środa, 3 kwietnia 2019

Mówie wczoraj . Skoro łolaboga i łolaboga , co się w tym Sosnowcu dzieje , to poprosiłam żeby w 5 rzeczownikach lub/i 5 czasownikach opisać CO ?

Rzeczowniki :sodoma gomora , spojrzenie, kamery ,siku

Tyle ,że jak w Sosnowcu ? , jak posłanka napisała kiedyś do Papieża Niemca -Ojcze święty , co się w tej Polsce dzieje, ratuj to.... Papież abdykował.

Stagnacja. Zero wzruszenia
MILCZEĆ MILCZEĆ MILCZEĆ 15 lat X 151 kk = ????? Milczeć?
Recepta + izba = Polska naprawdę tą III Wojnę Światową wywoła

A podobno na Ruskiej granicy nasze wojska muszą pilnować niezawisłości kraju  , no ale to już wiem z plotek

Może kontrabandy- Vat , 500+....Z pustego i Salomon nie naleje 

A w TV Unia nap..la Ziobre . Zbigniewa Ziobre. My w Sosnowcu to mamy prokurator Prokuratury Rejonowej Ziobrę ale Magdalenę Ziobrę
A Ziobrze nie spadły .... okulary . Sam zdjął

Paczka fajek w Polsce to 12 zł.= 3 bochenki polskiego chleba ( nie z dyskontu z Portugali- tam jeszcze 2 zyla  )
Najniższa krajowa pensja to jakieś 1600 zł na rękę
Bezrobotny , emeryt, renciaż:
Ja:
Na żywność dostaję od państwa 90 zł/m-c
Na żywność dostaje od Gminy 30 zl m-c
Bezrobotny, emeryt , weteran wojenny? ma  papierosami dawać na XXXXX+ ?
Wiecie ,że czytałam oświadczenie majątkowe i : 10 000 dochodu / m-c  + 500+ ?!!!!!
Ja : od POLSKI : 30 bochenków chleba na miesiąc , dwa bohenki na dzień chleba Portugalskiego
= NIERÓB
Liczmy ,że ktoś pali 1 paczkę dziennie 12 x 30  = 360 zł na miesiąc
Weteran 750 zł/m-c  na miesiąc na rencie bez wypracowanych lat do emerytury - umrze zdrowszy

A państwowe możliwości Gmina Sosnowiec mi dawała 1/2 emeryta najniższą czyli 350 zł m-c miałam niedawno dochodu
POLSKO JA  ZACZĘŁAM DOSTAWAĆ SOCJALNEGO 100  bochenków chleba na miesiąc .
PAŃSTWO POLSKIE DOPUSZCZA KOSZYK SOCJALNY - 25 ZŁ /DZIEŃ NA JEDZENIE , UBRANIE , CZYNSZ, GAZ , WODĘ , PRĄD , UBRANIE ,
coś ostatnio jeszcze kulturalne rozrywki doliczyli do tego

i.... receptę na 240 szt tabletek usypiających.
NO BO JAK TO SIĘ WYDA.....
i ku...wa mam to zapić wódką

Wracamy.
Porachunki mafijne w Sosnowcu
Stagnacja
Dziś ma zanieść decyzję okresową na Kwiecień do wypisania do MOPS głównego.
Potem 2 tyg do odbioru , 2 tyg uprawomocnienie , 2 tyg do wypłaty .... Środek maja będzie .
Akurat jak będzie kontrola to dostanę 750 zł , za dwa miesiące....... i w koło Macieju

Do tego czasu w portfelu mam na sól do drogich ziemniaków, na które nie mam.

I godzinę temu telefon z ofertą VIVUSA ,że mają 5 % rabatu....
Taki Prowident
Bierzesz 100 zł za miesiąc oddajesz 150zł

A UNIA chciała nas ratować strefą EURO
Wolę strefę NIEMIECKIE EURO

Jak włosi lajkują posty

W POLSCE W ŚWIETLE PRAWA I KAMER ŚWIATA MOGĘ OTRZYMYWAĆ  1/4 NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ

Jak nas aneksuje Rosja to chociaż nazwa zostanie . Jak Niemcy to socjal Skandynawski.

Będę miała na 6 mandatów co mam sprawy w Sądzie. W euro mi przeliczą.

Znalezione obrazy dla zapytania jabłko
Można , przez 3 dni w Środku Europy poprawiać perystaltykę jelit

Kiedy porysujesz samochód
Ładna, inteligentna, zrównoważona psychicznie

Jak na razie nie będę pisać to nie znaczy że wzięłam te 240 tabletek tylko nie mam kasy NA WOLNY INTERNET

Ale może chociaż nie będzie wojny atomowej bo muszą mi odbić decyzję okresową -socjalną -kwit na kasę na kwiecień. Tak . Kwiecień. продовольственные карты

Radio: ponad 600 zł (dokładnie) polska rodzina wyda na święta. To ja bym musiała półtora miesiąca pod mostem o trawie oszczędzać

Kiedyś facet chciał rozładować emocje wokół wyjaśniania zbrodni hitlerowskich na terenach polskich , co to nie chcieli podpisać ustawy ,że jak kogoś obsmarują i nie uda im się udowodnić zarzutów  to będą wg prawa polskiego mogli  być oskarżeni o fałszywe oskarżenie ( tak zrozumieli zapis ustawy ) i mówi: w Polsce musi nie być tak źle , sam nie byłem ale wielu moim  rodakom  tam tak się spodobało , że zostali.

Ale ja nie znam się na komputerze na tyle żeby zdjęcie na bloga z powrotem wkleić

widać postęp cywilizacyjny kościoła

Polakom zagranica dzieci zabiera?

Nie szczepię Amelki bo piszą w internecie żeby nie szczepić

No i 10 lat temu... Te dochody miałam... i z kosztów sądowych mnie nie zwolniono bo : koszt wpisu - mogłam sobie 30 zł uskładać , odłożyć , zaoszczędzić. Koszty za rozprawę . Sąd nie dał wiary ,że za takie pieniądze można się utrzymać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz