wtorek, 26 marca 2019

Stan moich finansów

Znalezione obrazy dla zapytania bÄ…ba jÄ…drowa

STAN MOICH FINANSÓW W PORTFELU NA DN 26.03 .2019   -    00,00 ZŁ POLSKICH

Ja według prawa polskiego powinnam przeżyć za 750 zł za miesiąc - na socjalu
Dają połowę w Sosnowcu - bo mogą

Chleb w Polsce kosztuje 4 zł
W dyskontach z kapitałem zagranicznym 2 zł
Już utrzymujecie polskich emerytów


A zaczęło się w roku 2004
Wysoki Sąd w Polsce swoim wyrokiem w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej ograniczył mi prawa rodzicielskie do syna Adriana i oddał do rodziny zastępczej w osobie mojej matki


Rok 2019 Sąd w Sosnowcu jest szantażowany że jak mnie nie zniknie  w końcu ,to zabiją mi dziecko

Wyliczyłam ,że żyjąc oszczędnie otrzymuję w Polsce zasiłek celowy na żywność od państwa Polskiego w przeliczeniu  , na bochenki chleba 30 bochenków  na miesiąc

Dzisiaj o 13 jest rozprawa w Sądzie gdzie Pielęgniarka powinna opowiedzieć jak rozrabiałam po pijaku w przychodni. Grożą mi dwa mandaty . Jeżeli nie podniosą z odwołania od wyroku nakazowego to po 100 zł za wulgaryzmy i 100 zł za zakłócanie spokoju publicznego.
Jak zobaczy jak jestem umordowana , nadciśnienie , nerwy , to będzie dalej kłamała .
Ale zobaczyła mnie śliczną , pewną siebie. I Sędzia odroczyła sprawę.


A w Sosnowcu zmarł pacjent w szpitalu ( równy tydzień temu )
Przypomnę . Nie wiem kto to był ale momentalnie przyjechał Minister Zdrowia , Rzecznik Praw Pacjenta i NFZ .
Godzina 19 . 00 -zakrzep powoduje zator u pacjenta, pacjent dostaje zawału . Reanimacja . I ktoś wzywa karetkę ,żeby go zabrać ze szpitala do miasta ościennego
Podkreślę ,że w Polsce obowiązuje rejonizacja miejscowa wg miejsca zdarzenia jeżeli chodzi o prokuraturę

A w oświadczeniu jakie wydał szpital jest :
  • Godzina 19.26 – 22.05 kontynuacja procedur diagnostyczno- leczniczych
Przypomnę z oświadczenia:
  • Godzina 19.26 konsultacja lekarska
  • Godzina 19.46 wynik konsultacji lekarskiej
  • Godzina 20.03 zlecenie dodatkowych badań laboratoryjnych
  • Godzina 20.05 zlecenie badania z zakresu diagnostyki obrazowej
  • Godzina 20.12 wynik badań laboratoryjnych
  • Godzina 20.38 wynik badania z zakresu diagnostyki obrazowej
Przypomnę ,że po przejęciu przez prokuraturę nadrzędną , okręgową , śledztwa w sprawie pacjenta nikt nie zainteresował się nawet dlaczego pielęgniarka zdecydowała ,że pacjent z podejrzeniem zatoru z,zakrzepicy , ze skierowaniem PILNE został oznaczony trzymanym w reku numerkiem zielonym ,że ma oczekiwać co najmniej 4 godziny . 
=
Matactwo  (wydanie oświadczenia przez szpital ,że przez 11 godzin pacjent miał serię badań konsultacji , bo aż 15 )
Monitoring ( do sprawdzenia )
Ale jak nie monitoring to może bratowej zmarłego oświadczenia z fejsa nie skasują ?
Nie miał, wykonywanych badań . Siedział sobie pod kamerą i broczył.
 Doszedł po godzinie do niego   lekarz i to on pewnie został przez szpital zawieszony.
Może solidarność zawodowa?
I nie wygląda mi ,że za pielęgniarką....

Dzisiaj 14.00 ( godzina )

Pani Sędzia skrzyczała mnie przy pielęgniarce  i pani rehabilitant z przychodni ,że jeżeli będę podtrzymywać w tych okolicznościach swój wniosek to obciąży mnie kosztami procesu , lekarza orzecznika i mecenasa przyznanego z urzędu dla psychicznie chorych i odroczyła rozprawę.
Przypomnę sprawa dotyczyła dwóch mandatów co dostałam w przychodni i izby wytrzeźwień , co trzecia gratis.


Byłam u prezeski sądu , ktoś grzebie po komputerze Sądu Rejonowego w Sosnowcu  w gabinecie Prezesa Sądu a jej podobno dziś nie ma.
Może jest jakieś wytłumaczenie
CBŚ ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz