wtorek, 26 marca 2019

27.03 - wróciło 450 zł / m-c

Ku*wa
Sąd w Sosnowcu przesłał akta moje w sprawie przychodni do Sądu Okręgowego w Katowicach , a że jest to sprawa cywilna +przegram =bule

Jakie stawki mają w Sądzie w Katowicach za godz?

W tej sprawie cywilnej jest cała sprawa z zajściem z przychodni: monitoring , zeznania pielęgniarki -fałszywe , decyzja lekarza o wyrzuceniu mnie , podpisy pod deklaracją ,że wszyscy lekarze rezygnują z leczenia mnie ( oprócz mojego internisty- jak już nie - "zabije jej dziecko" ) ( "było zabije ci dziecko "w 2004 - jak sprawa mieszkaniowa mojego dziecka " sama sie rozwiązała podczas postępowania ") .....

Może pomyliła sekretarka sprawę cywilną z karną?
Rejon spółki jest Sosnowiec
Może za adresem KRS ? co prezesowi spólkę zarejestrował?

To prosimy państwa o przekazanie sprawy oddzielnie do Sądu Karnego Okręgowego prawidłowo określając oskarżonego.

Moja sprawa , o odszkodowanie pozostanie w Sądzie cywilnym w Sosnowcu , bo nie mam na bilety

W prokuraturze w Sosnowcu utknęła półtora miesiąca odwołanie na umorzenie sprawy pielęgniarki z 266 kk
Niedawno po półtora miesiąca Sąd dostał odwołanie na umorzenie sprawy pielęgniarki z art 212 kk

10.18 godz
Byłam w Sądzie na Kaliskiej . Chciałam w Sądzie pracy otrzymać płytkę cd z zapisu monitoringu z rozprawy odnośnie pracy jaką wykonywałam w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu w lutym 2019 .
Chciałam zlożyć pismo na biurze podawczym ale nie miałam sygnatury. Udałam się więc do biura informacyjnego gdzie taką sygnaturę w końcu otrzymałam. Udałam się więc do biura podawczego gdzie pani kazała mi iść się zapytać ponownie w biurze informacji czy tu nie będzie kosztów sądowych. Udałam się ponownie do biura obsługi gdzie , ponownie kazano mi się ustawić w kolejce.
Nie wytrzymałam napięcia , bo mam w takich sytuacjach stres , podwyższa mi się przekwit i poszłam  ponownie do biura podawczego gdzie poinformowałam panią ,że to jest sąd pracy i tu klienci będący stroną wnioskującą są zwolnieni od kosztów . Ponadto od ustanawiania kosztów i ich wysokości jest sędzia .
To po pierwsze
Po drugie sędzia decyduje na podstawie materiału dowodowego i złożonego wniosku.
Dopiero w trzeciej kolejności , jeżeli są wątpliwości ,prosi wnioskodawcę o wypełnienie stosownego wniosku i dołączenie wskazanych przez Sąd zaświadczeń.
Pani uwierzyła mi na słowo i przyjęła wniosek.

Byłam również w MOPS Sosnowiec
Na kwiecień mam wypłatę na dn 02.03.2019 I tak na miesiąc kwiecień mam przyznany : zasiłek celowy 90 zł oraz PDP 90 zł czyli 180 zł

Czekam ,na zasiłek okresowy w wysokości 260 zł
Mój dochód  na miesiąc kwiecień będzie wynosił 440 zł

Przed potarganiem też tak było

O 13.00 mam rozprawę w Sądzie "  Zameczek " Sędzia powinien już dziś wydać wyrok w s Pobytu na drugiej izbie wytrzeźwień . Jeżeli mi dziecka nie zabiją - wyda.Ten co byliśmy w sekretariacie w poniedziałek.

Powraca pytanie.
Czy pacjent Polski dostając zielony numerek od pielęgniarki w rejestracji , który znaczy "czas oczekiwania powyżej 4 godzin " - chciał pomocy?

Dowiemy się o 13.
Godz 12.52 - nie poszłam do Sądu , ciekawe kto dziś wyjdzie do kamer bbs
A ja wiem czy mu ktoś nie grozi. Ja to tylko maże żeby się godzinę lub dwie przespać
Przy takich stresach zaczyna  mózg płatać figle. = Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej .
Jeszcze tylko wieczorkiem na sekundę z pieskiem , bo sąsiedzi znowu coś wysmarują do administracji
Robię się bordowa , ale uderzenia gorąca przy przekwicie tak nie wyglądają.
Bach ! 13 h czy straszyli sędziego? Sędzia dyktuje wyrok....

Dowiemy się za 2 - 3 dni , jak sekretarka przyśle wyrok
MOŻE KOLEJNE UMORZENIE?

Zrobiłam na komórkę zdjęcie Ja w domu 21 nie mogę wrzucić 

Kobieta lat 45
pozwolono mi na razie taki Będzie rano
I jesteś z siebie dumna, bo nikogonie zabiłaś... –

zablokowało mi państwo polskie kompa

Tymczasem w Niemczech... –

W Polskim Sądzie jest to miesiąc prac społecznych za awanturę w przychodni.Przypomnę 19.09.2019 pielęgniarka zadzwoniła po policję ,że pacjentka dzwoniła i mówi ,że źle się czuje.

Potem zabrała mnie karetka do psychiatry.
Wylądowałam na izbie wytrzeźwień , następnie policja dała mi mandatów na 600 zł , Sąd zbił w wyroku nakazowym do 200 . Wczoraj cdn widzieliście w BBC.
Jak będę podtrzymywać swój wniosek , zostanę obciążona kosztami procesu i biegłego psychiatry.
Pomimo ,że UTRZYMUJĘ SIĘ ZA 450 ZŁ , na miesiąc , co jest w aktach 

Sprawa odroczona , pielęgniarka ,wstrząśnięta - powiedziała ,że prawdy nie powie bez monitoringu jak było.Zaczynam pokrywać koszta biegłego. Sądu zdjęcia nie przekonują . Może odbijają monitoring ?

Ja na kompie . godzina 21.00 SAMOJEBKA

Ciekawe jak będę wyglądać jak Państwo Polskie praworządność zaprowadzi.
Na dziś tyle doniesień z Polski
Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska

Moja matka była w zeszłym tygodniu u okulistki. 
Ma 75 lat
Okulistka wyszła do niej i zapytała czy chce czerwony dywan , czy na co czeka ,żeby wejść jak numerek jej się wyświetla.
Moja matka weszła , powiedziala ,że chce skontrolować jaskre. Skontrolowała jej lekarka , a po okulary do bliży i do dali ,,,, Za rok ? (ma 2 i 3 dioprie , nie widzi telewizora)

Dzisiaj karetką spod okien zabierali staruszkę .
Nie dosłyszałam gdzie chciała jechać .
Najbliżej był szpital 1. 
Zawieźli ją tam ?

A ja sobie akurat wracałam z biura podawczego sądu rejonowego w Sosnowcu.....
Przecież Przychodnia Sobieskiego 29 obok.
Mogli tam zapytać o drogę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz