera mnie ciepłym słowem....

Polska 45 letnia kobieta . Sama w domu . W lodówce brak nawet ziemniaków , troche suchego chleba.
A to już wiem jak mojego ojca Waldemara doprowadzili do samobójstwa.
Jak sprawa mieszkaniowa byłego męża mojej matki....

W Polsce nadal emeryci popełniają samobójstwa z głodu.
Samotni emeryci.
Kiedyś otworzyli drzwi a tu babka leży , robale z bródu z niej wychodzą. Nie mogła się podnieść. Zareagowała opieka społeczna.

Inną zmumifikowaną , zasuszoną znaleźli.
Że sąsiadom smród rozkładającego się ciała nie przeszkadzał.
Pewnie odwodniona konała....

W Polsce ustawowo emeryt ma przeżyć za chyba ostatnio podnieśli na 750 zł PLN
I taki próg ma pomoc społeczna dla bezrobotnych

Przegląd lodówki zrobiłam ( tej co pisałam że w Polsce można kupić za 50-150 zł ) i chleb , jajko , 10 pierogów , 1 kotlet , dwa jabłka do 3.03

No i: Sędzia haczyk, potem koszty sądowe , i mam tak w koło macieju.

Teoretycznie dadzą w środę na długi , jak polskim studentom ( galerianes przerzucily się na kamerki płatne ) WODĘ w kranie mam kosztem Krajowego Rejestru Długów

15 lat

Mam jeszcze receptę od doktora :
Pernazin 25 mg 100 szt 1-1-0
pernazin 100 mg 50 szt 0-0-1     
Absenor - nie znam , dla alkoholików pow doktor, ja ,że od 6 m-cy nie pije , a on ,że też stabilizuje afektywnych nawet bez omamów (walpronian 300 mg )

=
JEST WYJŚCIE?

7 500 mg jednostek perazinum albo perazynum
W przydomowej aptece , tam gdzie jest mój internista nie mieli dawki mocniejszej Peraziny
 tylko ,że nie ma opakowania  50 szt.... , żadnej....

Na tym CBŚ skończyło wizję lokalną w Sosnowcu
A ja kończę tym samym transmisję dla BBC
Witajcie na Ziemi
Może być ciepło

21 kwi 2011 - ile Polska jest największym eksporterem koni na rzeź w UE, o tyle na ... sam sposób przyczynia sie do zabijanie tych wspaniałych zwierzat, ...
Brakujące: pernazyny
 Ocena: 5 - ‎3 opinie
6 mar 2017 - Rocznie w Polsce dokonuje się uboju ponad 20 tys. koni. Niezależnie od opinii końmoże trafić do rzeźni, bo prawo nie uznaje ... które można zabijać, a sytuacja ta powoduje u wielu osób bardzo ... O ile wzrosną emerytury?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz