środa, 27 marca 2019

2004 r - też miałam 450 zł /m-c

Będąc zewnętrznym państwem , to ja bym zwindykowała Polskę

Czy ja dobrze kojarzę ,że Wenezuela nie wpuściła do siebie pomocy humanitarnej?
hmmmmm
Pamiętacie sprawę co jakiejś ustawy nie chciano podpisać o zbrodniach wojennych ?
hmmmmmm

Wracając do sprawy szpitala:
17.20 -pielęgniarki mierzą ciśnienie Krzyśkowi Wynik :66/46 - stan zagrożenia życia
matka Krzysztofa prosi o pomoc PIELEGNIARKI  - przychodzi psychiatra ( rezyduje -drzwi obok izby przyjęć )
19.20- rozpoczyna się REANIMACJA
22.00- śmierć pacjenta na SOR (SOR= SZPITALNY ODDZIAŁ RATUNKOWY)
Podczas REANIMACJI wpisy w komputerze: konsultacja lek, wynik konsultacji , zlecenie,zlecenie, wynik, wynik,czyli kontynuacja procedur diagnostyczno leczniczych
hmmmmm  ktoś tu coś kręci

Dlaczego prokuratura Okręgowa? :"Działa u nas specjalny dział do spraw błędów medycznych. ( To jest chyba Izba Lekarska hmmm) Trafiają do niego sprawy, w których doszło do śmierci pacjentów" - poinformował w rozmowie z PAP Ireneusz Kunert z Prokuratury Regionalnej w Katowicach.
Śledztwo jest prowadzone pod kątem narażenia pacjenta na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu O R A Z  nieumyślnego spowodowania śmierci.

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/polska/news-smierc-na-sor-sledztwo-przejela-prokuratura-w-katowicach,nId,2905944#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome



Czyli dalej 160 kk nad zwłokami


DALEJ :
teraz następna rozprawa , mamy termin na przyszły miesiąc - odnośnie 4 mandatów za wezwanie policji na głośnego sąsiada i przewiezienie na izbę wytrzeźwień w styczniu 2018888 r


Pieniądze dopiero 02.03 a mnie właśnie skończyły się tabl na nerwy


Miałam teraz telefon ,że jest do odbioru dec cofająca zasiłek okresowy na miesiąc kwiecień , bo zgłosiłam ,że miałam zwrot z podatku . Zgłaszałam 12.03.2019. Były panie na wizycie w poniedziałek . Dałam zaświadczenie. Cito


No to odebrałam decyzję  i musiałam napisać zrzeczenie się terminu do odwołania . A wygląda to tak:


I teraz .
Czy to co zawarte jest w pouczeniu oznacza ,że jeszcze MOPS , jako strona może się zrzec, czy w momencie , kiedy MOPS przychyla się do mojego wniosku wydaje dec niezwłocznie?
Liczymy czas niezwłocznie . 
Nie później niż miesiąc w momencie , kiedy postępowanie wymaga złożenia dodatkowych dokumentów?
Pamiętajmy .
Moja decyzja przechodzi przez 10 pokoi tj : pracownik socjalny , inny pracownik socjalny, kierownik punktu , kartoteka ( sprawdza braki formalne ) , kierownik działu świadczeń , ich kierownik , dział realizacji decyzji ,podbija kierownik punktu lub działu, do wydania
Tak ostatnio dyktowała mi pracowni socjalny








Właśnie otrzymałam ,że SKO utrzymało w mocy decyzje na miesiąc 11.2018 w kwocie 30 zł na żywność .

Jeszcze Wojewódzki Zespół Orzek O Niepełnosprawności uznał moje zażalenie za bezzasadne
+
Następne dwa znaczki na list

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz