czwartek, 28 marca 2019

29.03 odbijam pieniądze na kwiecień

Dziś siędzę i czekam
!60 zł celówki jest do wypłaty na 2.03
Zatrzymali w MOPS 260 zł  okresówki ( zeskanowałam dec w tej sprawie we wczorajszym poście )
260 zł może zostać wypłacone nawet na koniec czerwca ( przypomnę kwietniowej )
W pn ma być u mnie pracownik socjalny to ustalimy, bo nie mogę zadzwonić , bo nie mam nic na telefonie.
A pani i tak co tydzień jest umówiona , bo ostatnio coś się źle czuję , to sobie zaklepałam wizyty chociaż raz w tygodniu.
I tak zawsze przychodziła ze 3 razy w miesiącu

Byłam u psychiatry . Wizje lokalną robią .
Boziu ratuj . Myślała ,że tak się robi . Ta z CBŚ.
I rekonesans po aptekach . 1 pernazyny nikagda i mój doktor - psychiatra- a ona to przeżyję?
A dr n med Wrocławska zaprasza a dr n med Pudlo to Beata w szpitalu robiła , to Beata
A  kto po szpitalu Waldemara Godzisza Zabił na zawał a w Sądzie Haczykowa ,że problem rozwiązał się sam z lokalem pod Adriana na rodzinę zastępczą w 2004 r ?
To jest ta strona napisana przez doktora w karcie DRUKOWANYMI 
A co tu robi za doktor Kurdziel - Kurczok dr Gabryel - Chojnacka ?
2019 r ? W szopienicach u Fronca?
W aptece wydali mi w końcu 100 szt 25 mg pernazyny
Nie wydali mi 50 szt pernazyny 100 mg
To zrezygnowałam
Idę za miesiac? Na kontrolę ? 3 tygodnie?


Potem śpię w domu , puk ,puk wstaję bierze , myślę piotr, a tu nie piotr.... A tu kominiarz w mundurze.Łosz.... k ..... Byłam pewna ,że zawału dostanę.

A dziś list z Sądu odnośnie Izby Dwa miał być postanowienie czy słusznie byłam.

A jakieś 25 letnie niewiasty ,tyrpnij ją ( czyli mnie )to nam da...
No da....
Da nosidełko....= doktor i nosidełko
No to internista dał szpital nr 1 w Sosnowcu

Niemcy mieli w jumpstyle mata dla rodziny mieli  w 2012 r
Zaraz nam nakarmią polskich emerytów.

Czyja ta blondi dzisiaj była co mi się chciała bez kolejki wtrynić?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz