poniedziałek, 1 kwietnia 2019

02.04

Po akcji CBS w Sosnowcu: 0 - aresztowanych , 0 -zarzutów . 0- ściągniętych immunitetów.
Witajcie w Polsce.

Sprawa Izby II umorzona - policjanci słusznie zabrali
Dlaczego jednakże do sprawy mandatów za awanturę Sędzi nie wystarczyły zdjęcia? Sędzia powiedziała mi ,że nie ma tam głosu i wysłała na badania psychiatryczne czy byłam poczytalna w czasie czynu.....

Porachunki mafijne w Sosnowcu?
Dalej mafia Vatowska może zabić....
Ceny żarcia windują...

Znalezione obrazy dla zapytania okulary starsza paniZnalezione obrazy dla zapytania auschwitz birkenauZnalezione obrazy dla zapytania auschwitz birkenau stosy okularów włosówZnalezione obrazy dla zapytania auschwitz birkenau stosy okularów włosów


U mnie pająki wychodzą z kanalizacji, strzelają żarówki
Stagnacja.
W  Sosnowcu jest jeszcze szansa
Powierzchnia Sosnowca 9 000 ha
Powierzchnia Watykanu 44 ha

Komp się zawiesza....
A pamiętacie co pisałam o prezesowej co bryle za 3 000 kupiła z funduszu świadczeń pracowniczych z Dąbrowy Górniczej?
No to jest jeszcze szansa....

27.04 napisałam do prokuratury :
Dzień dobry
1.Chciała bym się dowiedzieć co się dzieje z dokumentami spr sygn akt PR1 Ds 208.2019 do której zażalenie złożyłam w dn 04.02.2019?
2.Chciała bym się też dowiedzieć czy akta spr PR 1 Ds 484.2019 zostały już wysłane do Sądu czy zaginęły jak pkt 1 i 3
3. I co się stało z moim wnioskiem odnośnie poproszenia o przejrzenie akt- wniosek był w tym roku , sztuk 1 (jeden )
Podpisałam
M...K...

Nie chcą , nie mogą , czy nie mają adresu żeby odpisać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz