czwartek, 7 marca 2019

Izba Lekarska

Znalezione obrazy dla zapytania uśmiech grafika

Napisałam e-mail , skargę do okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Lekarzy. Oto odpowiedź jaką dostałam:


Dzień dobry,

w nawiązaniu do przesłanej skargi drogą e-mail, uprzejmie informujemy, 
że Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej prowadzi postępowania w 
oparciu o przepisy ustawy z dnia 2 grudnia 2009 r. o izbach lekarskich.

Biorąc powyższe pod uwagę, skarga złożona do rzecznika musi być zawierać 
własnoręczny podpis składającego skargę - co w przypadku wskazanej 
skargi nie zostało spełnione.

Nadanie trybu czynności sprawdzających  zostanie rozpoczęte po wpływie 
podpisanej skargi. Rzecznik nie prowadzi również korespondencji mailowej 
ze stronami postępowania, doręczanie korespondencji odbywa się za pomocą 
tradycyjnej drogi pocztowej - listami poleconymi.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny.

Z poważaniem


P M
P M
Kierownik Biura Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej ŚIL w Katowicach
ul. Grażyńskiego 49a
40-126 Katowice
tel. 32/60-44-240
fax  32/60-44-244

Jeżeli Kierownik Biura to tyle co sekretarka to ładnie narozrabiała interpretując tak sobie art z ustawy , o brzmieniu:" Art. 67. 1. Rzecznik odpowiedzialności zawodowej niezwłocznie po otrzymaniu informacji wskazującej na możliwość popełnienia przewinienia zawodowego jest
obowiązany wydać postanowienie o wszczęciu bądź o odmowie wszczęcia
postępowania wyjaśniającego. Postanowienie doręcza się stronom.
2. Jeżeli zachodzi potrzeba rzecznik odpowiedzialności zawodowej może
zażądać uzupełnienia w określonym terminie danych zawartych w informacji "

Gdyby nawet , to co pisze było prawidłowe, a moim zdaniem nie jest .  to gdyby skonsultowała z Rzecznikiem to zakreślił by 7 dni na usunięcie braków formalnych.
Ja przepisy zrozumiałam w ten sposób ,że skarga e-mail musi być opatrzona elektronicznym podpisem ( i wtedy korespondencja odbywa się drogą e-mail ) lub imieniem , nazwiskiem i adresem ( i wtedy korespondencja jest odsyłana pismem poleconym )
Na razie czekam co na to Naczelny Rzecznik.

Domyślam się ,że Pani Kierownik Biura zasugerowała się art 63 kpa który mówi o własnoręcznym podpisie do podań czyli żądań , zażaleń itp
A przepisy dotyczące skargi to  dział VIII kpa zaczynający się od art 221

Jeżeli dodatkowo , osoba która to napisała to ta o której jest publikacja poniżej , to podwójna kompromitacja No ale kto to jest zatem ?

KOMITET ORGANIZACYJNY

Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego
P M – absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, uczestnik studiów podyplomowych z zakresu prawa medycznego na Uniwersytecie Warszawskim. Od 12 lat pracownik Biura Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej ŚIL, współpracownik Zespołu ds. opiniowania sądowo-lekarskiego ws. odpowiedzialności zawodowej i karnych ŚIL.
http://lekarzeprawnicy.sum.edu.pl/?page_id=404
Według regulaminu Izby:




Rozdział V
OBSŁUGA ORGANIZACYJNO- ADMINISTRACYJNA, FINANSOWA I PRAWNA

§26
1. Obsługę organizacyjno-administracyjną, finansową i prawną organów okręgowej izby
lekarskiej zapewnia Biuro Izby.
2. Biurem Izby zarządza i kieruje Dyrektor Biura.
3. Dyrektor kieruje Biurem Izby przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych.



Zatem nie wiem jakie ma kompetencje  i zadania osoba która mi odpisała  ale ja pisałam na sekretariat rzecznika 


Dostałam decyzję MOPS na zasiłek celowy na kwiecień . I tak m. in Żywność - 30 zł , dofinansowanie do czynszu - 20 zł.
Termin wypłaty świadczenia - wypłata nastąpi do końca miesiąca ( kwietnia ) Terminem wypłaty oznacza datę przekazania świadczenia do wykonawcy realizującego usługę ????!
Nie wiem czy chodzi tu o bank? On jest wykonawcą realizującym usługę?
Zasiłek okresowy - przyznaje się do wysokości różnicy między kryterium dochodowym ( 700 zł ) .  a dochodem tej osoby . Nie mniej niż 50 % różnicy. 
Dostałam minimum- 50 % różnicy Dodatkowo , tak dobrze mi się powodzi ,że odmówiono mi udzielenia pożyczki , przewidzianej ustawą , na zakup lodówki.
Zasiłek okresowy jest finansowany z budżetu państwa nie gminy. A tak rozdają ,że tak sie Polsce powodzi.

Dodatkowo Sąd Administracyjny uchylił decyzję MOPS  z bodajrze marca 2018 r .- zasiłek celowy mi się należał.
Panie przyszły i tak jak bym drugi raz musiała złożyć wniosek , były oświadczenia z czego się utrzymywałam w marcu 2018 , na co wydałam pieniądze w marcu 2018 r itd.
Hmmm . To tak jak by komuś odmówiono zgody na budowę garażu. Sąd decyzję uchylił a osoba wydająca decyzję zamiast od razu ją wydać , kazała wnioskodawcy od nowa złożyć dokumenty , jeszcze raz te same.

NO   K..WA  , JA NIE WIEM CZEGO SIĘ JESZCZE CZEPIAM.

12.03.2019 -decyzja MOPS w sprawie decyzji której odmowę uchylił Sąd Administracyjny - Odmowa przyznania zas bo chociaż Sąd stwierdził ,że się do zasiłku kwalifikowałam to zasiłek ma charakter fakultatywny a już wiadomo ,że poradziłam sobie bez niego
W sumie co się dziwić , skoro kiedyś prokuratorce uszło na sucho potarganie wyroku Sądowego to żal nie spróbować...
Mówiłam wam ,że tyle jest moich odwołań które akceptuje wyższą instancja , od 1 stycznia zeszłego roku -12 , że traktują mnie szczególnie i każda moja dec przechodzi przez 10 osób


Napisałam do Sądu ,że nie da się otworzyć sprawozdań które są na stronie sądu.
Po kilkukrotnej wymianie e-mail w tej sprawie , dowiedziałam się ,że kierowniczka oddziału administracyjnego wszystko posprawdzała , wszystko działa dobrze a zastosowano format rozszerzony ...... bo taki stosuje Ministerstwo Sprawiedliwości.
A Ministerstwo Sprawiedliwości  ,że stosuje oprogramowanie Microsoft.
TYLE
Okazuje się ,że zastosowanie pliku xlm uniemożliwia jego otwarcie w starszych oprogramowaniach.
Ale już wiem , dlaczego Sędzia nie mógł zapoznać się z dowodem w postaci zapisu monitoringu w dniu zajścia.
Sąd musi ściągnąć windows 97 do Windows Media Player .😁

Widać mnie ? Widać ? 


Porachunki mafijne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz