czwartek, 4 kwietnia 2019

Skarga na policjanta -Podsumowanie


NFZ - tak jest ok. Słusznie wywalił pacjentkę z przychodni
Rzecznik Praw Pacjenta - tak jest ok .Słusznie wywalił pacjentkę z przychodni
Rzecznik Praw Obywatelskich - tak jest ok .Słusznie wywalił pacjentkę z przychodni
3 x tak Ok.
Dlatego piersi niewinni przylecieli pod szpital 1 w Sosnowcu, pod kamery
I wskazali drogę do WINNI lekarze
= SOR-y obory

Szpital 1 = 1 lekarz zawieszony , .....

Mój syn jeździł na olimpiady w ogólniaku z historii i WOS z dużymi sukcesami.
Matura . Rozszerzony WOS. Czy jesteś za UNIĄ EUROPEJSKĄ ?
Nie , bo .....  Oblał
A wy jesteście?
Anglia nie.....
ACTa ?
Ironia losu




Jak nazywa się rumuński sprzedawca płyt CD

Co jest dlaczego facebook usunął nasze zdjęcie
Pani Magdo szef kuchni dziękuje i docenia Pani sugestie

Artykuł 13 nakłada nowy obowiązek na platformy internetowe, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram, których użytkownicy dzielą się treściami takimi jak teksty, zdjęcia, filmiki, muzyka... Zgodnie z nowym prawem serwisy te będą musiały proaktywnie monitorować to co zamieszczają internauci i na bieżąco sprawdzać, czy nie łamią oni prawa autorskiego. 

Prawo autorskie (ang. copyright, symbol: ©) – dyscyplina prawa cywilnego, zespół norm prawnych wchodzących w skład prawa własności intelektualnej, a także ogół praw przysługujących autorowi utworu (lub innemu uprawnionemu podmiotowi) upoważniających go do decydowania o eksploatacji utworu i czerpaniu z niej korzyści finansowych.

Zatem:
Tak wygląda moje tło na facebook
Myślę ,że jako autor wystarczająco wyraziłam swoją wolę co do sposobu korzystania z mojej własności intelektualnej

Zobaczymy, jak to będzie

A jak tam ? 
Odbiliście już mój socjal?
Bo mnie się marzy Skandynawia , ale tam klimat do dupy
Brevic...

W tym roku są wybory jakieś.
Dalej jest ,że jak się chcesz dorobić w komisji to musisz zbierać podpisy na kandydata?

28.02.2019 :mój e-mail
" Dzień dobry
Chciała bym zgłosić nieprawidłowości w działaniu Funduszu w Wojewódzkim Oddziale w Katowicach.
W październiku 2018 r zostałam wykreślona z listy pacjentów przychodni przez jej dyrektora, przerwano mi również zabiegi rehabilitacyjne.
Napisałam w tej sprawie do NFZ -załączam skan odpowiedzi jaką uzyskałam.
Zachowanie NFZ jest bezprawne .
Przychylono się do decyzji dyrektora który , jak twierdzi wypowiadał się w imieniu wszystkich lekarzy a nie ma takiej konstrukcji prawnej. Odstąpić od leczenia pacjenta może według przepisów konkretny lekarz i to z ważnych powodów.
Po pierwsze lekarz POZ u którego się leczę dr Mariusz Pułapa nie " odstępował od leczenia " mnie  . Nie informował mnie o takiej chęci  ani nic takiego w karcie choroby mi nie odnotował.
Po drugie . Nic nie wiem o takiej chęci od dr Jolanty Krużel-Mędrek u której leczę się w Poradni Leczenia Bólu. I co to za konstrukcja wykreślenia z listy pacjentów poradni specjalistycznej . Odmówiono mi po prostu realizacji skierowania lekarskiego.
Poza tym przyjmuje tam jeszcze jeden lekarz.
Jako ,że  NFZ zajmuje się dysonowaniem środkami publicznymi nie rozumiem jak może w tak beztroski sposób podchodzić do właściwej realizacji swoich zadań .
Proszę zatem o wyjaśnienie tej kompromitującej Polską służbę zdrowia sprawy.
Na marginesie dodam ,że jeżeli personel niższy medyczny ma jakieś zastrzeżenia do mojego zachowania to powinien to wyjaśniać na drodze postępowania cywilnego lub karnego. I jeszcze dodam , iż tak uczyniono a sprawa została umorzona.
Pozdrawiam "
Treść mojego e mail  do Przełożonych NFZ w Warszawie
Odpowiedź dostałam zgodnie z właściwością iż podtrzymują swoje stanowisko.
Potem pędem przylecieli do szpitala 1

Jak okna Michała Tuska były oświetlone- rzucający kamieniem wiedział ,że nikogo przy szybie nie ma
Jak okna Michała Tuska były zgaszone-rzucający kamieniem mógł przypuszczać ,że od tego jest sypialnia.

Jak szłam na skargę na policjanta- nawet jeżeli powiedziałam ,że może pijany ( chory albo coś? machał rękami , wstawał , siadał ) to musiałam przewidzieć ,że zaraz pojedzie na alkomat. Na pytanie sędziego dlaczego miał by się tak zachowywać , odpowiedziałam ,że może stres w pracy.
Skarga była w trybie administracyjnym 
Nie wszczęto nawet postępowania wyjaśniającego
Sąd nie orzekł wyrokiem ( dwuinstancyjność ) kłamstwa ( bo nie siedział mi w głowie)
Nie pouczono mnie o odpowiedzialności za fałszywe oskarżenie
A jak napisałam do Rzecznika Praw Obywatelskich ( do kogoś jeszcze od kasacji : ) i dodam ,że nie był to : ojcze święty co się w tej Polsce dzieje , ratuj - posłanka RP ),że każdy ma prawo do skargi ( i nie może być za to ukarany )- to mi odpisał ,że nie jeśli obywatel specjalnie kłamie.
Teraz jest proces faceta w USA ,że celowo uciekał nieuzbrojony przed policją  by narazić  życie i zdrowie innych (napaść) Policjanci zamiast jego postrzelili postronną osobę.
MOŻE ODEBRAŁ DONALD?????
Znalezione obrazy dla zapytania DONALD TRUMP i dudaZnalezione obrazy dla zapytania putin i merkel

A jak tam w Polsce z RODO ?
Dalej nie do wyegzekwowania?
Dolewamy , dolewamy . Samo się zrobi

Ale jak Sędzia Głogowski wydał wyrok ,że słusznie wysłano mnie na izbe.....To rozmawiał dzień wcześniej z kimś w sekretariacie i mówiłam ,że znowu jest jakieś zagrożenie wobec mojego dziecka.Przecież on musi znać nazwisko tej osoby.
A wtedy sprawę Zudina prowadziła Sędzia Zięba u nich.
A Sędzia Zięba prowadzi od 1 roku i 3 miesięcy  wykroczenie o 4 mandaty....

Byłam dzisiaj w Sądzie i przy jakimś policjancie powiedziałam ,że się Sąd mafii wysługuje i dostałam 240 tabl promazyny ale mi w aptece nie sprzedali na Sobieskiego chyba 21
A ja? Decyzja kwietniowa już do wypisania poszło 260 zł

AD
Sosnowiecka prokuratura bada kolejną bulwersującą sprawę związaną z opieką nad pacjentem w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim. Chory na Alzheimera pacjent został wypisany ze szpitala w stanie agonalnym, z głębokimi odleżynami. Zmarł po kilku dniach.

Odleżyny na dolnych partiach nóg odkryliśmy sami, po zapachu, jednego dnia po podniesieniu kołdry, ku naszemu przerażeniu nogi miał jak sklejone, po podniesieniu jednej z nich ukazała się goła kość na piszczelu. Pierwsze odleżyny powstały na biodrach. Dopuszczono do takiego stanu, że powstały w biodrach dziury do kości, z których sączyła się żółta wydzielina - mówi Jolanta Dobrowolska.


W wodzisławiu jakiegoś pacjenta z zawałem woziła karetka 9 godzin bo żaden szpital nie chciał go przyjąć.

A w sprawie pacjenta ze Szpitala w Sosnowcu :
W piątek, 22 marca, po tym jak o tym zdarzeniu zrobiło się głośno w całej Polsce, śledztwo przejęła prokuratura Okręgowa w Katowicach, a w poniedziałek 25 marca sprawą zajęła się już Prokuratura Regionalna w Katowicach. Śledztwu przygląda się Ministerstwo Sprawiedliwości.
Ministerstwo sprawdzi

To nie jedyne ministerstwo, które zaangażowało się w wyjaśnienie tej bulwersującej sprawy. Na stronach Ministerstwa Zdrowia zapowiedziano, że w związku z nieprawidłowościami, do jakich doszło w szpitalnych oddziałach ratunkowych kontroli zostaną poddane wszystkie SOR-y w województwie śląskim.

CIEKAWE co widział mój internista przez 7 lat bycia moim lekarzem. Czy miał mnie otruć ?

Media dalej:
12 godzin temu - Zielona Góra: 3-latek trafił na SOR, nie udzielono mu pomocy ...
17 godzin temu - Wodzisław Śląski: Lekarze zwolnieni z pracy. ... Lekarze dyżurni odmówili przyjęcia pacjenta do Szpitala tłumacząc się brakiem łóżek, pomimo faktu, iż Szpital ..
3 godziny temu - Śląskie: Dwaj lekarze szpitala w Rydułtowach zwolnieni po śmierci pacjenta. Śląskie: Dwaj lekarze ... Sosnowiec: po zgonie pacjenta w izbie przyjęć lekarz zawieszony w obowiązkach. Lekarz ... Dwóch lekarzy dyżurnych ze szpitala w Rydułtowach straciło pracę. ... Kontrole w SOR-ach na Śląsku po śmierci pacjenta.
No to NFZ i inni ...... Nudzić się nie będą..... A pasowało im 19.09.2019 .....

Przeżycie 10-cio letniej dziewczynki z Krakowa wydaje się sennym koszmarem. To jednak nie był sen. Dziewczynka wracała jak zwykle ze szkoły, gdy nagle pojawiły się na jej drodze do domu dwie nastolatki. Dziewczyny biły Wiktorię, podczas gdy nikt z przechodniów nie reagował na płacz dziecka. Do dziś ofiara napaści ma koszmary, a sprawczynie pozostają bezkarne.

foto ilustracyjne: g/w

A gdzie ma agresja znaleźć ujście? Matce , ojcu podskoczą? A , boją się? Tak robi mamusia czy tatuś w domu ?

Kiara Buonomo (7 l.) ma przed sobą zaledwie kilka miesięcy życia. Dziewczynka cierpi z powodu guza mózgu. Jej rodzina założyła na portalu społecznościowym konto, gdzie opisują zmagania malutkiej z chorobą. Jednak strona przyciągnęła mnóstwo hejterów. Bliscy otrzymują okrutne wiadomości, w których ludzie szydzą z umierającego dziecka. Hejterzy grożą gwałtem Kalyi, 9-letniej siostry dziewczynki, nazywają Kiarę brzydką i życzą jej szybkiej śmierci. Jedna wiadomość sugerowała nawet to, żeby ktoś przejechał AJaya, 3-letniego brata dziewczynki. 





Agata Łukaszewicz
Pracownicy sądów i prokuratur nie kończą akcji protestacyjnej. W piątek będą manifestować we Wrocławiu.
W czwartek manifestowali przed urzędami wojewódzkimi w całej Polsce. Z kolei 16 kwietnia w stacjach krwiodawstwa i punktach mobilnych poleje się krew pracowników prokuratury i sądów, i wspierających ich prokuratorów i sędziów pod hasłem „Sądownictwu i prokuraturze grozi zawał – dbamy o zdrowie innych".

Demonstracje pod urzędami wojewódzkimi, manifestacja we Wrocławiu i krwiodawstwo. To działania protestacyjne Związku Zawodowego Prokuratorów i Pracowników Prokuratury podejmowane wspólnie ze związkami zawodowymi działającymi w sądach.
Apeluje on do pracowników o masowe uczestnictwo. Powodem protestu jest nienadanie biegu projektowi ustawy o modernizacji prokuratury, który został skierowany do Rady Ministrów przez ministra sprawiedliwości. Postulat – podwyżka o 1000 zł.

Czego oprócz śmierci boimy się najbardziej

Test z religiiLudzie potrafią uwierzyć w każdy cytat znaleziony w internecie Abraham Lincoln
PociÄ…g
Warto pytać... –
W tajwańskim więzieniu jeden z osadzonych odsiadywał karę dożywocia, po jakimś czasie popełnił on samobójstwo. Oto co znaleziono na ścianie przy jego łóżku –
Doktor co pierwszy energicznie zareagował to jakiś kolega kolegi p. Eli Siweckiej? PILNA KONSULTACJA PRYWATNA? Czad A mogli o zawiesić ,że nie był z tego szpitala?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz