niedziela, 24 marca 2019

Afera w Sosnowcu Ściągnięto Ministra , Rzecznika , NFZ

Media pytają dlaczego kwalifikacja czynu w prawniczym czy tam osoba , która zdecydowała o numerku wydanym na skierowanie " w trybie pilnym " NIE SIEDZI ?
Dlaczego prezes szpitala się nie zdymisjonuje ?

Bogdan Król przekonywał, że nie ma zastrzeżeń do pracy personelu szpitalnego, ale liczy na wyjaśnienie sprawy.( Wiceminister Zdrowia )    Kiedy ich przekontrolował?A po co ściągnął ktoś Rzecznika praw pacjenta ( bo pewnie nie rodzina ) , NFZ - do sprawdzenia czy limit jest odpowiedni na liczbę pacjentów ( były 3 osoby na izbie ) , Ministra  Zdrowia ? JEZU CHRYSTE KTO TAM ZMARŁ?Dziś 24 .03.2019 :Skandal na SOR w Dąbrowie Górniczej
Do budzącej kontrowersje sytuacji doszło w SORze w Dąbrowie Górniczej. Wideo, które trafiło do mediów społecznościowych ukazuje sytuację cierpiącej z bólu młodej kobiety, która nie mogła doczekać się pomocy.
Po kilkudziesięciu minutach zaczęli interweniować przebywający na szpitalnym oddziale ratunkowym inni pacjenci. Kobieta jednak zemdlała, co wywołało poruszenie. 
FILM :
https://gloswielkopolski.pl/skandal-na-sor-kobieta-zwijala-sie-z-bolu-wideo-prezydent-bazylak-szpital-w-dabrowie-gorniczej-potrzebuje-zmian-24-3-2019-r/ar/13984475


Kilkaset  osobom  z zaćmą zmieniono termin zabiegu z teraz na za 10 lat . Prezes w NFZ coś komentuje że to bzdury, żeby zapytać o termin miasta ościenne. 
Staruszka płacze w tv że w NFZ może pracuje jakiś młody człowiek , który nie zdaje sobie sprawy że w jej wieku czas inaczej płynie.

Jak ja ostatnio byłam u okulistki zaktualizować okulary zapytałam o dioprie to sie dowiedziałam ,że pani doktor nie jest biurem informacji , czy jakoś sklepem obuwniczym i czy chcę receptę , tam będzie napisane . Czy chce recepte do bliży czy do dali , czy na NFZ czy bez dopłaty . Nie wyjaśniła mi różnicy . Powiedziałam że ide do optyka żeby odczytał mi konsultację lekarską.

Teraz to ta najmądrzejsza po stary jej to robi , porachunki mafijne?
No to słyszałam ,że starego ( szefa mafii vatowskiej )  to już zabili w Gdańsku , teraz w Sosnowcu . Wczoraj były piski w ościennej Dąbrowie Górniczej na SOR - nie wiem czy dziewczynę uratowali

A że ja nie piję , nie ma jak mandatów , z podrzucenia narkotyków muszą na czas wizyty CBŚ zrezygnować , to od tygodnia nie mam na chleb i zabrane wszystkie decyzjie z MOPS na kwiecień . Mogą wypłacić w maju . Witajcie na ZIEMI

Było słuchać doniesień BBS ,że polaczki wywołają III Wojnę Światową?

PONIEDZIAŁEK 25.03.2019
Spółdzielnia mieszkaniowa wpisała mnie do krajowego rejestru dłużników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz