środa, 13 marca 2019

Kto orzeknie w spr przychodni?

Sędzia wniosła o wyłączenie jej od sprawy orzekania od fałszywego mnie oskarżenia , bo już na podstawie tego materiału dowodowego jak mnie skazywała.
Ale przecież tu ma zdjęcia z monitoringu , których w tamtym postępowaniu nie chcieli ściągnąć...
I tam rozstrzygała o to że awanturowałam się . W tej sprawie poruszyłam temat obmawiania mnie że zapijam leki alkoholem czyli 212 kk. Skąd zmiana prok kwalifikacji czynu na 234 kk - czyli fałszywe oskarżenie . No tj z policjantem było . Ale przecież jak nie zapijam leków alkoholem , czy jak zapijam to nie ma na to paragrafu kk , ze wolno zapijać czy nie wolno zapijać , skoro za to nie groziła mi odpowiedzialność karna to nie mogłam złożyć wniosku o fałszywe oskarżenie . Tak?
Ale że groziłam jej co się okazało nieprawdą już tak . Zatem idę do Sądu ,że jak wolą ten paragraf to mam umorzenie w sprawie gróźb . Tak chyba ok ?
No a tamta Sędzia nie orzekała ani o groźbach ani czy zapijam leki alkoholem . No nic , poznam nową Sędzie.
Myślicie ,że zapijanie leków alkoholem mogło mieć wpływ ,że mogłam się awanturować ?
A sprawę , że zapoznała pielęgniarka fachowo policję z sytuacją umorzono.
A teraz spr 212 kk - tak , dwie kopie?
Coś jest na rzeczy , coś wisi w powietrzu.
No ale w sądzie odwołanie o awanturę a tu jak by zapadł inny wyrok o pomówienie?
No to napisałam do Sądu ,że zgadzam się z prokuratorem z kwalifikacją czynu jako fałszywe oskarżenie ale tylko w części gróźb karalnych gdzie mnie już uniewinniono.
Dodam ,że to ten prokurator od biegłego sądowego odnośnie gróźb umorzonych w niedzielę .
Acha , no i z wnioskiem o fałszywe oskarżeni musimy jeszcze poczekać , bo sprawa w odwołaniu.


A odwołanie od wyroku pani Sędzi inna koleżanka teraz rozpatruje.

Inny kolega przychylił się do przychylenia się do wniosku pani Sędzi .

A inna koleżanka widziała ten materiał rozpatrując sprawę gróźb a inny kolega sprawę izby.

K...wa . Mur beton miasto ościenne to będzie rozpatrywać.
Potem to skróce na razie prawnicze 7+1

Szkoda , bo sympatyczny Sędzia kukułcze jajo wylosował . Żaden tam od kosztów Sądowych czy coś .A jak ktoś patrzy.... No chyba że na prokuraturę się przenieśli


PODSUMOWUJĄC
Prokurator miał skargę na przych 212 oszczerstwo
Zmienił i odmówił dochodzenia z 234 fałszywe oskarżenie
Sprawa o awanturę w przychodni i ewentualne roszczenie z fałszywego doniesienia o przewinieniu (234 ) za tydzień
Raz umorzone - nie wznowisz
A co by było jak by zapadło 212 tak i 51 kw -tak? - przypał
Ale zaniosłam wyrok uniewinniający mnie z gróźb jak by sędzia rozpatrzył skargę na umorzenie pod 234

A ZAUWAŻYLIŚCIE ,ŻE SANDOMIERZ TO NAJBEZPIECZNIEJSZE MIASTO W POLSCE / 100 % WYKRYTYCH ZABÓJSTW.

A jeszcze idzie do Sądu skarga na odmowę wszczęcia dochodzenia z 266 kk przez pielęgniarkę o ujawnienie tajemnicy zawodowej. Ale w sądzie zeznawała ,że to że leki zapijam alkoholem to z plotek personelu podała policji. No ale że jestem alkoholiczką ? Skoro umorzyli 212- pomówienie  to może tu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz